spiton Napisano 29 Lipca 2013 Share Napisano 29 Lipca 2013 Witam. To taki temacik SF. Zawsze bardzo podobał mi się ten samolot. Miałem jednak poczucie, że mocno "przerośnięta kabina" trochę niszczy jego sylwetkę. Postanowiłem zatem temu zaradzić. Bronco jaki zlepie, to jednoosobowy szturmowiec i samolot antyhelikopterowy, przystosowany do działania z nocy. Na dodatek w polskich barwach ,-)). Zacząłem przeróbki : Kabina i kokpit są od Eurofoghtera. Bronco ma bardzo ciekawa konstrukcje klap. Dlatego zrobię go z klapami otwartymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 29 Lipca 2013 Autor Share Napisano 29 Lipca 2013 Te wystające po bokach "bajery" to miały być obudowy działek Mauser BK-27. Zdecydowałem się uzyc niemieckiego działka, a nie Vulcana, bo ma znacznie większa siłę niszczącą, od konstrukcji amerykańskiej . Niemniej wygląd tych bocznych "pojemników na działka nie podoba mi się i chyba je odpiłuje i zastąpię jednym działkiem zabudowanym na spodzie kadłuba. W wariancie podwójnym, jest taka korzyść, że z przodu można umieścić jakąś głowice poszukującą. A działko umieszczone centralnie taką głowice odstrzeli ,-)). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mare_K Napisano 29 Lipca 2013 Share Napisano 29 Lipca 2013 A nie lepiej umieścić działko na burcie, lub dwa działka symetrycznie pod kadłubem? nie pogryzie się z głowicą i da potężnego kopa. Przydałoby się przedłużyć gondole silników, bo te oryginalne sprawiają wrażenie nieco mikroskopijnych. PS.Czy to jest zwykły GS czy w płynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 29 Lipca 2013 Autor Share Napisano 29 Lipca 2013 1 silniki... to silniki turbinowe, nie są duże. Ale może je powiększę. Zielona masa to green stuff. Z działkami chyba masz racje. Przemyślę temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mare_K Napisano 29 Lipca 2013 Share Napisano 29 Lipca 2013 Wiem, że silniki są turbinowe Nie zmienia to faktu, że w stosunku do reszty bryły wyglądają niepozornie. Większe (dłuższe) silniki nadałyby mu mocniejszego, agresywniejszego wyglądu, choć wiązałoby się to z podmianą śmigieł, bo te oryginalne wyglądają jak miniaturowe wiatraczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 30 Lipca 2013 Autor Share Napisano 30 Lipca 2013 Wstępnie przerobiłem zamocowanie uzbrojenia. To co napisałeś o silnikach jest ciekawe. Chyba pójdę w tym kierunku. Może zrobię fajną dysze jak w Mohawku. I silniejsze silniki też dodadzą uroku. I mocy będzie więcej ,-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
em Napisano 30 Lipca 2013 Share Napisano 30 Lipca 2013 (edytowane) Do tego dzioba pasują śmigła 6-łopatowe ,coś w deseń śmigieł w ATR i Dash-8.Może nawet zespół silnik-śmigło z ATR -72-600 http://mundodelaaviacion.files.wordpress.com/2011/10/atr-72-600-azul-1.jpg Edytowane 30 Lipca 2013 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apache Napisano 30 Lipca 2013 Share Napisano 30 Lipca 2013 Fajny temacik. Będę obserwował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 30 Lipca 2013 Autor Share Napisano 30 Lipca 2013 Pomysł z nowymi silnikami kupuje. Ale nie wiem co ze śmigłami. Bo takich fajnych nowoczesnych to raczej nie wyczaruje. Chociaż, fajne są, i wyglądałyby super. Tymczasem przerobiłem działka. Jeszcze ich nie obrobiłem na czysto, ale widać w jakim kierunku ide. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mare_K Napisano 31 Lipca 2013 Share Napisano 31 Lipca 2013 Wygląda nieźle! Planujesz ryć w nim potem linie, czy zostawić "na gładko"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
em Napisano 31 Lipca 2013 Share Napisano 31 Lipca 2013 Tu http://www.ainonline.com/aviation-news/paris-air-show/2013-06-17/compressor-performance-key-pwcs-new-turboprop zespół z Dasza ,a łopaty zrobić proste bez skreceć na końcu tylko z jednej strony zaoblone.Jak na tej grafice.Bedzie moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 31 Lipca 2013 Autor Share Napisano 31 Lipca 2013 Tu http://www.ainonline.com/aviation-news/paris-air-show/2013-06-17/compressor-performance-key-pwcs-new-turboprop zespół z Dasza ,a łopaty zrobić proste bez skreceć na końcu tylko z jednej strony zaoblone.Jak na tej grafice.Bedzie moc. silnik juz przerabiam, ale z umiarem. Będą większe czterołopatowe śmigła od Mosquita, podbajerowane odpowiednio, duży wylot z turbiny na grzbiecie belki. Musze je wyprowadzić lekko skręcowe, żeby gazy nie leciały prosto w statecznik pionowy.W każdym razie silniki będą optycznie razem ze śmigłami wyglądały na "potężniejsze" ,-)) Wygląda nieźle!Planujesz ryć w nim potem linie, czy zostawić "na gładko"? Będę rył jakieś linie. Tak byłby "łysy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
