Martinez Napisano 21 Maja 2013 Share Napisano 21 Maja 2013 Dobrze, że robisz go przede mną Będę miał większe szanse uniknięcia baboli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hypnos82 Napisano 21 Maja 2013 Autor Share Napisano 21 Maja 2013 Mam jeszcze pytanie odnośnie umiejscowienia tych drobniejszych elementów zimmeritu ( podaje link ) Chodzi mi dokładnie o te drobne paski, które są pod elementami włazu wieży. Gdzie mam je dac ? http://www.toratoratora.com.pl/pl,atak-model-35026-1-35-zimmerit-sd-kfz-182-king-tiger-production-turret,3,267,273,346,18004.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hypnos82 Napisano 22 Maja 2013 Autor Share Napisano 22 Maja 2013 Dzi wziałem sie za dokonczenie zimmeritu i rozpoczałem prace nad wieżą. Właz na tyle troszke brzydko wyszedł i musiałem na rogach użyc szpachli. Skoro była to masa, to chyba zostawie tak jak jest no i mysle że malowanie troszke przysłoni to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinez Napisano 23 Maja 2013 Share Napisano 23 Maja 2013 Serwus. Możesz zapodać fotkę tego kleju? Total Wikol? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hypnos82 Napisano 23 Maja 2013 Autor Share Napisano 23 Maja 2013 Prosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hypnos82 Napisano 25 Maja 2013 Autor Share Napisano 25 Maja 2013 Wieża skończona Jarzmo z działem jest na sucho włożone, dopiero po pomalowaniu zamontuje na stałe. Najbardziej denerwujące były te haczyki na ogniwa gąsienic, ale reszta poszła w miare gładko Macie jakiś ciekawy sposób na to, by działo tak nie opadało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinez Napisano 25 Maja 2013 Share Napisano 25 Maja 2013 Prawo grawitacji, metal jest ciut cięższy. Możesz zawsze próbować coś podłożyć w łoże odpowiedzialne za poruszanie armatą w pionie, ale... Ja wolałbym mieć ją ruchomą i zostawił tak jak jest Wieża prezentuje się wybornie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisownia Napisano 25 Maja 2013 Share Napisano 25 Maja 2013 Jak już będziesz dalej tzn, pomalowane itd. to sklej ją na stałe od środka w porządanej pozycji, model to nie zabawka na radio ruchome części są po to aby nadać właściwe ustawienie i zapomnieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
war_men Napisano 25 Maja 2013 Share Napisano 25 Maja 2013 jestem zdania iż jeżeli jest możliwość aby wieża czy lufa była ruchoma to lepiej ich nie blokować w jednej pozycji bo wizja może się zawsze zmienić. Lufę może jakoś przeważyć wklejając od środka jakiś ciężarek i wtedy się wyrówna, dlatego pozwolę się z kolegą poprzednikiem nie zgodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hypnos82 Napisano 25 Maja 2013 Autor Share Napisano 25 Maja 2013 Nie chce blokować lufy, ani wieży, chce tylko cos zrobić, żeby lufa nie była w pozycji na maksa opadnietej ;) Opcja z jakims ciężarkiem wygląda obiecująco, więc w tym kierunku pójde ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenggeri Napisano 25 Maja 2013 Share Napisano 25 Maja 2013 Miałem ten model, niestety nie doczekał się budowy. Ładnie Ci idzie, oby tak dalej. Trochę pracy będziesz miał z gąsienicami Fajnie wygląda ten żywiczny zimmerit. Jeśli chodzi o patent na to, żeby lufa się trzymała w poziomie, to ja smaruję klejem od środka, czekam chwilę aż klej zacznie łapać i potem ruszam lufą w dół i w górę kilka razy. Klej stawia delikatny opór i lufa raz ustawiona trzyma się w jednej pozycji, ale w razie potrzeby można zmienić jej położenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seb Napisano 26 Maja 2013 Share Napisano 26 Maja 2013 No i fail, źle wkleiłeś ten "daszek" na przodzie wieży. W instrukcji jest błąd, ale od czego są inne warsztaty ? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisownia Napisano 26 Maja 2013 Share Napisano 26 Maja 2013 Na makro widać, że uchwyty na włazach są albo skaleczone albo z nadmiarem plastyku - popraw koniecznie. @seb który daszek jest źle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seb Napisano 26 Maja 2013 Share Napisano 26 Maja 2013 @seb który daszek jest źle? Ten: Jest wklejony odwrotnie, musi tworzyć jedną płaszczyznę z dachem wieży. Jak pisałem, to błąd w instrukcji. