Mark666 Napisano 4 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 4 Stycznia 2013 Elementy kabiny zaczynają nabierać kolorów. Tak -- Czy tak -- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmroczko Napisano 4 Stycznia 2013 Share Napisano 4 Stycznia 2013 Cześć! Wygląda dobrze. Ja bym chyba został przy normalnych oponach, te szerokie mają jakieś małe odstępy od reszty konstrukcji i trochę słabo pasują do samochodu szosowego - co innego, gdyby to była wywrotka. Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszych pracach Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 4 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 4 Stycznia 2013 Cześć! Wygląda dobrze. Ja bym chyba został przy normalnych oponach, te szerokie mają jakieś małe odstępy od reszty konstrukcji i trochę słabo pasują do samochodu szosowego - co innego, gdyby to była wywrotka. Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszych pracach Paweł Miałem ich nie robić ale dobrze poszło i tak oto są. Chyba zostawię dla Kenia albo Fredka w wersji dump. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 6 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 6 Stycznia 2013 Malutka przymiarka Teraz muszę ten cocpit wykończyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarny1986tychy Napisano 6 Stycznia 2013 Share Napisano 6 Stycznia 2013 Piękna robota Na siedziskach jamy skurczowe?? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 6 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 6 Stycznia 2013 Piękna robota Na siedziskach jamy skurczowe?? :/ Nie wiem, są regularne ze wszystkich stron. Uginają się Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 9 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 9 Stycznia 2013 Kolejna-ostatnia modyfikacja silnika . Za bardzo mi się dziś nie chciało okablowywać ramy, ale siadłem, zacząłem i... robi się i po czterech godzinach .. zrobiło się Teraz tylko podwiesić baki, skrzynki, podstawę siodła i motor. No i po podłączać to wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmroczko Napisano 10 Stycznia 2013 Share Napisano 10 Stycznia 2013 Mark666 - sorki, że tak późno piszę, ale skojarzyło mi się dopiero jak przy swoim trochę posiedziałem - jak będziesz orurowywał zbiorniki, to zwróć uwagę, że masz ich teraz trochę za dużo - bo trzy na ramie, i dwa (a właściwie trzy) pod skrzyniami bateryjnymi, za przednimi kołami. W Superlinerach II, jeden zbiornik jest dwukomorowy, o ile mnie pamięć nie myli to jest zbiornik prawy. Mogę to jeszcze sprawdzić, ale z jednej strony jest zbiornik tzw. mokry (czyli zaraz za sprężarką) i zasilający przednią oś, a z drugiej strony jest zbiornik zasilający tylne osie. I teraz pytanie co z tymi zbiornikami pod podłużnicami ramy? A jeszcze miałbym uwagę do przewodu od alternatora - myślę, że nie powinieneś go prowadzić po bloku silnika, tylko do wnętrza podłużnicy i tamtędy dalej do skrzyni bateryjnej, to by chyba było najlepsze. I pamiętaj proszę o tym, żeby wszystkie przewody były możliwie dobrze zamocowane, żeby nie zwisały luźno na dużych odcinkach. Życzę powodzenia w dalszej budowie i pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 10 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 10 Stycznia 2013 Właściciel się znalazł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 11 Stycznia 2013 Share Napisano 11 Stycznia 2013 Nie mogę skomentować tego w sposób precyzyjny i merytoryczny jak koledzy pmroczko czy copycat, ale całość wg mnie wygląda super. Kabelki przy motorku - miód. Kowboja to bym pognał pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copycat Napisano 11 Stycznia 2013 Share Napisano 11 Stycznia 2013 Kierowca z Boliwii rozumiem, po kapeluszu poznaję. Smar fajny, ale coś mi w nim nie pasowało i chyba wiem co. Brzegi zbyt regularne, brakuje wyciśniętego brudnego smaru na obrzeżu. Widać to zwłaszcza w tylnej części siodła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 11 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 11 Stycznia 2013 Kierowca z Boliwii rozumiem, po kapeluszu poznaję. Smar fajny, ale coś mi w nim nie pasowało i chyba wiem co. Brzegi zbyt regularne, brakuje wyciśniętego brudnego smaru na obrzeżu. Widać to zwłaszcza w tylnej części siodła. Ha,ha a nie wiem skąd , przylazł po tygodniu i nie chce wyjść. Smar jest wyciśnięty poza siodło tylko tak wyszło zdjęcie , Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 13 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 13 Stycznia 2013 Hej. Mam pytanie : jak postępować krok po kroku z malowaniem maski ? Ma być taki układ -- --- biała kabina i czarne to co tu jest czerwone. W/g mnie to : 1. Cała maska psiknięta białym mat-podkładem 2. Całość na biały-połysk. 3. Całość bezbarwny lakier i pozostawienie do wyschnięcia ( ok.2 tyg.) 4. Maskowanie całości i malowanie błotników i części maski koło grilla na czarny błysk. 