Jump to content

52' vw t1 HIPPIE style VAN


MasterJanek
 Share

Recommended Posts

Witajcie forumowicze,

pragnę wam przedstawić mój nowy model, Volkswagena T1 firmy Revell. Model ten dostałem w prezencie, lecz nie zdążył zagościć na szafie, bo od razu poszedł na warsztat gdyż przyszedł mi do głowy pewien szalony pomysł. Gdy zobaczyłem T1 od razu stanął mi przed oczami wóz cały w kwiatki na amerykańskiej pustynnej drodze a w nim hipisi. Po chwili namysłu i oglądnięciu fotek w internecie zabrałem się do roboty.

Wersja, którą proponuje Revell, "Jagermeister panel van" wydała mi się nudna i brzydka. Części jest sporo, a sam model sklejało się dobrze, brak nadlewek i śladów po wypychaczach, wszystko do siebie pasuje. Jedyne co doprowadza do szału to mocowanie ruchomych elementów nadwozia. Te maleńkie zaczepy kruszą się w palcach, czego skutek najlepiej widać na bocznych przednich drzwiach załadunkowych gdzie po sporej chwili namysłu musiałem wykonać swoje zawiasy, niestety je widać, bo są z kawałków spinaczy ale ważne że działają. Na klapie silnika ta sama niespodzianka, tylko że tam spinaczy nie widać

 

Tyle tytulem wstępu, zapraszam do oglądania. Ponieważ u mnie pogoda nie dopisuje, zdjęcia w plenerze dodam gdy tylko zaświeci słońce.

 

Kilka z wielu inspiracji:

 

 

hippie-van-wallpaper-1024x576.jpeg

 

 

5249545036_8937f483f1_z.jpg

 

 

flat,550x550,075,f.jpg

 

 

10583.jpg

 

 

I zapraszam do galerii, miłego oglądania ;)

 

 

avan1.JPG

 

 

avan4.JPG

 

 

avan3.JPG

 

 

avan2.JPG

 

 

avan5.JPG

 

 

avan6.JPG

 

 

Mam nadzieję, że mój niekonwencjonalny model się spodoba. Komentujcie i oceniajcie. VW i tak będę jeszcze dopieszczany, więc wasze wskazówki mile widziane.

Link to comment
Share on other sites

Cześć. Fajny. Kiedyś sobie takiego z zespołem zmajstrujemy;P

Ps. Jedziemy na 20 Woodstock Festiwal ??

Link to comment
Share on other sites

Witam, samo autko extra , wgl. lubię ten typ volkswagena ,ale malowanie..... mistrzostwo, wszystko malowane pędzlami czy pojawią się gdzieś kalki? Masz może warsztat tego ? + za naprawdę nietypowy temat

Link to comment
Share on other sites

Zobaczyłem pierwsze zdjęcie i przyszła mi do głowy myśl "w 1:1 to byłoby pewnie wiele śmiechu przy grupowym malowaniu tego vw" . Model bardzo fajny, taki... sympatyczny, bije od niego usmiechem . Anarchia i do przodu. Dobra robota .

Link to comment
Share on other sites

Witajcie!

 

Inskript, neptun1939 - dzięki róbcie swoje VW! 1:1 czy 1:24, zawsze bardzo chętnie popatrzę Jechałbym, jakbym tylko miał takiego w 1:1.

 

Skoti - dzięki za słowa uznania, miło się czyta takie komenty ależ zachęcają do dalszej roboty

 

MichalZ - wielkie dzięki! kalek nie ma, za to są wydrukowane na czarno biało flagi USA i znaczek route 66 na klapie, które wymalowałem pędzlem No i wnętrze oczywiście też drukarka ;) Niestety nie mam zdjęć z budowy ale wszystko Ci mogę napisać co i jak

 

RapToWny - no śmiechu by było pewnie dzięki, no tylko się mogę cieszyć, że tak się prezentuje mój vw

 

 

Komentujcie, oceniajcie, wasze uwagi zawsze mile widziane.

Link to comment
Share on other sites

Fajny, powiedział bym klimatyczny. Można by się czepić grubo nałożonej farby miejscami, ale w końcu o to chodziło i tak się wtedy malowało.

Gratuluję wykonania

 

Pozdrawiam

Messer

Link to comment
Share on other sites

  • Super Moderator

Zdjęcia plenerowe bardzo fajne - kolory też ładnie uwypuklone. Generalnie podoba mi się, choć nie jestem fanem ruchu hipissowskiego. Czekam na kolejne prace :-)

 

pozdrawiam

Christian

Link to comment
Share on other sites

Tyle się tych VW namnożyło różnego rodzaju i kondycji, że naprawdę ciężko będzie im dorównać - u mnie też T1 czeka na swoja kolejkę.

Janek, model bardzo fajnie wyszedł, rdza na zderzakach jak prawdziwa.Ze zdjęć wśród zieleni aż czuć zapach zioła

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.