Hubert Kendziorek Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Witam, Przedstawiam Ta 154 A-1/R1 (W.Nr. 320003) lotnisko Lechfeld, 1945. Samolot służył w III./EJG 2, jako ćwiczebny. Malowanie RLM 74/75/76, Vallejo. Ponieważ na dostępnych zdjęciach górnych powierzchni prawie nie widać, choć wygląda że są tam i drobne plamki i większe plamy - malowanie górnych powierzchni trzeba traktować, jako czysto hipotetyczne. Model zbudowany jakiś czas temu, jeden z moich pierwszych malowanych aerografem. Zapraszam do galerii. Pozdrawiam Hubert Na warsztacie: Bf-109 G-6 1:32 Revell Regia Aeronautica 75%, I-16 typ 24 Eduard 1:48 65%, Bf-109K-4 Fujimi 1:48 40%, Bf-109 G-6 Eduard 1:4? 80%, PZL-46 Sum Ardpol 1:72 75%, NAA P-51D Mustang Tamiya 1:48 15%, EBR-10 French Wheeled Reconnaissance Vehicle Hobby Boss 1:35 5% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubert Kendziorek Posted October 31, 2015 Author Share Posted October 31, 2015 Witam ponownie. Poprawiłem fotografie: Pozdrawiam Hubert Na warsztacie: Bf-109 G-6 1:32 Revell Regia Aeronautica 75%, I-16 typ 24 Eduard 1:48 65%, Bf-109K-4 Fujimi 1:48 40%, Bf-109 G-6 Eduard 1:4? 80%, PZL-46 Sum Ardpol 1:72 75%, NAA P-51D Mustang Tamiya 1:48 15%, EBR-10 French Wheeled Reconnaissance Vehicle Hobby Boss 1:35 5% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenzan Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Wygląda fajnie, a można coś o sklejalności zestawu? Jakieś problemy z składaniem nazistowskiego Moskita ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubert Kendziorek Posted November 1, 2015 Author Share Posted November 1, 2015 Dzięki za komentarz. Wykorzystałem przepak modelu Dragona w pudle Revell 04824 TA 154 Mistel & Focke Wulf Fw 190. Pudełko o ogromnych rozmiarach zawiera wszystko, czego potrzeba do zrobienia wersji myśliwskich Ta-154. Zestaw określiłbym, jako średnio trudny. Sklejalność, dopasowanie - moim zdaniem bardzo dobre (choć widziałem na kilku forach nieprzychylne wypowiedzi w tym zakresie - moim zdaniem wystarczy zasada: przymierzyć trzy razy i kleić). Praktycznie poza łączeniem połówek kadłuba nie użyłem szpachli. Najwięcej gimnastyki było z dopasowaniem oszklenia i to trochę widać. Trzeba natomiast pamiętać o tym, że praktycznie każde wolne miejsce w kadłubie i przednich częściach gondoli silnikowych należy wykorzystać na obciążenie, inaczej model będzie opadać na ogon. Świadomie zostawiłem fabryczne golenie, pomimo że nie oddają prawidłowo "ciężkiej na ogon" sylwetki zaparkowanego na płycie postojowej samolotu - zdecydowała obawa, że nie podołam warsztatowo. To chyba największy widoczny mankament zestawu. Ogólnie zestaw wart polecenia. A poza tym to moim zdaniem jeden z ładniejszych samolotów w swojej klasie. Pozdrawiam Hubert Na warsztacie: Bf-109 G-6 1:32 Revell Regia Aeronautica 75%, I-16 typ 24 Eduard 1:48 65%, Bf-109K-4 Fujimi 1:48 40%, Bf-109 G-6 Eduard 1:4? 80%, PZL-46 Sum Ardpol 1:72 75%, NAA P-51D Mustang Tamiya 1:48 15%, EBR-10 French Wheeled Reconnaissance Vehicle Hobby Boss 1:35 5% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mig Posted November 2, 2015 Share Posted November 2, 2015 Model ładny. __________________________________________________________________________________________ Na warsztacie: Blenheim Mk IV - Airfix + tablica - Yahu 1/72 PZL P.1/I - Armahobby 1/72 Bf-109E-4 - Airfix 1/72 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławekb Posted November 2, 2015 Share Posted November 2, 2015 No i ja zcdecydowanie jestem na TAK ......Fajnie,starannie wykonany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.