Skocz do zawartości

Budapeszt 1/35 Miniart


Robert C

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od dłuższego czasu przyglądałem się pracom na forum oraz sam coś sklejałem ale nie chciałem lub nie chciało mi się tego publikować. Aż do dzisiaj Jest to zestaw Miniartu http://www.mojehobby.pl/products/BUDAPEST-1945.html , cóż można powiedzieć, szału nie ma d*** nie urywa . Ale za to figurki z zestawu są naprawdę niezłe pod względem detalu. Z góry przepraszam za zdjęcia ale mam kiepski aparat : Canon Power Shot S2 IS , oraz nie znam się na fotografii . Ogólnie cały zestaw nie będzie miał jakiejkolwiek waloryzacji oprócz mojej własnej inwencji. mam zamiar wykonać podłogę na piętrze z balsy i część podbitki pod dachówkę. oto zdjęcia :

Figurki

imag0270z.jpg

 

imag0269jj.jpg

 

imag0272.jpg

 

imag0271j.jpg

 

Su 76

imag0264z.jpg

 

imag0263d.jpg

 

imag0262s.jpg

 

imag0261r.jpg

 

imag0259b.jpg

 

imag0258wr.jpg

 

imag0256s.jpg

 

Segmentowe gąski ogólnie są jak dla mnie całkiem niezłe :

imag0246dx.jpg

 

imag0245yh.jpg

 

oraz poglądowo podstawka :

imag0254fm.jpg

 

Aktualnie będęł miał przerwę w klejeniu z powodu lewej dłoni w gipsie ale co poradzić ...

z góry mówię że jestem niezaawansowanym modelarzem i są to moje pierwsze posty na tym forum wiec nie bijcie

Liczę na Waszą pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia bardzo słabe...

A co to jest na łączeniu płyt pancerza- bo wygląda na profanację spawów...

Przepraszam, za taki komentarz, ale może wypadałoby zostawić je bez takiej "waloryzacji"...

Bynajmniej nie chodzi tu o "bicie"- bo nie mam tego w zwyczaju...

Spawy to dość trudny element waloryzacji i trzeba je ćwiczyć najlepiej na pozostałościach jakichś modeli a nie na "koncertowym" zestawie.

No- nie łam się- następny będzie lepszy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach