Skocz do zawartości

MIG 29 REVELL


Korek20019

Rekomendowane odpowiedzi

Nie używam rozcieńczalnika farb . Zielona to z firmy humbrol i jej nie rozcieńczam bo nie mam rozcieńczalnika , zmieniam na farby pactra które są wodorozcieńczalne. Pactrą pomalowałem na kolor srebrny Reszta to humbrol .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem początkującym modelarzem, więc proszę o wyrozumiałość jeżeli chodzi o błędy.

 

Rozcieńczaj farbę i kładź kilka warstwa (czekasz aż jedna wyschnie i wtedy nakładasz drugą). Maluj detale (dysze - dlaczego są zielone a nie stalowo-opalone?). Staraj się malować w realne barwy - nigdy nie widziałem 29ki w takim kamuflażu. No i słowo klucz - weathering, czyli postarzanie i brudzenie modelu.

Więcej pracy wkładaj w robienie detali i pokazuj te detale na zdjęciach - dlaczego nie pokazałeś zdjęć podwozia?

 

No i ćwicz i nie zrażaj się głupimi komentarzami co niektórych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie używam rozcieńczalnika farb.
Szkoda. Dobrze użyty rozcieńczalnik pozwoli położyć cieńszą warstwę.
Zielona to z firmy humbrol i jej nie rozcieńczam bo nie mam rozcieńczalnika ' date='[/quote']Rozpuszczalnik do humbroli to mieszanina benzyny ekstrakcyjnej i terpentyny balsamicznej. Wypróbuj benzynę ekstrakcyjną.
zmieniam na farby pactra które są wodorozcieńczalne.
Pactra to emulsja żywicy akrylowej w wodzie.

Ma skłonność do nieprzylegania. Zwłaszcza kładziona zbyt grybą warstwą. Dodawanie zbyt wiele wody spowoduje że będą się tworzyć krople ściekające z malowanej powierzchni.

Rozcieńczalnikiem niezsieciowanej żywicy akrylowej jest alkohol izopropyloway. Inne nazwy to izopropanol' date=' lub ipa.

Pactrą pomalowałem na kolor srebrny
Tutaj troszkę wspomniane science fiction. Nie pamiętam kamuflażu MIG 29 w którym zielone plamy łączyły by się ze srebrnym.
Reszta to humbrol .
Brawo za odwagę!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach