Skocz do zawartości

Pomoc w wyborze

michalzip

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na forum

chciałbym sie was poradzic jaki model wybrac , moja przygode z modelarstwem zaczołem nie dawno wiec jestem nowicjuszem to bedzie moj 3 model 2 się konczy.

A wiec tak przymierzam sie do Bismarcka lub Tirpitza skala 1/700

Jaka firme byscie polecili ? Przegladałem Bismarcka +swordfish z Dragona z blaszkami lub Tirpitza co o nich myslicie?

Z góry dziękuje za udzieloną pomoc

Pozdrawiam Michał

Jak koniecznie chcesz okręt, to może Bismarck z Revella. Jest niewiele droższy od dragonowego. Odradzam Ci używanie blaszek na tym etapie kariery. Jak sam piszesz, jesteś jeszcze nowicjuszem, więc to może być zbyt duże wyzwanie dla Ciebie.

Bismarck z Revella jest prostszy, a dragona lepszy jakościowo, ale i trudniejszy. Musisz sam wybrać.

Mnie osobiście szkoda by było czasu na model gorszy.....z prostej przyczyny : jak już mam w tą zabawę inwestować czas i pieniądze to wolał bym już poprzeczkę ustawić sobie wysoko i uzyskać maksymalnie ciekawy efekt końcowy.

No właśnie sęk w tym ,że chciałbym coś ambitniejszego lepszego Revella składałem teraz dwa modele king george V oraz HMS Victory dlatego spytałem tu co wybrac bo nie orintuje sie co inne firmy prezentują a niechciałbym inwestowac w jakiś słaby jakościowo model.

A co do blaszek to śledziłem tu pare warsztatow na których były one stosowane i powiem bardzo ciągnie mnie do tego bo efekt jest naprawde świetny. Tylko czy mi to tak wyjdzie.

No ale widze że pozytywnie oceniacie model Dragona wiec na niego bym się pokusił.

http://www.hobbysta.pl/pancernik-bismarck-rn-swordfish-27-maja-1941-p-17015.html <--dokładnie taki ??

Jeśli jeszcze by mi ktos napisał jakąś palete kolorów jaką tam bede potrzebował. Bardzo bym chciał go pomalowac akrylami ale zbytnio niewiem jaka firma co i jak , poprzednie malowałem olejnymi z revela.

Dziekuję za wszelkie porady .

Pozdrawiam Michał .