Jump to content
Leszek.Sz.

[Open]TS-11 Iskra nr boczny 1101, 10elt Łask, Mastercraft

Recommended Posts

A propos szlifowania - bardzo trzeba było odchudzić burty w kabinach, żeby wpaskować blaszki?

Share this post


Link to post
Share on other sites
A propos szlifowania - bardzo trzeba było odchudzić burty w kabinach, żeby wpaskować blaszki?

O dziwo nie, zaklapło się na styk. Tylko tylna ścianka z Parta była za szeroka o kilka mm, tu nie pomogło szlifowanie - trzeba było ją pociąć i poprzycinać na wymiar zamkniętego kadłuba. Tablice zegarów z blaszki też pasują na styk do połówek kadłuba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro trwa walka ze skrzydłami to zdradź proszę czy planujesz wychylać klapy? Efekt może być rewelacyjny, zwłaszcza, że dotychczasowy warsztat zaostrza apetyty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klapy są już wycięte, ale jak źle to będzie wyglądać to mam w zapasie drugą parę skrzydeł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeszlifuj trochę krawędzie spływu i w płozie na belce ogonowej trzeba będzie otworek nawiercić. Co do klap - dobrze, że masz drugi komplet skrzydeł...ja na szczęście też mam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W blaszce nie nawiercę otworka, łatwiej zastąpić ten element płytką plastikową i chyba tak zrobię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.