Skocz do zawartości

AH-64D Apache Longbow JGSDF Hasegawa 1:48


lukass

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałbym przedstawić mój niedawno skończony model śmigłowca AH-64 Apache Longbow w japońskiej wersji JGSDF.

Model sklejałem ok. 3 miesiące i z racji tego że jestem początkującym modelarzem troszkę przerósł moje możliwości.

Śmigłowiec wykonany prosto z pudła , bez żadnych dodatków , malowany pędzelkiem- farbkami pactra.

Zestaw ogólnie dobrze spasowany i ładnie zdetalowany , jednak ma kilka błędów ( np. krzywe łopaty wirnika , których nie umiałem wyprostować )

Mimo wielu braków i błędów merytorycznych oraz bardzo amatorskiego wykonania, zdecydowałem się go pokazać jako typową ciekawostkę, gdyż niewiele znalazłem modeli Apache w tej wersji camo.

To moja pierwsza galeria, z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale nie dysponuję profesjonalnym sprzętem fotograficznym.

To dopiero mój 4 skończony model , więc proszę o wyrozumiałość

 

Pozdrawiam

 

 

 

jk4f.jpg

 

xyjn.jpg

 

2t4r.jpg

 

4goz.jpg

 

mjhp.jpg

 

h9q7.jpg

 

av95.jpg

 

r6j0.jpg

 

wn42.jpg

 

unzp.jpg

 

0yyd.jpg

 

bh30.jpg

 

4av8.jpg

 

cqbh.jpg

 

zenw.jpg

 

ag82.jpg

 

yjcr.jpg

 

1atn.jpg

 

kkpd.jpg

 

ggav.jpg

 

t530.jpg

 

zai3.jpg

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda super! Poznać, że to pędzel można tylko po grubości farby według mnie, widać, że jest nieco grubsza niż po malowaniu aerografem. Ale i tak jest kilkukrotnie razy cieńsza niż zwykle się tu ogląda na pędzelkowanych modelach.

 

Kalki się nie świecą za co szacun jako, że to Twój 4 model. Ja z tym problemem zmagałem się latami. Momentami można by coś przeszlifować, ale jest super. Jedyne czego brakuje to "trzeciego wymiaru" w tym modelu czyli washa. Zrób może jakiś model jeszcze i go zwas:bip:, potestuj na złomie, potem może odważysz się spróbować na tym modelu bo będzie super extra z washem.