Leszek.Sz. Napisano 6 Czerwca 2010 Autor Share Napisano 6 Czerwca 2010 Panowie, żeby zakończyc ten wątek odnośnie żywicznych kół i widelca to przypominam że w/w elementy dostałem i nie ja jestem ich wykonawcą i nie mam możliwości technicznych aby je powielić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek.S. Napisano 6 Czerwca 2010 Share Napisano 6 Czerwca 2010 Kokpity pavlowskie są ogólnie dostępne - "selfmade" są koła i widelec. To nie są selfmejdy. Zestaw kół, goleni i wlotów do Su-7 który można wykorzystać do innych Fitterów (koła + goleń) produkuje firma ResinArt. Udało mi się kupić jeden zestaw podwoziowy oraz jeden z zbiornikami PTB 600 do Su-7. Leszek otrzymał za darmo kilka "próbnych" odlewów robionych na własny użytek. Każdy kto chce zwaloryzować swoją suczkę tymi konkretnymi elementami musi poszukać sklepu bądź sprzedawcy internetowego (ja kupowałem na eBayu z Anglii). Dalsze dywagacje możemy sobie chyba odpuścić. P.S. Leszek czekam na efekty:) Trzymam za czarną trzystapiątkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manas Napisano 6 Czerwca 2010 Share Napisano 6 Czerwca 2010 No szkoda, w każdym bądź razie dzięki za wskazanie producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszek.Sz. Napisano 6 Września 2010 Autor Share Napisano 6 Września 2010 Witam po przerwie. Okres letniego lenistwa minął, czas zabierać się za robotę. Kadłub oskrobany i przygotowany do zabudowy kokpitu, stożka, dyszy: Zbiorniki oblaszkowane. Usunąłem oryginalne wsporniki(grube i w złych miejscach) i dorobiłem nowe, cieńsze. Reszta z blaszek Parta: Drabinki sklejone i pomalowane –Blaszka Part: Koła żywiczne – wg. mnie wyglądają jak 1/48 : Wneki hamulca aero i klapki antypompażowe wlotu silnika: Ten element będzie wymagał głębszej obróbki, krawędź spływu nieruchomej części skrzydeł ma 2mm! : To na razie tyle. Co do malowania to mam spore wątpliwości czy zostanę przy czarnej 305. Na początku mi się podobało ale teraz rozważam jakieś normalne kamo. Problem w tym że mam tylko kalki z nr bocznym 305(czerwony w białej obwódce – malowanie z 1995 roku). Są to kalki które były w zestawie Bilka, bardzo słabe a i schemat malowania strasznie nieczytelny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
young Napisano 6 Września 2010 Share Napisano 6 Września 2010 Czarnulka i tylko czarnulka. Dawaj z tym koksem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanzerVI Napisano 6 Września 2010 Share Napisano 6 Września 2010 Jeżeli to ta z 6plmb to wydaje mi się że powinna mieć jeszcze ruski kamuflaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszek.Sz. Napisano 6 Września 2010 Autor Share Napisano 6 Września 2010 Jak już to taka 305 mi chodzi po głowie: Ale nie mam schematu malowania no i musiałbym poszukać kogoś kto by mi zrobił kalki z nr bocznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Javorek_7411 Napisano 6 Września 2010 Share Napisano 6 Września 2010 Jest troche fotek 305 w tym malowaniu w internecie, gorzej z fotkami górnych powierzchni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirage3 Napisano 6 Września 2010 Share Napisano 6 Września 2010 Strasznie się cieszę, że będzie jednak "pikna" łaciata suczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek Świderski Napisano 6 Września 2010 Share Napisano 6 Września 2010 Leszek usuń te elementy, znacznie poprawi to wygląd modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manas Napisano 6 Września 2010 Share Napisano 6 Września 2010 Wreszcie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszek.Sz. Napisano 7 Września 2010 Autor Share Napisano 7 Września 2010 mirage3-na razie do malowania daleko więc mam trochę czasu na zastanowienie. Mam dobrze rozpisany schemat do nr 102, też go biorę pod uwagę. 305 ''czarna'' to będzie najprostsza droga ale nie wiem czy dla mnie najlepsza - zbyt monotonne malowanie ale to sie jeszcze zobaczy. marek_1101- faktycznie można zrobić tą szczelinę, tam jest chyba napęd steru wysokosci i ogranicznik wychylenia. Kadłub mam niezamknięty więc nie ma problemu. Problem mam z kokpitem który ciężko wpasować w kadłub. Zestawowe owiewki też nie rozpieszczaja a chciałem miec zamknięte kabiny. Vacu do Um-a nie mozna kupić. Próby podjąłem samodzielne zrobienia ale słabo to wyszło. Zostaję przy osłonach zestawowych podniesionych. