KRL Napisano 25 Sierpnia 2015 Share Napisano 25 Sierpnia 2015 Nie jestem pewny czy moje pytanie umieszczam w odpowiednim dziale ale mam nadzieję, że tak. Mam pytanie dotyczące A-4E zamierzam w najbliższym czasie rozpocząć budowę tego modelu w skali 1:32 i napotykam tu pewien dość istotny problem. W instrukcji oraz w ramkach jest dodatkowo "garb" natomiast przedstawione wersje kamuflażu takowego garba nie posiadają na zdjęciach w necie także nie znalazłem tych konkretnych kamuflaży z garbem instrukcja twierdzi, że można użyć garba jako opcja do podanych kamuflaży. Moje pytanie więc brzmi czy faktycznie mogę wykonać któryś z przedstawionych samolotów tylko z garbem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 25 Sierpnia 2015 Share Napisano 25 Sierpnia 2015 Znajdź zdjęcia konkretnego egzemplarza w necie, bo google pokazują oba warianty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRL Napisano 25 Sierpnia 2015 Autor Share Napisano 25 Sierpnia 2015 Znajdź zdjęcia konkretnego egzemplarza w necie, bo google pokazują oba warianty. Tu właśnie jest problem żaden z egzemplarzy podanych w schemacie do modelu nie występuje na zdjęciach z garbem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 25 Sierpnia 2015 Share Napisano 25 Sierpnia 2015 Zostaje Ci w takim razie poszukiwanie innego malowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 26 Sierpnia 2015 Share Napisano 26 Sierpnia 2015 Garb z elektroniką to cecha późniejszych wersji Scootera F oraz M. Także producent przewidział po prostu możliwość zbudowania także innej wersji maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
net_sailor Napisano 26 Sierpnia 2015 Share Napisano 26 Sierpnia 2015 Znajdź zdjęcia konkretnego egzemplarza w necie, bo google pokazują oba warianty. Tu właśnie jest problem żaden z egzemplarzy podanych w schemacie do modelu nie występuje na zdjęciach z garbem. Jak nie ma garba, to nie doklejasz garba - proste. Instrukcja klejenia i ramki pewnie są uniwersalne, dla wielu wariantów samolotu, ale wersja E na pewno garba nie posiadała (moim zdaniem taki jest ładniejszy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rasesz Napisano 26 Sierpnia 2015 Share Napisano 26 Sierpnia 2015 Nie ma zdjęcia garba, bo ten samolot nie posiada oryginalnie czegoś takiego. Swoją drogą plus dla producenta, że daje taki element w założeniu, że można zbudować późniejsze wersje, bo inaczej tego nie idzie wytłumaczyć ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRL Napisano 26 Sierpnia 2015 Autor Share Napisano 26 Sierpnia 2015 Czy wersja E na pewno nie posiadała garba to ja nie wiem w necie jest sporo sprzecznych informacji. Pewne za to jest że mój model A-4 takowy musi posiadać w tym wypadku garb jest piękny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 26 Sierpnia 2015 Share Napisano 26 Sierpnia 2015 Wersja E nie posiadała garba, garb posiada wesja F i M wiec musisz ogarniac malowania takich wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
net_sailor Napisano 26 Sierpnia 2015 Share Napisano 26 Sierpnia 2015 Czy wersja E na pewno nie posiadała garba to ja nie wiem w necie jest sporo sprzecznych informacji Oryginalnie, nie. Później były przebudowywane w trakcie eksploatacji: dostawały nowe silniki (J52-P8A) i garby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRL Napisano 26 Sierpnia 2015 Autor Share Napisano 26 Sierpnia 2015 Panowie nie będę się sprzeczał ponieważ nie mam bladego pojęcia czy ta wersja posiadała czy nie korzystam jedynie z dokumentacji z netu gdzie można znaleźć setki zdjęć samolotu opisanego jako A-4E z garbem. O ile podpis pod zdjęciem można zrobić sobie dowolny o tyle przy nr. identyfikacyjnych na samolocie nie sądze by ktoś pisał bzdury. Tu jedno z wielu zdjęć A-4 z garbem i z oznaczeniem na ogonie A-4E Myślę, że w grę wchodziła jakaś modyfikacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
net_sailor Napisano 26 Sierpnia 2015 Share Napisano 26 Sierpnia 2015 Myślę, że w grę wchodziła jakaś modyfikacja. Tak jak pisałem samoloty A-4E były modyfikowane stopniowo uzyskując zewnętrznie standard bliski wczesnym A-4F: 1) wg instrukcji AFC 325 dostawały nowsze silniki i garby z elektroniką, 2) wg instrukcji AFC442 dostawały spojlery ("rozdwojone" klapy). To nie były jednak przeróbki seryjne w sensie seriali "od... do..." tylko na zasadzie "jaki się nawinął" w trakcie remontu. Stąd bardzo trudno określić czy dany egzemplarz został zmodernizowany i kiedy. Trzeba bazować na zdjęciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.