Skocz do zawartości

Man TGA XXL-italeri


Wojciechu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 106
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No żeczywiście musisz to poprawić, Wojtku koniecznie tak nie możesz ,zostawić jesteś modelarz w końcu czy nie jesteś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już poprawiłem dzięki pomocy kolegi Piotrka, kótremu serdecznie dziękuje i wszyło to tak-możecie mówić że jest krzyow , ale już więcej się za to nie biore zostawiam już tak jak jest na tych fotkach:

 

2766a0a8efa3b72c.jpg

 

8943f98fdc3a9eb0.jpg

 

Pozdrawiam-dalsze relacje jak mi listonosz przyniesie klej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jest, jak należy widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy robi jak potrafi i umie najlepiej w miarę, swoich możliwości każdy z nas to wie najlepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojciechu najpierw dobrze by było żebyś wypolerował całą kaste pastą polerską niskościerną np K2 Tempo, albo jeżeli masz to pastami polerskimi Tamiya, po to aby uzyskać lustrzaną powłokę. Potem możesz nawoskować model żeby jeszcze bardziej się błyszczał.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeeli nie lakierowałeś kabiny to doradzam tylko woskowanie bez polerki pastą ścierna bo możesz poździerać kalkomanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. powiem w ten sposób. Możesz samą farbę przejechać pastą polerską żeby pozbyć się efektu tzw. "skórki" (mikrozacieków które tworzą sie podczas malowania). Nie możesz jedynie pastą polerską polerować miejsc, gdzie zostały nałożone kalkomanie, chyba że wcześniej zabezpieczysz je właśnie bezbarwnym werniksem.

Optymalna kolej malowania jaką bym Ci polecał to:

 

1. pomalowanie elementu podkładem

2. przeszlifowanie go papierem ściernym 1500-2000

3. położenie kilku warstw farby (najlepiej kilka cienkich warstw niż jedna gruba)

4. odczekaj kilka dni aż farba sie utwardzi

5. wypoleruj farbę pastą polerską (uważaj jednak żeby nie polerować za długo w jednym miejscu bo możesz przebić się do podkładu)

6. nałóż kalki

7. położenie kilku warstw bezbarwnego werniksu (znowu lepiej kilka cienkich warst niż jedna czy dwie grube, natomiast tu ostatnia warstwa lakieru musi być tzw "mokra" czyli grubsza, żeby lakier nabrał połysku).

8. odczekaj kilka dni żeby lakier się utawrdził, prepoleruj pastą i nastepnie nawoskuj.

 

Ożesz mamusiu, ale żem się rozpisał

 

Jakby jeszcze coś to wal śmiało

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Dałeś za dużo kleju i dlatego wyszedł na szyby, wystraczy jak nałożysz go punktowo (w niewielkiej ilości) w kilku miejscach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.