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinekf1 Napisano 7 Września 2010 Share Napisano 7 Września 2010 Mam dobrze rozpisany schemat do nr 102 Chętnie bym skorzystał Leszku z Twoich materiałów na temat tej maszyny, też mi się ona widzi w mojej gablocie. Kilka zdjęć mi się udało zgromadzić, ale z prawą stroną zamolotu będzie ciężko. Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszek.Sz. Napisano 7 Września 2010 Autor Share Napisano 7 Września 2010 Cinekf1-patrz PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszek.Sz. Napisano 9 Września 2010 Autor Share Napisano 9 Września 2010 Dla kol. manas: Ta szczelina nie wyszła zbyt finezyjnie, częściowo będzie zasłonięta statecznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manas Napisano 9 Września 2010 Share Napisano 9 Września 2010 No nieźle! Bedę śledził, jak sobie dajesz z tym radę, aczkolwiek to i tak pewnie nic nie da znając moje umiejętności - a w drodze do mnie jest już drugi zestaw ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manas Napisano 10 Września 2010 Share Napisano 10 Września 2010 Leszku tak przy okazji - ten zestaw konwersyjny Armory (Apa-5d) uważasz za wart swojej ceny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszek.Sz. Napisano 10 Września 2010 Autor Share Napisano 10 Września 2010 Leszku tak przy okazji - ten zestaw konwersyjny Armory (Apa-5d) uważasz za wart swojej ceny ? Myslę że tak, chociaż ja już na początku montażu dałem ciała i wyciołem za dużo materiału z żywicznej nadbudówki i teraz muszę dorabiać materiału. Jest blaszka z ramionami pod kable - ten element trudno odwzorować w 1/72. Są panele sterujące w kabinie oraz kalki z nr rej. do naszej apy. Na razie dałem sobie spokój z tą sprawą, ale docelowo chciałem zestawić su z apą. Jak chcesz fotki tego bałaganu to podaj maila na PW to podeślę jak to wygląda. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manas Napisano 10 Września 2010 Share Napisano 10 Września 2010 Leszek mejla wysłałem na prv. A jeśli kto jeszcze nie widział, to tutaj można zobaczyć, jak sobie z tym - jak to Leszek sz. pieszczotliwie ujął - bałaganem dał radę Yufei Mao:) http://www.arcforums.com/forums/air/lofiversion/index.php?t188120-200.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszek.Sz. Napisano 10 Września 2010 Autor Share Napisano 10 Września 2010 Dla mnie Yufei Mao to mistrz nad mistrze jeżeli chudzi o rury w 1/72. Jego MiG-17PF na Arcair to dla mnie niedościgniony wzór. Fajnie by było gdyby zamieszczał swoje prace na Modelwork. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinfire Napisano 10 Września 2010 Share Napisano 10 Września 2010 http://www.arcforums.com/forums/air/lofiversion/index.php?t188120-200.html nie to, żebym w kompleksy popadł... ale cóż, warsztat znakomity, nie ma rzeczy niemożliwych, jeśli można przeciągnąć człowieka przez dziurkę od klucza, to dlaczego nie można mieć takiego warsztatu?? trening, doświadczenie, wprawa itd.... a ja z racji lenistwa i obaw podejścia do własnej "suczki"... czekam i kibicuję Leszkowi!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszek.Sz. Napisano 28 Września 2010 Autor Share Napisano 28 Września 2010 Witam. Małe kroki do przodu: Fotele: Reflektory na końcówkach skrzydeł: Stożek( jak widać srebrno-zielony czyli żegnaj czarna 305): Zdecydowałem się na otwarcie paneli inspekcyjnych silnika po obu stronach kadłuba. Wycięcie otworów to pestka, teraz trzeba zpełnic te dziury wyposażeniem: Chwilowo nie mam aero bo stary rozpadł się więc mogę tylko szlifować i dopasowywać elementy w oczekiwaniu na dostawe nowego. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manas Napisano 28 Września 2010 Share Napisano 28 Września 2010 Czym wycinasz tego typu otwory: piłka plus brzeszczot włosowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manas Napisano 28 Września 2010 Share Napisano 28 Września 2010 ps. - jeśli można wiedziec - jaki aerograf wybrałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzes Napisano 28 Września 2010 Share Napisano 28 Września 2010 Leszku tak przy okazji - ten zestaw konwersyjny Armory (Apa-5d) uważasz za wart swojej ceny ?Wprawdzie pytanie nie do mnie, ale rzeknę od siebie - zdecydowanie tak! Jeśli chcesz mieć APĘ zestaw wymarzony. Kwestia tego, jak bardzo zleży Ci na owej maszynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.