fiedotow Napisano 6 Maja 2012 Share Napisano 6 Maja 2012 2 PLM Kraków! Mój pułk - będę patrzył na ręce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
error.exe Napisano 6 Maja 2012 Share Napisano 6 Maja 2012 Ładna tylna ściana.. samoróbka czy gotowy element ? Jak masz zdjęcie przed malowaniem to poproszę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Ostrowski Napisano 6 Maja 2012 Share Napisano 6 Maja 2012 Arek ten kokpit taki niebieski czy to wina zdjęć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinej Napisano 6 Maja 2012 Share Napisano 6 Maja 2012 Dosyć prosta przeróbka z wersji MF na M, do tego komplet Brassinów - dysza, podwozie koła i kabina. Będzie ciekawie - Profipack + dodatki własne ! Szczególnie chętnie przyjrzę się właśnie tym dodatkom żywicznym, zestawowe wypraski uważałem dotąd za dość szczegółowe, ale po tym co tu się wyprawia zmieniłem zdanie Będę regularnie zaglądał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
young Napisano 6 Maja 2012 Share Napisano 6 Maja 2012 fiedotow a czym to zainteresowanie 2 pułkiem spowodowane? Kokpit jest żywiczny przecież Arek napisał ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiedotow Napisano 6 Maja 2012 Autor Share Napisano 6 Maja 2012 Służyłem w latach 1984-86 za czasów Czesia Mikruta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manas Napisano 6 Maja 2012 Share Napisano 6 Maja 2012 Wreszcie jakaś relacja z budowy aluminiowego EdMiga! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Ostrowski Napisano 13 Maja 2012 Share Napisano 13 Maja 2012 Arek ale dolna część stożka to raczej nie kolor aluminium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrPilot Napisano 13 Maja 2012 Share Napisano 13 Maja 2012 Witam Arku model zapowiada się obiecująco. Lecz jak to napisał Robert kolor pierścienia wlotowego stożka nie powinien być w kolorze aluminium. A także chciałbym poprawić twój opis odnośnie czynności wykonanych w celu waloryzacji detali stożka. Ponieważ na pierścieniu wlotowym nie było nitów jak ty to napisałeś lecz były to otwory chłodzące stację radiolokacyjną. Życzę dalszych sukcesów w budowie . Pozdrawiam Serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Ostrowski Napisano 14 Maja 2012 Share Napisano 14 Maja 2012 Ja w swoich ołówkach maluje właśnie stalą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
babcia131 Napisano 14 Maja 2012 Share Napisano 14 Maja 2012 https://hotfile.com/dl/155807187/7f94d3f/elementy_patowca_i_silnika.zip.html Parę ujęć dyszy , zwieracza , pierścienia itp. Może się przyda .[ Już mi się wątki o 21myląna poszczególnych Forach ] Pierścień stożka -co zdjęcie [ ujęcie ] to inny odcień-w sumie to najbardziej odpowiada kolor grafitowy Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnie nitów czy otworów na pierścieniu -nie pamiętam dokładnie , ale wydaje mi się że dodatkowe otwory chłodzenia przedziału stacji były tylko na BIS-ie. Chyba jednak mam rację Pierścien stozka M-MF Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
young Napisano 15 Maja 2012 Share Napisano 15 Maja 2012 Będziesz robił, tak jak proponowałem 1909 (mogę podesłać Ci zdjęcie)? Jeśli tak, zrób mu czerwony "nosek" na stożku. Zastanów się też czy będziesz kładł kalki z napisami. Ja nie położyłem ich na zielonej części, bo jakoś nie rzuciło mi się to na zdjęciach w oczy.... otworzyłem dodatkowe wloty powietrza u nasady skrzydeł Te pod kabiną przed skrzydłami (zapewniające dodatkowy dopływ powietrza do silnika)? One chyba nie miały możliwości pozostania w pozycji otwartej przy stojącym s-cie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
babcia131 Napisano 15 Maja 2012 Share Napisano 15 Maja 2012 young napisał Te pod kabiną przed skrzydłami (zapewniające dodatkowy dopływ powietrza do silnika)? One chyba nie miały możliwości pozostania w pozycji otwartej przy stojącym s-cie. Jak najbardziej miały- wszystko zalezy od konserwacji [ smarowania ] "zawiasów" klapek dodatkowych wlotów .Tam nie było żadnego mechanizmu, tylko zawiasy[ jakby to nie nazwać naukowo ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek Świderski Napisano 15 Maja 2012 Share Napisano 15 Maja 2012 Jest bardzo prosty sposob na wykonanie tego elementu jako ruchomy. Opisalem to juz gdzies na forum. Swoja droga zastanawialem sie nad jednostka w malowaniu ktorej wykonam kiedys MF'a, gra idzie pomiedzy Goleniowem z dedykacja dla technikow i pilotow ktorzy przeszli z tamtej jednostki do 28SPLM lub w malowaniu z 28plm [wszystko rozbija sie o numery boczne]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
