Paluchtomcio Napisano 26 Marca 2014 Share Napisano 26 Marca 2014 Witam Wstawiam zdjęcia prawie ukończonego Sea Harriera. Model w skali 1:72 od Italeri. Model nie wyszedł mi rewelacyjnie, gdyż był to bardziej szkolny model na którym uczyłem się washa. Oceńcie jak mi wyszedł wash. Reszta mniej mnie interesuje. Dodam jeszcze że nawiększy problem sprawia mi szpachlowanie i potem szlifowanie. Zawsze wychodzą mi babole... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boros Napisano 26 Marca 2014 Share Napisano 26 Marca 2014 Kolego zanim zaczniesz bawić się w washe przebarwienia itd to potrenuj sklejanie modelu, myślę że wloty powietrza mogłeś wykonać lepiej. Pamiętaj że nawet model treningowy powinien być sklejony na 100 % umiejętności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pomidor Napisano 26 Marca 2014 Share Napisano 26 Marca 2014 wloty powietrza przykleiłeś odwrotnie, tzn lewy po prawej i prawy po lewej. stąd taka szpara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paluchtomcio Napisano 26 Marca 2014 Autor Share Napisano 26 Marca 2014 Wloty są faktycznie nie najlepsze. Ogólnie jest to trudny model. Ale jak z tym washem? To mnie najbardziej interesuje obecnie. A co do reszty to najłatwiejszy model to nie jest... Dodam że narazie kleje tak jak potrafie. Może w przyszłości będzie lepiej. A może nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
The Stig Napisano 26 Marca 2014 Share Napisano 26 Marca 2014 Stary po co ci perfekt wash jak nie umiesz sklejać modeli? Jeśli myślisz że perfekcyjny wash coś zmieni na spieprzonym modelu to jesteś w błędzie. Proponuje się nauczyć sklejać dobrze modele i dopiero brać się za inne techniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paluchtomcio Napisano 26 Marca 2014 Autor Share Napisano 26 Marca 2014 Jeśli myślisz że perfekcyjny wash coś zmieni na spieprzonym modelu to jesteś w błędzie. Wcale tak nie uważam. Owszem nie poprawi to wyglądu modelu ale ja jestem fanem małych kroków. Wiem że musze poprawić sklejalność modelu. A potem dopiero wash. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boros Napisano 26 Marca 2014 Share Napisano 26 Marca 2014 Kolego czy Ty położyłeś ten wash tylko na prawym skrzydle czy gdzieś jeszcze? Pytasz o wash to powiem Ci jak ja to robię. 1. Malujesz całą powierzchnie samolotu sidolux-em. 2. Jak wyschnie, mieszasz white spirit z farba dla plastyków van gogha. 3. Rozprowadzasz po całym modelu lub po liniach. 4. Czekasz chwilę i wycierasz ręcznikiem papierowym (tylko dokładniej niż na prawym skrzydle bo mało naturalnie wygląda). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paluchtomcio Napisano 26 Marca 2014 Autor Share Napisano 26 Marca 2014 No ja tak właśnie robie. Dokładnie taką techniką. Położony wash jest na całym modelu tyle że faktycznie tak jak zauważyłeś na jednym prawym wyszło mi po prostu mocniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej_LK Napisano 26 Marca 2014 Share Napisano 26 Marca 2014 istotą washowania jest to, żeby farba olejna została we wgłębnych liniach i zagłębieniach a nie to, żeby pomazać model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paluchtomcio Napisano 26 Marca 2014 Autor Share Napisano 26 Marca 2014 To się nazywa pin wash a ja robiłem że się tak wyraże "ogólny" wash. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
The Stig Napisano 26 Marca 2014 Share Napisano 26 Marca 2014 Masz tu tutorial na przyszłość: Ale w pierwszej kolejności popracuj nad sklejaniem modeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paluchtomcio Napisano 26 Marca 2014 Autor Share Napisano 26 Marca 2014 OK dzięki. Napewno się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemek Przybulewski Napisano 26 Marca 2014 Share Napisano 26 Marca 2014 Sugeruję wrzucać następnym razem zdjęcia z poszczególnych etapów a ktoś będzie w stanie Ci coś podpowiedzieć jak coś poprawić lub ulepszyć. Na chwilę obecną trochę to przypomina jakbyć chciał wypolerować karoserię na samochodzie po dzachowaniu. Jest mnóstwo rzeczy które powinieneś poprawić przed washem, głównie szpachlowanie i szlifowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paluchtomcio Napisano 26 Marca 2014 Autor Share Napisano 26 Marca 2014 Dokładnie , moja pięta achillesowa;) Szpachlowanie i szlifowanie... W tym m. in. problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemek Przybulewski Napisano 26 Marca 2014 Share Napisano 26 Marca 2014 Stary, po to jest podkład, żeby między innymi takie rzeczy wuidocznić. Mi też czasami się wydaje, że ładnie zaszpachlowane i wyszlifowane, do czasu aż pomaluję podkładem. Wychodzą wtedy najmniejsze babole. Poprawiasz, szlifujesz, malujesz podkładek i tak do zaje... ekhm, aż będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paluchtomcio Napisano 26 Marca 2014 Autor Share Napisano 26 Marca 2014 Tak nigdy nie robiłem. OK spróbuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.