wuen Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 Kolejny mój model trafił do studia "Kazika" - oto efekt (dużo fotek bo nie wiedziałem które wybrać a które odrzucić...): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandi Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 Piękny motorek. Kiedy jazda próbna? Perfekcja w każdym calu. No to wynieś na dwór porób foty i wciskaj wszystkim, że sobie hayabuse kupiłes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarciu21 Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 Niezły motor, a jakie detale jakbyś zrobił zdjęcia w plenerze to pomyślał bym ze to prawdziwy xd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 Wspaniała robota! Zarówno model jak i zdjęcia prezentują się świetnie. Jedyne co trochę psuje efekt to drobne syfki widoczne na niektórych zdjęciach np. oponach i innych ciemnych elementach. Poza tym jest świetnie! Pozdrawiam Kornik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba115 Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 Hayika piękna,ale skoro ma przepalenia to znaczy,że jeżdżona a laczki jak nówki,przejedź może papierkiem przez środek coby wyglądało,że jeżdżona-wtedy każdy po fotkach będzie wkręcony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarny1986tychy Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 Motorek śliczny a gdzie ten obiecany model? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomAUG Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 Normalnie perfekcja Robi wrazenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mzmichal Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 Hayabusa wygląda jak prawdziwa maszyna Idę wkręcić tatę, że chcę taki nowy motor mieć u siebie w garażu. Ostatnio nabrałem go na zdjęcia scanii naszego kolegi Smaltracka. Nie uwierzył, że to model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazik Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 Z racji powierzonej mi przez Waldka (dość odpowiedzialnej) funkcji jak najlepszego pokazania tego modelu udało mi się dość dobrze poznać ten model i przyznam, że Waldek nieźle poszalał. Jak zacząłem oglądać gotowe fotki w komputerze to byłem w szoku. Jak bym nie odwrócił model to pokazywały się nowe detale z metalowymi dodatkami. Kiedy wywróciłem model do góry nogami zgodnie z instrukcjami wuen’a w poszukiwaniu czegoś, czego normalnie ni cholery się nie zobaczy („wiesz tam między silnikiem a chłodnicą dorabiałem takie przewody z zaciskami dorabianymi z 1mm drucika weź to sfotografuj” łatwo powiedzieć musiałem się trochę nagimnastykować, co by to uwiecznić) postawiłem Busę na zbiorniku paliwa opartą na dużej taśmie Tamiya i moim oczom pokazał się zadupek od spodu. Błysnęły małe punkciki „nie no pogieło go” pomyślałem. Przy okazji zdjęć wpadłem na pomysł żeby postawić na chwilę przy Suzuki mojego Ducata. Ciemny z czerwonym daje fajny kontrast. Okazuje się że Busa to niezła krowa jest. Ducat przy niej wyglądał jak jakaś 250tka. Podsumowując. Piękny model, teraz nie ma się już, co pokazywać z motorkiem prosto z pudła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu126 Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 Model klasa jednak jeśli ma wydech przypalony od wysokiej temperatury to i łańcuch powinien być posmarowany... No chyba że fabrycznie miał przypalony wydech a właściciel musiał sam smarować łańcuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuen Napisano 27 Listopada 2010 Autor Share Napisano 27 Listopada 2010 jeśli ma wydech przypalony od wysokiej temperatury to i łańcuch powinien być posmarowany... Może na tych fotkach nie widać ale wcześniej, w wątku warsztatowym, pokazywałem łańcuch i wydaje mi się, że jest wystarczająco "posmarowany": Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu126 Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 A no fakt, zwracam honor. Warsztatu nie przeglądałem dokładnie a tu rzeczywiście nie rzuca się to w oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greatgonzo Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 Model nie odzwierciedla konkretnego motocykla w konkretnym miejscu i czasie. W tej sytuacji jego konfiguracja nie zawiera w sobie