young Napisano 15 Maja 2012 Share Napisano 15 Maja 2012 Będą lekko uchylone - nie ma już powrotu Luzik, tak o tym wspomniałem, bo na tym forum ciężko jest robiąc miga, aby jego fani nie zaspamowali tematu Babcia, ja wiem że nimi można było normalnie poruszyć nie używając specjalnej siły. Staram się tylko ustalić czy przy stojącym s-cie (nie uruchomionym), te klapki nie zamykały się mimowolnie? Na zdjęciach większość ma w takiej sytuacji nałożone osłony, ale tam gdzie to widzę są raczej zamknięte. Dlatego tak przyjąłem i teraz się dopytuję... Marku, jeśli chodzi dostępność różnego rodzaju cyfr do numeru bocznego do kalek, postaram się coś zaradzić ;) Nad malowaniem masz się co zastanawiać. Goleniowskie MFy były tylko z godłami 11plm lub "gołe". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
babcia131 Napisano 15 Maja 2012 Share Napisano 15 Maja 2012 young napisał Babcia, ja wiem że nimi można było normalnie poruszyć nie używając specjalnej siły. Staram się tylko ustalić czy przy stojącym s-cie (nie uruchomionym), te klapki nie zamykały się mimowolnie? Na zdjęciach większość ma w takiej sytuacji nałożone osłony, ale tam gdzie to widzę są raczej zamknięte. Dlatego tak przyjąłem i teraz się dopytuję... To dlatego wrzuciłem 3 fotki .Więcej nie chciało mi szukać.Na tych fotkach widać wyraznie ze klapki nie zawsze się domykały , nawet na samolotach w normalnej eksploatacji trzeba było nieraz "strzelic z płaskiej ręki " w klapkę żeby "odbiła "i się przymknęła. Normalnie powinna chodzić lużno ,ale róznie z tym bywało Tak więc jeśli arek zostawił je uchylone , nie ma w tym nic błędnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
young Napisano 16 Maja 2012 Share Napisano 16 Maja 2012 Wiesz, że mnie fotki "pomnikowców" nie przekonują (pewnie jak i Ciebie), ale przyjmuję do wiadomości i odszczekuję pod stołem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 22 Maja 2012 Share Napisano 22 Maja 2012 Plottery 3D mają duży posuw stołu w trzecim wymiarze, jak jest on na poziomie 0.2mm to już jest rewelacja, a to już niestety w modelarstwie będzie biło po oczach. Plotowałeś z ABS? to tworzywo akurat dość dobrze daje się szlifować papierem ściernym, ale jak poradzisz z tym sobie poradzisz, żeby nie pousuwać detali to pojęcia nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
young Napisano 22 Maja 2012 Share Napisano 22 Maja 2012 Odnośnie wnęki Airesa. U mnie główna pasuje bardzo dobrze, przednia podniosła ciśnienie maksymalnie i odłożyłem model póki nie nabiorę sił na jej wyjęcie i przeróbkę Tak patrzę na twoją wnękę i myślę jakim kolorem pomalujesz główną? Też tym? Wystarczyło użyć jak w instrukcji standardowy zielony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
young Napisano 24 Maja 2012 Share Napisano 24 Maja 2012 1909 przed dostarczeniem do 2 PLM przeszedł remont główny, a wnioskując z fotografii innych poremontowych M wnęki miał w standardowym zielonym kolorze... Ja bym tak ich nie pomalował, nawet w instrukcji masz interior green (np. humbrol 226), ale znów jest to do przyjęcia ponieważ taka farba też była na migach wykorzystywana. Jakie uzbrojenie przewidujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Ostrowski Napisano 14 Czerwca 2012 Share Napisano 14 Czerwca 2012 Następnie zamontowałem pierścień sterujący zwieraniem i rozwieraniem dyszy - nie mam pojęcia jak ten element fachowo sie nazywa... [/img] Zwieracz dyszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
babcia131 Napisano 14 Czerwca 2012 Share Napisano 14 Czerwca 2012 arek napisałNa koniec poszła zabawa z Alcladami, pomalowałem dyszę i pierścien, dodatkowo zrobiłem trochę przebarwień wyżarzonego metalu bardzo silnie rozcieńczonym niebieskim clearem Tamiyi - diabli wzięli i schowali tensocroma Ogólne wrażenie elementów dyszy całkiem , całkiem. A malowaniem przebarwień pierścienia i dyszy dopalacza nie ma się co przejmować .To był najbardziej up.....y sadzami element silnika. Krótko mówiąc najbardziej odpowiednie byłoby "osmolenie " tych elementów najzwyklejszą sadzą.[ Najlepsza "tłusta " z komina pieca opalanego drewnem , weglem ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek Świderski Napisano 15 Czerwca 2012 Share Napisano 15 Czerwca 2012 Powinienes przegladac wiecej zdjec, stabilizatory plomienia w tym silniku nie wygladaja tak jak na Twoich zdjeciach. Powinny byc zgiete wzdluz linii na ich srodku do kata 90st. Wyglada to tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
young Napisano 9 Lipca 2012 Share Napisano 9 Lipca 2012 Cieszę się, że zabrałeś się za to na co mi już cierpliwości zabrakło. Też o tym myślałem, o hamulcach w wątku 1:1 pisaliśmy. Trzeba było iść za ciosem i poprawiać resztę paneli charakterystycznych dla późnych MFów Przy osłonie działka podstawa to wycięcie łuku do wewnątrz na jej końcu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrPilot Napisano 30 Września 2012 Share Napisano 30 Września 2012 Zapowiada się kolejny bardzo ładny 21-szy Życzę powodzenia w dalszej budowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.