Jump to content

Powitanie + fotki FAMO

Piotr D.
 Share

Recommended Posts

Witam! Forum przeglądam od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz postanowiłem się ujawnić - mając do zaprezentowania model, którym chciałbym się "wkupić" w Waszą społeczność;). Nazywam się Piotrek, mieszkam w szczecinie, studiuję na Akademii Morskiej. Do tej pory zajmowałem się wyłącznie modelarstwem kartonowym (być może kilka osób kojarzy mnie i moje modele z kartonworka) nie licząc modeli które sklejałem w wieku 6-10 lat (generalnie nie pomalowane zlepki części). Jako że czasu na klejenie mam coraz mniej, postanowiłem użyć modeli plastikowych jako swego rodzaju substytutu dla kartonówek. Klei się je łatwiej i szybciej widać efekt pracy... po za tym na warsztacie jakoś tak jak by czyściej ;-) brak wszędobylskich ścinków papieru itp.

Jak już wspomniałem na wstępie, pragnę zaprezentować model - ciągnik pół gąsienicowy FAMO. Model został wypuszczony na rynek przez Revella, jest w skali 1/72. Sklejało się go przyjemnie i bezproblemowo, chociaż nieco brakowało mi możliwości modyfikacji modelu jakie daje karton. Model przedstawia pojazd z 11 Dywizji Pancernej na froncie wschodnim - jesień 1941 rok.

th_FAMO7.jpgth_FAMO6.jpgth_FAMO5.jpg

th_FAMO4.jpgth_FAMO3.jpgth_FAMO2.jpg

th_FAMO1.jpgth_FAMO.jpg

Model jak na pierwszy plastik, bardzo ładny. Tylko widać elementy łączenia form, np na beczce. Mógłbyś też troszkę bardziej rozcieńczać farbę. No i widać, że malujesz pędzlem, BRAWO Jeszcze raz, model mi się podoba i czekam na więcej

Cześć hartmann!

Miło Cię widzieć - wcześniej miałem wrażenie, że Cię na liście użytkowników widziałem... Teraz mam pewność.

Pozdrawiam,

Maciej

modelik fajny - tylko kalki strasznie się świecą.

brakowało mi możliwości modyfikacji modelu jakie daje karton.

eee, wydaje Ci się. wszystko kwestią praktyki. śmiem twierdzić, że plastik daje większe możliwości