Yakuza Napisano 25 Grudnia 2012 Share Napisano 25 Grudnia 2012 Hej, kozacko się prezentują amortyzatory Baki to sam miód Powodzenia w dalszych pracach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmroczko Napisano 25 Grudnia 2012 Share Napisano 25 Grudnia 2012 Tak, tak - prosto z pudła - jakbyśmy jeszcze umieli tak budować Ja Ci powiem, że bym się nie pie..ścił z fabrycznymi zbiornikami, tylko bym zrobił nowe z rurki plastikowej - okazuje się, że to mniej szlifowania i szpachlowania. Już miałem pisać o mocowaniach zbiornika, ale lepiej to zostawię... Jak będziesz robił tylną ściankę, nie zapomnij o prostokątnym okienku, a zagięcie bym proponował zrobić tak, że wkleić górną część wypełnienia, poczekać aż wyschnie, a potem dół tego wypełnienia kleić zaginając, tak, żeby to było w jednym kawałku - będzie mniej szpachlowania. Ta fota może Cię zaciekawić: Jeszcze raz życzę powodzenia i pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 28 Grudnia 2012 Autor Share Napisano 28 Grudnia 2012 Po przerwie trochę prac przy silniku, niewielkie modyfikacje, i oprócz okablowania chyba już tak zostanie. Przygotowany do malowania, drobnica już w kolorkach. Dobrałem kolor silnika (chyba dobrze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeka6 Napisano 28 Grudnia 2012 Share Napisano 28 Grudnia 2012 Wow!! Widze, ze kolejny model na medal sie szykuje. Podoba mi sie to wszystko niesamowicie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 28 Grudnia 2012 Autor Share Napisano 28 Grudnia 2012 Wow!! Widze, ze kolejny model na medal sie szykuje. Podoba mi sie to wszystko niesamowicie . Oj tam , oj tam To tylko z pudła Dzięki Pomalowany silnik , jak wyschnie dodam okablowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grubyjg Napisano 29 Grudnia 2012 Share Napisano 29 Grudnia 2012 Jak na model prosto z pudła to trochę dużo tych przeróbek. Dobrze że skróciłeś ramę ona już prezentuje się dużo lepiej. Powodzenia w łataniu kabiny. Silnik ładnie pomalowany . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 29 Grudnia 2012 Autor Share Napisano 29 Grudnia 2012 Jak na model prosto z pudła to trochę dużo tych przeróbek. Dobrze że skróciłeś ramę ona już prezentuje się dużo lepiej. Powodzenia w łataniu kabiny. Silnik ładnie pomalowany . Ależ on miał być z pudła ... ale macie tak wielki dar przekonywania ....... Dzięki i szczęśliwego Nowego Roku , zdrowia przede wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi84 Napisano 29 Grudnia 2012 Share Napisano 29 Grudnia 2012 chciałbym się dowiedzieć co to jest za silnik? bo napewno nie caterpillar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmroczko Napisano 30 Grudnia 2012 Share Napisano 30 Grudnia 2012 Cat to nie jedyny silnik, jaki można mieć w ciężarówce, jak można by sądzić po tych wszystkich modelach Kenów i Pete'ów. A ten akurat, to Cummins Big Cam II, czasem jeszcze dodaje się oznaczenie NTC-350. Moc 350KM, chociaż czasem podaje się 400KM, pojemność 800-coś cali sześciennych, czyli trochę ponad 14 litrów. Mam nadzieję, że te dane pozwolą Ci coś więcej w sieci znaleźć - pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elefantes Napisano 30 Grudnia 2012 Share Napisano 30 Grudnia 2012 Podrzucam kilka rysunków, może ci sie przydadzą: Inne przydatne materiały: http://www.fotosik.pl/u/elefantes/album/548235 PS Wydaje mi się, że niepotrzebnie zasugerowałeś sie instrukcją - chodzi o element 42A i cały układ skrętu przednich kół. Z tego co pamiętam, ja przeniosłem go do przodu, bo w takim przypadku drążek kierowniczy pójdzie za bardzo pod kabinę. Całość ogólnie prezentuje sie super. Trzymam kciuki za dalszy etap prac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmroczko Napisano 30 Grudnia 2012 Share Napisano 30 Grudnia 2012 No i się zaczyna - zacznij się w to wgłębiać i wyjdzie Ci taki warsztat jak mój. Jeśli chodzi o powyższy post - ostrożnie z "przydatnymi materiałami" i ostatnim rysunkiem. Trzeba uważać, o