Panzer Machine Napisano 20 Czerwca 2016 Share Napisano 20 Czerwca 2016 Cześć! Jestem szczęśliwym posiadaczem takiego oto kompresora: http://www.mojehobby.pl/products/Modelarski-mini-kompresor.html Nie znam się na tym urządzeniu a zauważyłem, że ostatnio źle pracuje. Stąd kilka moich pytań: 1. W przeźroczystym zbiorniczku zebrała się woda. Jak ją usunąć? 2. Kompresor szybko się grzeje 3. Kompresor nie ładuje powietrza co jakiś czas (jak od momentu zakupu), ale nie regularnie i bardzo często wykonując klekot i tyrkotanie. Często nie nadąża pobierać powietrza do zbiornika. Podczas pracy aerografem zdarzają się sytuacje, w których podczas psikania tak jakby brakuje powietrza w zbiorniku kompresora i dopiero po chwili kompresor zaczyna ładować i można dalej psikać aerografem. Czy można coś z tym zrobić? Drugą rzecz o jaką chciałem zapytać to problem z cynglem w aerografie. Aero jaki posiadam: http://www.mojehobby.pl/products/PS-289-Mr.-Procon-Boy-WA-Platinum-0.3-mm-ver.2.html Spust chodzi bardzo "luźno" i cyngiel, który znajduje się za spustem przestał odbijać. Dzięki z góry za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cooper69 Napisano 20 Czerwca 2016 Share Napisano 20 Czerwca 2016 Ad.1 z tego co pamiętam to trzeba od dołu wcisnąć ten zaworek palcem i woda wycieknie. Wszystkie objawy to brak zbiornika wyrównawczego przez co kompresor musi pracować cały czas więc się grzeje i szybciej zużywa... Dorób z np. z pustej gaśnicy samochodowej, butli gazowej itp. zbiornik wyrównawczy. Co do aero to go rozbierz i umyj igłę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arnoxus Napisano 20 Czerwca 2016 Share Napisano 20 Czerwca 2016 Mam ten kompresor, rzeczywiście minusem to szybkie nagrzewanie. A twój przypadek to brak zbiornika wyrównawczego, osobiście rozwiązałem ten problem zamawiając kompresor ze zbiornikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...