5. Demontaż maskowania , ew. kalki i całość jeszcze raz clear-em. Dobrze myślę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copycat Napisano 13 Stycznia 2013 Share Napisano 13 Stycznia 2013 Ja bym zrezygnował z punktu nr 3 a raczej z bezbarwnego w tym punkcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seweryn Napisano 13 Stycznia 2013 Share Napisano 13 Stycznia 2013 Podkład - biały - czerwony - bezbarwny, wtedy bezbarwny zniweluje uskok koloru czerwonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 13 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 13 Stycznia 2013 Paniatno ! Dzięki. Mam nadzieję że mi biały po wyschnięciu z maski wraz z taśmą nie zejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 18 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 18 Stycznia 2013 Cześć. Zakończona budowa podwozia. Maska po I malowaniu, i musiałem ją przetrzeć miejscowo papierkiem 3000 bo jakieś paprochy w trakcie malowania się do niej przyczepiły. Jutro malowanie II Kabina złożona, wycięty otwór na okno, poszpachlowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 18 Stycznia 2013 Share Napisano 18 Stycznia 2013 Miodne:D Bardzo podoba mi się rama - sporo się przy niej dzieje. Z resztą całość jest świetna. Będzie pięknie się prezentował z tym motywem na masce. Przykurzył bym tylko trochę tylne chlapacze. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 18 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 18 Stycznia 2013 Miodne:D Bardzo podoba mi się rama - sporo się przy niej dzieje. Z resztą całość jest świetna. Będzie pięknie się prezentował z tym motywem na masce. Przykurzył bym tylko trochę tylne chlapacze. Pzdr. Martini masz na myśli tę kalkę -- Lady Butterfly -- ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 18 Stycznia 2013 Share Napisano 18 Stycznia 2013 Nie nie:D Chodziło mi o czerwoną "wstawkę" na masce ze zdjęcia powyżej. Lubie takie motywy - osobiście uważam to za bardzo elegancki dodatek, lepszy niż kalka. Co prawda napisałeś, że u ciebie będzie to czarne i, choć wolę jednak czerwień, to jestem pewien, że będzie dostojnie:D Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 22 Stycznia 2013 No i stało się. Podczas malowania czarnej wstawki lakiery pogryzły się. Wszystkiemu winna biała połysk. Podkład -- biały mat MOTIP Baza --- biały błysk DUPLI COLOR Elementy kontrastowe -- czarny połysk -- MOTIP no i po nałożeniu w oczach tworzyły się piękne, wzorki Na pozostałą część maski -- nadal w białym , bo była zamaskowana dla próby --- czerwona połysk MOTIP , wyszło jeszcze lepiej. UWAGA---- jak widać oba produkty nie tolerują się. Teraz już wiem że farb DUPLI COLOR nie wolno stosować do modeli bo są robione na bazie żywic syntetycznych , a te nie kochają się z akrylami. Jakby ktoś chciał zrobić taką fakturę to podejrzewam że ciężko by było Maska już w DOT-3 , żółta, tylko domyć i udać się do sklepu po MOTIP-owską biel. I od nowa Polsko Ludowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeka6 Napisano 22 Stycznia 2013 Share Napisano 22 Stycznia 2013 Kurde szkoda, bo fajnie te kolorki razem wygladaja. Tak poza tym to ja stosuje wylacznie farby z Dupli Color juz praktycznie od ponad 15 lat i nigdy nie mialem z nimi problemow - moje Volvo FH tez jest malowane Dupli color. Jak to nie kochaja sie z akrylami? Przeciez Dupli to sa farby akrylowe wiec nie powinno byc problemu w stosowaniu ich z Motipem. A w jakim odstepie czasowym nakladales kolory i jakiego uzywasz podkladu? Mnie to wyglada jakbys nalozyl czarna farbe na dobrze nie wyschniety bialy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 22 Stycznia 2013 Tomek biała baza schła ok 3,5 tygodnia. Wyczytałem na opakowaniu że lakiery dupli są na bazie żywic syntetycznych. Jak nie łączyłem z akrylem motipa to było o.k. Kupiłem go w markecie, i okazało się że nie był akrylowy. Nic to zrobi się od początku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marak Napisano 22 Stycznia 2013 Share Napisano 22 Stycznia 2013 Miałem podobnie z Dupli Color czarnym połyskiem. I to nie mieszając z Motipem. Nałożyłem cieńko pierwszą warstwę. Było OK. Trysnąłem drugą i zrobiło się tak jak u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmroczko Napisano 23 Stycznia 2013 Share Napisano 23 Stycznia 2013 Cześć! Przykro mi słyszeć o tym niepowodzeniu. Już od kogoś słyszałem, że jednak nie wolno mieszać Motipów z Dupli-Colorami, mimo, że ta sama firma to produkuje. Osobiście się sporo nalatałem, żeby wszystkie farby mieć z Motipa i to pozwala na całkiem komfortową pracę. Dodam też, że na Motipy można bez obaw nakładać Alclady i odwrotnie - na lakier pryzmatyczny Alclada bez problemu można dać bezbarwny Motipa (sprawdzone doświadczalnie). Ale cóż - życzę wytrwałości i powodzenia w dalszych pracach i pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.