sprzeczności. Nie trudno wyobrazić sobie realną sytuację tłumaczącą taki wygląd. Moto prezentacyjne, po jazdach promocyjnych na torze (brak rejestracji), przygotowane do sesji fotograficznej lub udziału w targach. Nowe opony, wymienione podniszczone/uszkodzone elementy, nawet ewentualny czysty łańcuch mógłby być zwyczajnie umyty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenggeri Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 Genialny model, można go oglądać godzinami a i tak się nie znudzi, tyle tych wszystkich detali, miazga normalnie. Zdjęcia niczym z sesji prawdziwego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuen Napisano 27 Listopada 2010 Autor Share Napisano 27 Listopada 2010 Model nie odzwierciedla konkretnego motocykla w konkretnym miejscu i czasie. W tej sytuacji jego konfiguracja nie zawiera w sobie sprzeczności. Nie trudno wyobrazić sobie realną sytuację tłumaczącą taki wygląd. Moto prezentacyjne, po jazdach promocyjnych na torze (brak rejestracji), przygotowane do sesji fotograficznej lub udziału w targach. Na początku relacji z budowy napisałem, że będzie to model odbiegający od oryginalnego motocykla malowaniem - zamiast czerwono-czarnego dałem stalowo-czarny. Nowe opony Opony są przetarte jakby po jazdach testowych - na tej fotce nawet widać ślad po gwałtownym hamowaniu Mam w planach mocniejsze przetarcie środowej części bieżników aby nadać im charakterystyczny ślad "jazdy na wprost" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 Szczęka w okolicy kolan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greatgonzo Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 Widać, że niemieccy dziennikarze go testowali. Ślad po gwałtownym hamowaniu na tylnym kapciu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGONX Napisano 27 Listopada 2010 Share Napisano 27 Listopada 2010 Dech mi zapiera.Nie mogę się napatrzeć no i te detale wszystko jak w orginale na żywo. Powiem ,że powalasz z nóg.W przyszłości pokazuj jak najwięcej modeli twojej produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba115 Napisano 28 Listopada 2010 Share Napisano 28 Listopada 2010 To dobrze ,że szlifa nie zaliczył bo tylny hamulec w motocyklu to dość delikatny temat ,a te laczki to i przód i tył mógłbyś bardziej zetrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greatgonzo Napisano 28 Listopada 2010 Share Napisano 28 Listopada 2010 Jak już to prędzej niepotrzebny niż delikatny. Szlif przy hamowaniu tyłem na wprost? Eee tam. Dlaczego bardziej zetrzeć? Opony wyglądają bardzo adekwatnie do założeń autora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voseba Napisano 28 Listopada 2010 Share Napisano 28 Listopada 2010 Brawo! Świetny model! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuen Napisano 28 Listopada 2010 Autor Share Napisano 28 Listopada 2010 Jak już to prędzej niepotrzebny niż delikatny. Szlif przy hamowaniu tyłem na wprost? Eee tam. Dlaczego bardziej zetrzeć? Opony wyglądają bardzo adekwatnie do założeń autora. Może źle się wyraziłem - chcę zetrzeć ten nieszczęsny ślad w celu wyrównania powierzchni a następnie uzyskać efekt równomiernego zużycia wynikającego z normalnej eksploatacji - czyli lekko zużyty środek opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba115 Napisano 28 Listopada 2010 Share Napisano 28 Listopada 2010 Miałem na myśli to,że przy tak perfekcyjnym modelu bardziej zużyte oponki dodały by tylko smaczku. Ps: Moim zdaniem potrzebny na przykład na żwirze lub do wsparcia przedniego hamulca, sroka za off-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greatgonzo Napisano 28 Listopada 2010 Share Napisano 28 Listopada 2010 Dlatego napisałem 'raczej niepotrzebny niż delikatny'. Glebnąć w wyniku utraty przyczepności tylnego koła przy jeździe na wprost to trzeba chcieć. A poza tym to kwestia konstrukcji, jednak przy motocyklu o sportowych założeniach co tu wspierać tylnym hamulcem? Sytuacje kiedy się przydaje oczywiście są, ale zaraz delikatny temat... . Wuen - tym lepiej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cloner16 Napisano 9 Stycznia 2011 Share Napisano 9 Stycznia 2011 Jakiej firmy farby używasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.