Jump to content

T-34/85 AFV Club 1:35


WARECKI
 Share

Recommended Posts

Witam!

Mam zamiar zmierzyć się z T 34. Inbox już się pojawił na forum, więc tylko dodam że jest model jest wypasiony jak na tą cenę.

Można dokupić dedykowane blaszki i gąsienice , jako że te w zestawie nie powalają .

 

Początek prac

DSC07951.jpg

DSC07949.jpg

DSC07950.jpg

 

dedykowane gąsienice

DSC07952.jpg

 

i złożony fragment

DSC07953.jpg

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

"Rudego" zrób

 

Ponętna propozycja, ale mam ochotę zrobić coś innego żeby było widać wnętrze.

 

Stan prac na dziś:

DSC07966.jpg

DSC07965.jpg

DSC07964.jpg

DSC07963.jpg

 

Tempo prac nie powala, ale powoli idzie do przodu

 

 

p.s. bieżnik na oponkach zostawić czy wykonać nowy??

 

p.s. koła tylko włożone do zdjęć

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam!

 

Mam takie postępy pracy ;teraz dla odmiany silnik i malutka waloryzacja

 

DSC07968.jpg

DSC07969.jpg

DSC07970.jpg

 

a tak wygląda w kadłubie:

 

DSC07975.jpg

DSC07974.jpg

 

Pytanie do Kolegów bardziej obeznanych w tym temacie :

-wnętrze (przedział bojowy ) malowany był na biało , czy może w ciemniejszej barwie?

-skrzynki na podłodze (amunicyjne) białe czy np. zielone?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Robiłem ten model( jest na modelworku) , bardzo dobrze że masz gąsienice z pojedynczych ogniw,bo zestawowe są po prostu do "kitu" , jedyny problem w tym modelu (jak dla mnie ) to sklejenie górnego pancerza z "wanną" pojazdu ,na łączeniu powstaje "paskudna dziura" ,bez szpachli się obejdzie (chyba że to tylko w moim T-34 ,była taka "wada") ....,( informacje tak na przyszłość)

Link to comment
Share on other sites

Witam!

Walka z przedziałem silnikowym trwa- malowanie,dopasowywanie.

Rury wydechowe nawiercone

Malowanie na biało wykonane , a tak przy okazji zbiorniki wewnętrzne też na biało ?

Na razie tak wygląda:

 

DSC07990.jpg

DSC07991.jpg

DSC07989.jpg

DSC07988.jpg

 

Jak widać elementy tylko włożone do zdjęć

Aż szkoda brudzić i zakrywać

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Zbiorniki paliwa pomaluj na żółto, a zbiornik oleju na brązowo. Zbiorniki paliwa masz między ścianą działową kadłuba a kominem sprężyny IV koła jezdnego i w przedziale transmisji, za kominem sprężyny V koła jezdnego. Zbiornik oleju masz między kominami IV i V koła jezdnego.

Link to comment
Share on other sites

Witam!

Już miałem malować zbiorniki na żółto ale wystąpiły braki w magazynie farb

Więc poszperałem i ......

DSC07997.jpg

 

widać efekt? No ale to by było w kadłubie nie widać , więc.....

DSC07996.jpg

Próba jak wygląda z resztą

DSC08001.jpg

...i widok na całość

DSC07999.jpg

 

 

I zaczyna podobać mi się podejście : "co by tu jeszcze przerobić "

 

Pozdrawiam!

 

P.S. Dzięki za podpowiedzi PiterATS

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Witam!

Na początek kilka fotek relacjonujących postępy prac:

DSC08054.jpg

DSC08050.jpg

DSC08049.jpg

 

Ale zielona farba paskudnie wyszła na zdjęciach , dobrze że to podkład...

 

Ale poważnie , kilka pytań do kolegów bardziej orientujących się w tym temacie:

- w zestawie radiostacja umieszczona jest w wieży , a obok stanowiska strzelca są 2 pociski jak ma być poprawnie?

-jakie płyty nad przedziałem silnikowym można otworzyć , nie licząc dwóch włazów rewizyjnych i żaluzji ?

- przednie koło naciągowe jest na dobrej wysokości czy obniżyć?

-można kupić lufę do km strzelca?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

-Radiostacja jest poprawnie zamontowana w wieży. Inna sprawa, że w modelu masz powojenną radiostację R-123. Jeśli robisz wojenny czołg, to trzeba tam wstawić radio 10RT-12. Niestety nie ma takiej jako żywica itp., z tego co wiem. Dlatego pozostaje praca od podstaw. Pociski w kadłubie przy stanowisku strzelca mogą zostać.

-Wszystkie płyty silnika można zdjąć, bo były odkręcane. Jeśli więc ściągniesz całość i położysz obok na winietce, będzie dobrze.

-Koło napinające jak na mój gust jest za wysoko, przez co gąsienica wyjdzie za bardzo napięta. Ja bym je opuścił tak, by górne krawędzie kół jezdnych i napinającego były w jednej linii.

Link to comment
Share on other sites

Witam !

Kolejna porcja fotek relacjonujących postępy pracy:

DSC08059.jpg

DSC08057.jpg

 

 

Stoi na gąsienicy , na razie na jednej

 

DSC08060.jpg

 

 

 

Zbiorniki zamontowane

 

DSC08066.jpg

DSC08061.jpg

 

I dorobiona lufa km z igły

 

Wielkimi krokami zbliża się moment malowania ,a Ja nie wiem jak na tym gładkim jak szkło pancerzu wykonać fakturę stali.

Doradźcie jaką metodę zastosować:

-surfacer

-milliput

-polać klejem/rozpuszczalnikiem

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Właśnie chciałem napisać, że będziesz miał "radochę" przy malowaniu. Popróbuj na jakichś resztkach różne metody uzyskania faktury. KLejem i rozpuszczalnikiem, to bałbym się polać model. Miliput może być za gruby. Może surfacer 500?

Link to comment
Share on other sites

Ja na swoim teciaku robiłem tak. Na pancerz wlewałem klej- był to najtańszy klej wamodu w pędzelku, następnie wzięłem stary pendzel uciełem go do połowy żeby był sztywny i pionowymi ruchami stukałem w klej na pancerzu. Wtedy pancerz stał się chropowaty. Jest to dosyć dobra metoda.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.