Jump to content

Gregory

Members
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Good

About Gregory

Personal Information

  • Location
    Żagań/Żary

Recent Profile Visitors

241 profile views
  1. Tak, z hipsu Do wyższej szkoły jazdy to jeszcze daleka droga...
  2. Usunąłem ten płaskownik oraz kwadrat o których wspominał meser262, odtworzyłem to miejsce na podstawie dostępnych zdjęć (chyba wyszło nie najgorzej). Kwadrat umieściłem już w innym miejscu. Zmieniłem też miejsce mocowania sprężyny (na podstawie zdjęć udostępnionych przez mesera262 - dzięki wielkie!) Pozdrawiam Grzesiek
  3. Mam go w planach, także zasiadam i kibicuję! Pozdrawiam Grzesiek
  4. Kilka zdjęć, gdzie w miarę dobrze widać to o czym mówił meser262: Ausf. D Jeszcze raz Ausf. D I Ausf. E Zdjęcia tylko do dyskusji. Pozdrawiam Grzesiek
  5. Ok. Faktycznie. Przejrzę dokładnie fotki i spróbuję to jeszcze zmienić. Dzięki za czujność! Pozdrawiam Grzesiek
  6. Krzysztofie, Twoje podpowiedzi oraz wiedza są nie do ocenienia, więc będziemy bardzo wdzięczni za wszelkie rady i informacje. Dzięki za dotychczasową pomoc. Masz na myśli mocowanie sprężyny do unoszenia błotnika? Co do mocowania osłony wyrzutnika to jest ona odlana na tylnej płycie dosyć gruba, na tyle że udało mi się dorobić tam spawy. Ale już sama osłona w mojej opinii jest za gruba. Sam element ma ok. 0,7mm grubości, co w porównaniu do faktycznego elementu widocznego na różnych zdjeciach jest dość toporny. Zdecydowałem, że spróbuje ten element wykonać samemu na
  7. Tutaj dobrze widać: Zwróć uwagę, że osłony na kołach jezdnych są jak wersji D i wcześniejszych. Ja swój będę robił z 15 pułku pancernego 11 dywizji pancernej. Nie ma kalek w tym zestawie, ale metodą kanibalizmu wyciagnę z wersji D Tamki. Zdjęcie tylko do dyskusji. Pozdrawiam Grzesiek
  8. No coś tam piszczy, w wolnych chwilach (których nie mam ostatnio zbyt wiele, niestety) udało mi się trochę popracować nad materią. Skończyłem wannę (poza tłumikiem oraz wyrzutnikiem granatów dymnych). Mam przygotowane do wklejenia wózki oraz koła napędowe oraz jezdne. Wkleiłem prawy błotnik, wymieniłem przód błotnika na element fototrawiony, dodałem zrobione przez siebie sprężyny do unoszenia przodu i tyłu błotnika, przewód od prawego reflektora. Najwięcej czasu zeszło mi z wymianą klap do przekładni i hamulców. W modelu były odlane jak w wersji A-D. W Ausf. E powinny być równo z pły
  9. W 2015 miał chyba wspomniany filtr: Jutro podjadę i zobaczę jak to teraz wygląda. Zdjęcia jakiegoś konkretnego miejsca potrzebne czy szczegółowy walkaround? Teraz umieścili tam zakaz wchodzenia na pojazdy. Pozdrawiam Grzesiek
  10. Teraz jest już chyba z czarną "przesłoną". (zamalowany czarną farbą). Mogę jutro porobić zdjęcia. Pozdrawiam Grzesiek
  11. Dokładnie tak, to zdjęcie z objaśnieniem wyczerpuje zagadnienie. Pozdrawiam Grzesiek
  12. Tak, jak napisał meser262, powinieneś mieć rozłożone te mocowania: Zdjęcie tylko do dyskusji. Pozdrawiam Grzesiek
  13. Dzięki patrykd za link, spróbuję tą metodę. Pozdrawiam Grzesiek Poprawiłem mocowanie. Chyba jest lepiej.
  14. Witam, prac ciągu dalszy. Powoli do przodu, zacząłem pracę nad błotnikami, wkleiłem przednie ruchome części błotników z blaszek w miejsce odcietych plastikowych i zrobiłem zawiasy...Moim zdaniem do poprawy. To moje pierwsze doświadczenia z elementami fototrawionymi, ale już zaczynam to lubić . Zawiasy zrobiłem z zestawu Abera, ale nie podoba mi się ich wygląd, a właściwie ich wykonanie przez mnie. Do wygiecia stosuję tę "maszynkę" którą jest w zestawie z zawiasami, ale wychodzą jak na załączonym zdjęciu. Czy możecie polecić jakiś patent na składanie zawiasów, żeby wycho
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.