Jump to content

[MSZ] Panzer IV Ausf.G (F2)

Patterson
 Share

Recommended Posts

IV-ma ulubiona

model-ładnie zlepiony

malowanie-super(lufa za czysta-wylot-chyba że tylko rekonesans miał i nie strzelał)

ciekawie ta minia na tym kołpaku/deklu wygląda

antenka,jakby ciutke za cienka(to chyba poza zestawowa?)

syfek-tu akurat polemiki nie będzie,każdy robi wedle własnego uznania

gratuluję

RJ

Bardzo fajnie, że nie dałeś bandaża na jednym z koł, malowanie też super-to panzergrau i dunkelgelb?? Plamy z oleju fajne, tylko moim zdaniem z tyłu jest ich trochę za dużo-no ale się czepiam. Brudzing naprawdę bardzo realistyczny. No i wielki + za brak obić i hełmik!

6/6-a co mi tam!

Bardzo ładny model, gratuluję. Mam kilka pytań, z okazji tej, że ja jestem laikiem, to zapytam jak robiłeś wydech (malowanie) i błoto bo strasznie mi się podoba .

Pzdr

Pattersonw jakim ty tępie robisz modele...! Bardzo zgrabna, powabna czwóreczka. Wydech i "syf" przy układzie jezdnym. kamo również ciekawe, bardzo fajny modelik.

Super model, pięknie dobłocony, fajnie że dałeś nakładkę na jednym kole pomalowaną minią. Marcinie mam pytanie, czy ten egzemplarz nie miał krzyży na pancerzu???

Witam Panowie i dziękuję, cieszę się, że się podoba.

Co do lufki to kiedyś też wykańczałem hamulec na czerń, jednak zmieniłem obóz i stwierdzam, że to fikcja, działo jest zbyt delikatne i zbyt często czyszczone by się usmolić na głęboką czerń. Co do dekla to taki delikatny akcencik kontrastowy, dosyć typowy w moich ostatnich pracach, jakoś nie mogę się powstrzymać i zawsze w prawej strony pojazd ma czerwony dekielek .

Czwórki jakoś rzadko na fotach są obładowane sprzętem, zwłaszcza te wczesne, zapewne ze względu na wielgachny zasobnik z tyłu wieży na graty załogi. Dlatego ograniczyłem się do drobnego akcentu w postaci hełmu z tyłu i zwiniętego drutu do maskowania z przodu.