Skocz do zawartości

Kompresor się grzeje + problem z aero


Panzer Machine

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Jestem szczęśliwym posiadaczem takiego oto kompresora:

http://www.mojehobby.pl/products/Modelarski-mini-kompresor.html

 

Nie znam się na tym urządzeniu a zauważyłem, że ostatnio źle pracuje. Stąd kilka moich pytań:

1. W przeźroczystym zbiorniczku zebrała się woda. Jak ją usunąć?

2. Kompresor szybko się grzeje

3. Kompresor nie ładuje powietrza co jakiś czas (jak od momentu zakupu), ale nie regularnie i bardzo często wykonując klekot i tyrkotanie. Często nie nadąża pobierać powietrza do zbiornika. Podczas pracy aerografem zdarzają się sytuacje, w których podczas psikania tak jakby brakuje powietrza w zbiorniku kompresora i dopiero po chwili kompresor zaczyna ładować i można dalej psikać aerografem.

 

Czy można coś z tym zrobić?

 

Drugą rzecz o jaką chciałem zapytać to problem z cynglem w aerografie.

Aero jaki posiadam:

http://www.mojehobby.pl/products/PS-289-Mr.-Procon-Boy-WA-Platinum-0.3-mm-ver.2.html

 

Spust chodzi bardzo "luźno" i cyngiel, który znajduje się za spustem przestał odbijać.

 

Dzięki z góry za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad.1 z tego co pamiętam to trzeba od dołu wcisnąć ten zaworek palcem i woda wycieknie.

 

Wszystkie objawy to brak zbiornika wyrównawczego przez co kompresor musi pracować cały czas więc się grzeje i szybciej zużywa...

Dorób z np. z pustej gaśnicy samochodowej, butli gazowej itp. zbiornik wyrównawczy.

 

Co do aero to go rozbierz i umyj igłę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten kompresor, rzeczywiście minusem to szybkie nagrzewanie. A twój przypadek to brak zbiornika wyrównawczego, osobiście rozwiązałem ten problem zamawiając kompresor ze zbiornikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach