Jump to content
Timi

Fw 190 D9 JV44 Tamiya 1:48 + Eduard

Recommended Posts

Wrzuciłem na warsztat ale zero odzewu, więc może na galerie ktoś spojrzy

Model znany z projektu grupowego na PWMie

Tutaj wszytskie zdjecia z budowy i galeria

Model ma dużo błędów o których wiem i postarałem sie poprawić i takich których nie potrafiłem poprawić, oraz takich o których nie wiem ale koledzy pewno wypomną .

Za pomoc przy budowie dziękuje caughtinthemiddle, Kubie Plewce, Ickowi, Marcinowi C, GIANTOWI, oraz chłopką z modelarni

No to zdjęcia i pożywka do krytyki :P

 

DSCF8300.jpg

 

DSCF8309.jpg

 

DSCF8307.jpg

 

DSCF8306.jpg

 

DSCF8305.jpg

 

DSCF8302.jpg

 

DSCF8301.jpg

 

DSCF8310.jpg

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ladny model.

 

Przy takiej wspolpracy, zdziwie sie jak beda jakies bledy. Jesli jednak, to bedziesz musial zmienic doradcow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łooo, elegancki modelik! Czeka taki na mnie (już rok) na szafie, tyle że w 72. Uwielbiam czerwony kolor na modelach - po zwashowaniu zawsze super wygląda. Świetne malowanie - farby pięknie leżą. Gratuluję!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błędy nie wynikają ze złego radzenia chłopaków tylko z tego ze model był relaksowy i takich rzeczy jak za mały kołpak i kółko ogonowe nie jestem w stanie poprawic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Timi,

Brawo za odwagę, te czerwone Dory są bardzo dokładnie zdetalowane i znane jest położenie praktycznie każdej plamki i odprysku. Dlatego się nie biorę za ten temat a moje trzy czerwone Foki czekają na swoja kolej i raczej jeszcze poczekają. Dobrze że masz świadomość z popełnionych błędów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaje..no ten tego fajny Mógłby ktoś przytoczyć mi historie tego samolotu podczas II wś? cały dywizjon tak wyglądał czy tylko jeden konkretny??

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To były Dory z osłony Me-262. Były nie tylko czerwone, ale też niebieskie i chyba żółte, dlatego nazywano je dywizjonem papug :-))Chodziło oczywiście o to ,żeby ich flak nie dziurawił przez pomyłkę :-))

Pozdrawiam

A model świetny.

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam -chyba białe paski na osłonach goleni są nie w tych miejscach co być powinny .Mati gdybyś zamknął podwozie nie pokryją sie z paskami na skrzydłach ,poza tym chyba brakuje ich na osłonach

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ciekawe, ciekawe Dobrze wiedzieć, że istniało coś takiego jak dywizjon papug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej!

 

Bardzo ładna 'foka' zwłaszcza podoba mi się malowanie kamuflażu na kadłubie

 

Mam jednak dwie uwagi :

Czy we wnękach podwozia nie podpyliło Ci trochę czerwonej farby?

No i czy nie brakuje...anteny

 

Ale ogólnie model cieszy oko

 

Pozdrawiam Ipkinss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po przejrzeniu zdjęć i po konsultacji z Maćkiem stwierdziliśmy że samolot na zdjęciach jest dość konkretnie rozkradziony więc odpuściłem.

Nie wiem jak moglem napryskać czerwonej farby do wnęk jak najpierw malowałem czerwonym a potem malowałem wnęki

Share this post


Link to post
Share on other sites
żeby ich flag nie dziurawił przez pomyłkę :-))

 

A co to jest flag?

 

Błędy nie wynikają ze złego radzenia chłopaków

 

Timi, Timi chyba ten diabelek na koncu mojej uwagi byl zbyt malo widoczny. A wiec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erkamo "flag" to błędnie napisane "flak" :-))

Share this post


Link to post
Share on other sites
To były Dory z osłony Me-262. Były nie tylko czerwone, ale też niebieskie i chyba żółte, dlatego nazywano je dywizjonem papug :-))Chodziło oczywiście o to ,żeby ich flak nie dziurawił przez pomyłkę :-))

Pozdrawiam

A model świetny.

Nie było ani niebieskich, ani żółtych ani czarnych były tylko 4 czrwone z JV-44. Papageistafel to nazwa całkowicie błędna, przez wiele lat jednak pokutująca w literaturze. Prawidłowa nazwa JV-44 to Vurgerstafel.

Zły Spiton zły, nie czyta dostarczonych materiałów

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marwaw , pewnie masz racje, ale to trochę mało prawdopodobne,żeby mieli tylko 4 dory do osłony całego JG 44. Oczywiście moje źródła są błędne, ale to fajnie brzmi -Papageistafel :-))). Czytałem opis śmierci Nowotnego, nie pamiętam gdzie i tam właśnie ktoś popełnił ów fałsz :-))

I życzę szczęścia w nowym ROKU !!!!! :-))

Share this post


Link to post
Share on other sites

O to chodzi że były tylko cztery - trzy D-9 i jedna D-11 pozyskana ze szkoły lotniczej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vurgerstafel.

Takie slowo nie mialoby za bardzo sensu. Chyba raczej "Wuergerstaffel" co mozna by przetlumaczyc "Eskadra Dusicieli".

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może "Würgerstafel". Może chodziło o wyszczególnienie fok w dywizjonie messerów. Würger to przecież nieoficjalna nazwa foki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A może "Würgerstafel". Może chodziło o wyszczególnienie fok w dywizjonie messerów. Würger to przecież nieoficjalna nazwa foki.

Właśnie o to chodziło, sorry za błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.