TransTech Napisano 16 Kwietnia 2010 Share Napisano 16 Kwietnia 2010 SCANIA 143m 470 Wrecker Kabina była malowana na czerwono po robieniu zdjęć.Za późno wpadłem na pomysł malowania kabiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth_127 Napisano 17 Kwietnia 2010 Share Napisano 17 Kwietnia 2010 Bez sensu ta "galeria"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 17 Kwietnia 2010 Share Napisano 17 Kwietnia 2010 Nio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator jawkers Napisano 17 Kwietnia 2010 Super Moderator Share Napisano 17 Kwietnia 2010 To chyba miało być w warsztacie, ale kliknął tam gdzie nie powinien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TransTech Napisano 17 Kwietnia 2010 Autor Share Napisano 17 Kwietnia 2010 Jestem początkujący w modelowaniu zaraz na pisze do admina albo moda by przeniósł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator jawkers Napisano 17 Kwietnia 2010 Super Moderator Share Napisano 17 Kwietnia 2010 estem początkujący w modelowaniu Ok. Tylko rób zdjęcia w oświetlonym pomieszczeniu. Będą one o wlele lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TransTech Napisano 18 Kwietnia 2010 Autor Share Napisano 18 Kwietnia 2010 SCANIA 99% Później pokaże fotkę z do końca zakończoną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin M. Napisano 18 Kwietnia 2010 Share Napisano 18 Kwietnia 2010 Fotki dosyć słabe , głównie zwraca uwagę trawnik, nie rób nic na chybcika, dokończ wszystko co trzeba, załatw jednolite tło, zrób zdjęcia i tak będzie lepiej, niż robota na łapu - capu. Scanii nie malowałeś? Pozdrawiam, Marcin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...