em Napisano 31 Lipca 2013 Share Napisano 31 Lipca 2013 Jeśli duze wyloty to u dołu belki ,daja wiekszy ciąg .Po za tym usytuowane u gory psują ;) wizualnie całą bryłe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 31 Lipca 2013 Autor Share Napisano 31 Lipca 2013 Jeśli duze wyloty to u dołu belki ,daja wiekszy ciąg .Po za tym usytuowane u gory psują ;) wizualnie całą bryłe. No nie wiem ,-)) Ale z ciągiem to masz racje. Ja sobie myślę, ze te wyloty to ! Źródło ciepła, 2. Zaburzenia opływu stateczników, 3.Ciąg. Chyba je wyprowadzę z zewnętrznych boków belek ogonowych. Może jeszcze da rade te gazy po drodze wymieszać z zimnym powietrzem ,-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mare_K Napisano 31 Lipca 2013 Share Napisano 31 Lipca 2013 Lepiej wyprowadź od wewnętrznej. przynajmniej tak powinno być w realnej maszynie, dzięki czemu gorące wyloty byłyby trudniej widoczne jako źródło ciepła i światła (w nocy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 31 Lipca 2013 Autor Share Napisano 31 Lipca 2013 Lepiej wyprowadź od wewnętrznej. przynajmniej tak powinno być w realnej maszynie, dzięki czemu gorące wyloty byłyby trudniej widoczne jako źródło ciepła i światła (w nocy). Tak zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slash Napisano 31 Lipca 2013 Share Napisano 31 Lipca 2013 O! W końcu pomysł się ziścił, pamiętam wspominki o tym modelu sprzed kilku lat Muszę chyba swojego Bronka odkopać, prawie gotowy do malowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 2 Sierpnia 2013 Autor Share Napisano 2 Sierpnia 2013 Oblepiłem jeden silnik. Śmigło jest od Mosquita. A kołpak, to kawałem zbiornika na paliwo ,-)) Wylot spalin zrobię jednak na grzbiecie. Z dołu będzie najmniej widoczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mare_K Napisano 2 Sierpnia 2013 Share Napisano 2 Sierpnia 2013 Zrób chociaż wyloty w kształcie litery Y, aby gazy opływały statecznik z obu stron. Nie wiem czy gorące powietrze z silnika nie powodowałoby jakichś problemów ze sterowaniem... Dorzuć jeszcze małe winglety na końcach i trochę wypustek tu i tam. Będzie wyglądał nowocześniej. A jaka koncepcja malowania? ps. i mam nadzieje, że napakowałeś mu ołowiu do nosa. te dwa ogony bardzo obciążają tylną część, niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 2 Sierpnia 2013 Autor Share Napisano 2 Sierpnia 2013 Wyloty gazów będą odchylone na boki, żeby nie leciały na stateczniki. Kurde, nie napakowałem niczego do nosa, bo samolot miał być w konfiguracji lotnej(schowane podwozie). Al chyba jednak zrobię go z kołami i otwartą kabiną. Mam ochotę zrobić pilota z noktowizorem na hełmie. Tak, ze będę musiał jakoś rozwiązać problem ciężkiego ogona. Może mechanik, będzie "opierał się" o belkę ogonową.. Malowanie polskie-szare-low -vis. Jednokolorowe ciemnoszare szachownice, Napis POLISH ARMY . Elementy mylące, jak namalowana kabina na spodzie , cienie od belek i kadłuba na górze. Generalnie jasnoszary z ciemnoszarymi wstawkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mare_K Napisano 2 Sierpnia 2013 Share Napisano 2 Sierpnia 2013 Zrób częściowo starte, przykurzone, szaro-piaskowe z Afganistanu A.D. 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 2 Sierpnia 2013 Autor Share Napisano 2 Sierpnia 2013 To ma być samolot polski do ochrony polskiego terytorium . Malowanie będzie szare, bo mam szarą farbę ,-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 7 Sierpnia 2013 Autor Share Napisano 7 Sierpnia 2013 Coś tam podłubałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mare_K Napisano 7 Sierpnia 2013 Share Napisano 7 Sierpnia 2013 Wygląda dobrze. Czekamy na drugą belkę w końcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 7 Sierpnia 2013 Autor Share Napisano 7 Sierpnia 2013 Najpierw muszę dokończyć kadłub, i przeryć linie podziału. Bo jak dokleję na stałe skrzydło (jest przyklejone tymczasowo do zdjęć) to będę miał utrudnione do kadłuba dojście. I zastanawiam się nad uzbrojeniem. paliwa mam dosyć, bo miejsce pod skrzydłem to tylko ammo do działek i paliwo. Słowem nie potrzebuje dodatkowych zbiorników. Ale przydałyby się ze 2-4 sidewindery ( do misji antyhelikopterowych) i trochę uzbrojenia powietrze ziemia. Naprowadzanego laserowo. Zakładam że silniki dają więcej mocy, to samolocik powinien unieść bez problemów ze 2-2,5 tony uzbrojenia na podwieszeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.