Skocz do zawartości

LAV-25 SLEP Trumpeter 1:35


Usul

Rekomendowane odpowiedzi

Heja,

postanowiłem rozpocząć ten wątek, żeby pokazać Wam jak będą przebiegały moje pracy nad LAV'em 25. Jako, że jestem początkujący (powrót po latach) to łatwiej będzie mi tu również zadawać pytania o ten model (wcześniej pisałem je w dziale pytań różnych).

 

Ale do rzeczy, model Trumpetera, skala 1:35, dostępny od dłuższego czasu na rynku. Żeby nie powielać inbox'ów tutaj podaję link do przykładowego inboxa: LINK

 

Generalnie myślałem, że nie trzeba będzie każdego elementu czyścić z tych linii wtryskowych (Czy jak się to nazywa), ale poza tym na tą chwilę model wykonany jest dokładnie, wszystko do wszystkiego pasuje. Plastik jest solidny i "treściwy", wydaje mi się, że oddaje sporo detali (ale też bez przesady). Oddana faktura spawów.

 

Z gadżetów do modelu dołączony jest podstawowy zestaw blaszek i gumowe kółka.

 

Do modelu starałem się podejść systemowo - zapoznałem się ze zdjęciami prawdziwych maszyn, następnie z modelem i jego elementami.

 

Uprzedzę już tuta - na samym dole wpisu będę miał parę pytań i próśb o porady

 

Prace zacząłem od wycięcia elementów podwozia, sklejenia połówek kól i podstawowe pasowanie na sucho (na dole "suche" łączenie elementów):

 

IMG_0071.jpg

 

 

Następnie, kilka godzin później, jest teraz - prawie skończyłem przednią część zawieszenia i układ napędowy, wygląda to teraz tak:

 

IMG_0074.jpg

IMG_0075.jpg

IMG_0076.jpg

 

 

I tu od razu poproszę o kilka porad, a mianowicie pytanie:

 

lav-25pytanie1.jpg

 

 

1. Czy te bloki wału napędowego powinny przylegać do wanny - czyli innymi słowy - czy zaznaczone miejsca, jeśli nie przylegają - mam szpachlować, czy ma być szpara ?

2. Czy ta, dolna część podwozia jest również w kamuflażu (planuję 3-kolorowy), czy jednolity ? Bo na zdjęciach terenowych widziałem, że cała boczna część wanny (np. ta widoczna na moim 3 zdjęciu) jest normalnie malowana na 3 kolory.