filipsg Napisano 18 Lutego 2013 Share Napisano 18 Lutego 2013 W warsztacie tylko jeden post, no ale cóż... Witam w galerii mojego Korsarza! Zdecydowałem się zlikwidować obicia i wiem że wyszedł czysty do bólu, ale mi takie samoloty odpowiadają Nie jestem jednak do końca zadowolony z efektu i pewnie w przyszłości jeszcze raz podejmę temat mojego ulubionego myśliwca. Przede wszystkim muszę coś zrobić z tym kurzem który mi ciągle oblepia model, usuwałem tyle ile się dało ale dalej trochę tam tego siedzi. Model bardzo przyjemny w sklejaniu, ze sporą obawą brałem się za niesławne kalki Academy a okazało się, że kładły się naprawdę, naprawdę nieźle. Zastanawiałem się czy go nie zmatowić, ale z tego co wiem samolotu USN były połyskujące, więc na razie zostawiłem model tak jak jest. Czekam na Wasze opinie i rady, pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wachmistrz Napisano 18 Lutego 2013 Share Napisano 18 Lutego 2013 Hm, ciężko coś powiedzieć. Samolot w ciemnej kolorystyce trudno jest dobrze obfotografować "z ręki". Fotki są niedoświetlone i nieostre, nie widać detali. Widać za to lekkie niedomalowania w obrębie kół / felg. Niektórzy koledzy na forum będą mieć pewnie więcej do powiedzenia, bo robili model samolotu DeLonga i to chyba z tego zestawu. No, ciekawe jak sobie poradzisz z P-61, bo to i model rzadki na forach, i trudny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipsg Napisano 18 Lutego 2013 Autor Share Napisano 18 Lutego 2013 Tak, wiem że koła są do poprawki, dopiero na zdjęciach lepiej to zobaczyłem. P-61 to ,,dzieło" Airfixa z 1966 (!) roku i mnie pokonał, wykańczam go z pudła jako wyrób ,,Wdowopodobny" po czym będzie ozdabiał mój sufit. Chyba nawet go nie pokażę światu, bo z bliska... to strach patrzeć. Wieczorem postaram się zrobić lepsze zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Banny Napisano 18 Lutego 2013 Share Napisano 18 Lutego 2013 Mam wrażenie że strasznie grubo kładziesz ten lakier bezbarwny! W ogóle co to za lakier? Jak użyjesz cienszej warstwy to wyschnie, zanim kurz zdąży się przylepić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 18 Lutego 2013 Share Napisano 18 Lutego 2013 Po pierwsze staraj się, nim dociśniesz kalkomanie ustalić ją w odpowiednm miejscu, NO STEP na kprawej klapie jest wyraźnie pod skosem. Pomimo tego że samolot był malowany na błyszcząco, to miał elementy matowe np łopaty śmigieł, opony ;) Co do kurzu, kup sobie pędzelek do czyszczenia obiektywów fotograficznych z dmuchawką, przyda się do oczyszczenia modelu przed malowaniem. Dodatkowo staraj się trzymać model, gdy przy nim nie pracujesz i po malowaniu w szafce, gablotce, pudełku, aby kurz się na nim nie osiadał. Jest to o tyle ważne że na modelach lakierowanych na błysk, strasznie widać nawet najmniejsze drobinki. I na koniec, nie bój się próbować brudzić i postarzać modeli, ak się nie wywrócisz to się nie nauczysz, jak nie spróbujesz to zawsze będziesz twierdził że tego nie potrafisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipsg Napisano 18 Lutego 2013 Autor Share Napisano 18 Lutego 2013 Akurat tu jedynym bezbarwnym jakiego użyłem był sidolux, i jego położyłem łącznie chyba 3 (przed washem, po washu, na kalki) cieniutkie warstwy. No właśnie Moses nie wiedziałem jak to z tymi łopatami było, dzięki za info, jutro zmatuję. Do Twoich rad na pewno się zastosuję i oby kolejne maszyny nie były już takie ufajdane. Co do brudzenia... cóż, próbowałem już trochę i myślę że co nieco umiem, ale... nie chcę. Jakoś tak ,,błyszcząca armada" bardziej mi się podoba Co do tego ,,No stepa"...wydaje mi się że są równo. Czy czasem nie bierzesz za napis otworu w skrzydle? (który nota bene nie wiem czym jest, ale był taki i nie było go czym zakleić to i go zostawiłem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 18 Lutego 2013 Share Napisano 18 Lutego 2013 Czy czasem nie bierzesz za napis otworu w skrzydle? A możliwe że tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.