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisownia Napisano 26 Maja 2013 Share Napisano 26 Maja 2013 Te instrukcje nie? Jaja sobie robią, ja właśnie lepię e-25 model trumpka z 2007 roku, podali odwrotnie numery przy wklejaniu jarzma koła napędowego, sklejałem po 23 i podążyłem ślepo za instrukcją na drugi dzień zrywanie i zamiana bo koło zębate by nie weszło na miejsce... Ale jak to sobie lubię mówić w takich sytuacjach: "Nothin I can't fix" i jedzie się dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hypnos82 Napisano 26 Maja 2013 Autor Share Napisano 26 Maja 2013 Uchwyty sa lekko skaleczone, ale celowo to zrobiłem, aby bardziej naturalnie wyglądały. Ale oszlifuje je jeszcze. A co do daszku, no cóż, nie jestem specem w tej kwestii i nie przypuszczałem, że może być taki babol w instrukcji, a nie będę przecież przy każdym elemencie się pytał, bo więcej bym tutaj sopedził czasu nic na klejeniu. Postaram się to poprawić. edit Niestety siedzi dość solidnie i musi pozostać jak jest. Na szczęście nie jest to jakiś rażący błąd, ale będę miał na uwadze teraz wszystkie elementy, za nim przykleje to pierw dobrze przymierze. Byłbym wdzięczny za info na co jeszcze musze uwazac, przy tym modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisownia Napisano 26 Maja 2013 Share Napisano 26 Maja 2013 Uchwyt w realu może być zgięty ale nie skaleczony, to jest pręt stalowy żeby zrobić takie wcięcia musieliby gumówką je giglać, o nadmiarze plastyku z wypraski nie wspominam bo to typowy laps wynikający z pośpiechu, sam je robię a potem koryguję. Spoko nie chcę krytykować bo świetnie idzie, ale te rzeczy akurat łatwo poprawić. Tam gdzie masz duży ubytek załatw sprawę płynną szpachlą sama Ci wyrówna bo to małe elementy a potem lekko papierkiem i masz ideał. Zawsze możesz zrobić uchwyty z drutu, będą się dobrze prezentować bo są jak prawdziwe. Uważaj przy tym modelu na koła napinające - zmierz czy ośki są równo ustawione - łatwo zrobić nierówno i potem jedna gąsienica jest "dłuższa" koszmar. MagicTracki jak nigdy nie robiłeś to maluj po sklejeniu i ukształtowaniu nigdy przed chyba, że jakieś friule będziesz kładł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hypnos82 Napisano 26 Maja 2013 Autor Share Napisano 26 Maja 2013 Dzieki za rade, zaraz się wezme za poprawe uchwytów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hypnos82 Napisano 28 Maja 2013 Autor Share Napisano 28 Maja 2013 Na dzień dzisiejszy w miarę możliwość poprawiłem uchwyty na wieży i powoli biore się za kadłub I prosiłbym o porade co najlepiej użyc, jako przewodu od lampy ? Tutaj musiałem zastąpić jeden z uchwytów, ponieważ przy odcinaniu złamał się w pól. A w tym przypadku prosiłbym o jakąs fotke z poprawnym położeniem tylnej płyty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisownia Napisano 28 Maja 2013 Share Napisano 28 Maja 2013 Na uchwyty i kabelki zawsze drucik miedziany. Pzdr K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hypnos82 Napisano 28 Maja 2013 Autor Share Napisano 28 Maja 2013 A jakiej grubości mniej wiece na przewód ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinez Napisano 28 Maja 2013 Share Napisano 28 Maja 2013 W tym tempie to Ty znów w 2 tygodnie złożysz model i potem znów będziesz się nudzić Nad Trójką pewnie spędze ze 2 miesiące (z wszystkim). Zastanawiałeś się już czym się zajmiesz po królewskim? Ja mam grafik opracowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ostach Napisano 29 Maja 2013 Share Napisano 29 Maja 2013 A w tym przypadku prosiłbym o jakąs fotke z poprawnym położeniem tylnej płyty Tylna płyta miała wypustki wpuszczone w boki wanny. Widać je zaraz zaraz podstawą pod koło napinające. Wklej tylną płytę tak, żeby wizualizacja wypustek na boku wanny zgrywała się z tylną płytą. Tzn żeby kąty i położenie płyty się zgadzały z wpuszczonym w bok wanny fragmentem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twitch Napisano 29 Maja 2013 Share Napisano 29 Maja 2013 A może złącz po prostu wannę z górą i wtedy przyłóż tylną płytę i będziesz widział jak ma być wklejona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisownia Napisano 29 Maja 2013 Share Napisano 29 Maja 2013 A może złącz po prostu wannę z górą i wtedy przyłóż tylną płytę i będziesz widział jak ma być wklejona. Otóż to, święte słowa, spasuj całość, bo bez tego nigdy nie trafisz optymalnych kątów. Przyłóż górę sklej tylną, zdejmij górę i działaj dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.