RH Napisano 7 Marca 2012 Share Napisano 7 Marca 2012 Model z okresu "prehistorycznego" jak JA :( rocznik modelu 1974 .Tak więc potraktowałem go jako tzw,Vintage ....no może coś tam zmieniłem ale żeby od razu z nim się męczyć to nie w moim stylu Może to być przyczyną wytykania błędów prze celebrytów modelarstwa . Ale co tam ich prawo . Zrobiłem jak zrobiłem i niech tak zostanie Do zewnętrznych pylonów nie kleiłem uzbrojenia na stale .Można zmieniać rodzaj ,bo przyznam się że wszystkie są fajne wersje.Poszedłem na kompromis Zdjęcia takie jak widać ,bo tej cholery nie było siły porządnie sfotografować ,przez ta wielkość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawbo Napisano 7 Marca 2012 Share Napisano 7 Marca 2012 Cóż, piękny model w pięknej skali Mam 2. uwagi. Wydaje mi się, że klapy / osłony komór podwozia głównego i przedniego, przy wypuszczonym podwoziu, powinny być bardziej zamknięte. Jak to zrobiłeś przy głównym to nie bardzo widać, ale przy przednim sądzę że jest za bardzo otwarte. I Gr.3 nie miał chyba sondy do tankowania w locie, przynajmniej ja nie widziałem takiej fotki. A nie chciałeś zrobić dysz w pozycji do startu pionowego ? wydaje mi się takie ustawienie bardziej klimatyczne. Trochę brakuje washa na silniku, no ale to kwestia gustu. Tak czy inaczej gratuluję bardzo fajnego harrierka. pozdrawiam Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RH Napisano 7 Marca 2012 Autor Share Napisano 7 Marca 2012 Cóż, piękny model w pięknej skali Mam 2. uwagi. Wydaje mi się, że klapy / osłony komór podwozia głównego i przedniego, przy wypuszczonym podwoziu, powinny być bardziej zamknięte. Jak to zrobiłeś przy głównym to nie bardzo widać, ale przy przednim sądzę że jest za bardzo otwarte. I Gr.3 nie miał chyba sondy do tankowania w locie, przynajmniej ja nie widziałem takiej fotki. A nie chciałeś zrobić dysz w pozycji do startu pionowego ? wydaje mi się takie ustawienie bardziej klimatyczne. Trochę brakuje washa na silniku, no ale to kwestia gustu. Tak czy inaczej gratuluję bardzo fajnego harrierka. pozdrawiam Sławek Spokojnie ,wszystko jest pod kontrolą :Osłony mogą być ustawione jak się chce ,gdyż są ruchome ,to samo tyczy sie tylnych osłon Więc wystarczy je tylko przesunąć (akurat tak na zdjęciu wyszło ,) Ruchome też są lotki i statecznik poziomy.jeżeli chodzi o dysze tez można je przekręcić ,bez problemu .(te elementy są ruchome )ja też nie znalazłem Gr3 z sonda ,dlatego jej nie przyklejałem ,a tylko położyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawbo Napisano 7 Marca 2012 Share Napisano 7 Marca 2012 RH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uszu Napisano 7 Marca 2012 Share Napisano 7 Marca 2012 ładny:) Gdzie ty masz tyle miejsca na te olbrzymy w 24. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p_bladek Napisano 7 Marca 2012 Share Napisano 7 Marca 2012 W końcu współczesniak, nice, Twój standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszek Napisano 9 Marca 2012 Share Napisano 9 Marca 2012 Co do sondy tankowania to w czasie wojny o Falklandy kilka GR.3 miało zamontowane np. XZ993. http://www.airfighters.com/photo/89066/M/UK-Air-Force/Hawker-Siddeley-Harrier-GR3/XZ993/ http://grandlogistics.blogspot.com/2011/01/sea-harriers-and-harriers-in-falklands.html http://thumbnail.fast-air.co.uk/Falklands-25/Falklands-890x-5.jpg L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.