jakim konkretnie samochodzie mówimy, bo różnice potrafią być poważne. Np. ostatni rysunek odnosi się do późnego Superlinera (czyli OK), ale z silnikiem Mack E-9 (zupełnie inne agregaty). O ile zgadza się, że w Superlinerach po 1984 roku były montowane dwie przekładnie kierownicze z przodu ramy - jak się zacznie to pruć, to za chwilę się rodzi pytanie - a co z kształtem podłużnic? Co z poprzeczkami ramy? Co z tylnym zawieszeniem? I kłopot gotowy. A ja wszystkim życzę szczęśliwego nowego roku i pozdrawiam serdecznie Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 30 Grudnia 2012 Autor Share Napisano 30 Grudnia 2012 Dzięki za podpowiedzi, chętnie skorzystam, ale aż tak nie będę się wgłębiał. Bo to jest jak dzungla, im dalej tym gorzej. Jest tyle wersji produkcyjnych że aby to ogarnąć to trzeba by skończyć Uniwersytet w Yale Tym czasem rama jest już pomalowana i schnie a fotki wrzucę jak coś na niej przybędzie. Dziękuję za życzenia i wzajemnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 1 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 1 Stycznia 2013 Święta świętami ale produkcja musi trwać Silnik właśnie wykończyłem, po odcięciu wentylatora od chłodnicy tę ostatnią pomalowałem i uzbroiłem w przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmroczko Napisano 1 Stycznia 2013 Share Napisano 1 Stycznia 2013 Cześć! Wygląda nieźle! Czekamy na dalszy ciąg prac! Życzę powodzenia i pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 2 Stycznia 2013 Cześć! Wygląda nieźle! Czekamy na dalszy ciąg prac! Życzę powodzenia i pozdrawiam Paweł Dzięki. Fotele się robią i chyba udało się załatać kabinę. Będę wiedział jak zaschnie CA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diobeu Napisano 2 Stycznia 2013 Share Napisano 2 Stycznia 2013 Bardzo ładny silnik, pozazdrościć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copycat Napisano 2 Stycznia 2013 Share Napisano 2 Stycznia 2013 Silnik bardzo fajnie wyszedł, widzę delikatny wash. Przewody też pomaluj, ta miedź nie wygląda dobrze. Bagnet do sprawdzania poziomu oleju też do poprawy. Italeri dało jedynie miejsce mocowania rurki, która powinna być znacznie dłuższa niż u Ciebie. A uchwyt bagnetu powinien być znacznie delikatniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmroczko Napisano 2 Stycznia 2013 Share Napisano 2 Stycznia 2013 No jak już mówimy o bagnecie, to zdaje się, że powinien on mieć uchwyt w kształcie "T". A jeśli chodzi o takie prace "chirurgiczne" jak przy kabinie, to polecam do klejenia rozcieńczalnik nitro, a do szpachlowania ramkę rozpuszczoną w tymże - wtedy nie ma problemu ze skurczem szpachlówki i z pękaniem miejsca, w którym było klejenie. Nadal życzę powodzenia i pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copycat Napisano 2 Stycznia 2013 Share Napisano 2 Stycznia 2013 W DM600 widziałem i zrobiłem oczko z drobnego druciku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 2 Stycznia 2013 Dzięki za uwagi. Bagnet zmienię bo teraz widzę że wygląda jak zaczep u przyczepy. Rurka będzie, i delikatniejszy drut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmroczko Napisano 2 Stycznia 2013 Share Napisano 2 Stycznia 2013 copycat - ale w tej DM-ce miałeś silnik Mack, prawda? Pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copycat Napisano 2 Stycznia 2013 Share Napisano 2 Stycznia 2013 Prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 2 Stycznia 2013 Share Napisano 2 Stycznia 2013 Miodnie się prezentuje agregacik. Kabelki - palce lizać. Podziwiam dalej. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mark666 Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Share Napisano 3 Stycznia 2013 Silnik po facelifting-u, i fotele, tylna ścianka kabiny już sucha -cdn- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeka6 Napisano 3 Stycznia 2013 Share Napisano 3 Stycznia 2013 Co tu duzo pisac, miazga! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.