Skocz do zawartości

Kolejność warstw. Pomocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Czołem, proszę pomóżcie mi dokończyć model

Niedługo kończę mojego A-10. 

Maluję akrylami. W większości będzie to revell (kadłub i skrzydła), ale też pactry (komory podwozia i samo podwozie, kokpit, silniki, uzbrojenie). 

I teraz: chcę model dobrze polakierować. Przede wszystkim zależy mi na tym, by wyszły mi ładne, MATOWE kalkomanie, bo zawsze mi się, skubane, świecą i przyzwoite washe (jestem jeszcze początkujący).

Proszę napiszcie mi, jaką kolejność działań sugerujecie. Aha, maluję pędzlem. Poprzedni model lakierowałem sprayem (vallejo), ale nie do końca jestem zadowolony z efektu. Chciałbym mimo wszystko nałożyć teraz lakier pędzlem - czy tak w ogóle można? Który polecacie?

Nie mam aerografu.

Chciałem tak: 

1. Akryl

2. Lakier gloss 

3. Washe  kalkomanie

4. Lakier matt

Co radzicie?

Dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam, Tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, filipsg napisał:

Akryl, lakier, kalki, znów lakier na kalki, wash, końcowy lakier. 

Dzięki! Czy masz jakieś sugestie/porady jeśli chodzi o nakładanie lakieru pędzlem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możesz jeszcze zasugerować jakiś lakier?

Czy to byłoby ok?

https://allegro.pl/oferta/gunze-h101-premium-clear-lakier-bezbarwny-blys-9301832624

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że dwa pierwsze lakiery z Twojej wyliczanki to glossy a na koniec matt?

Czy możesz jakieś polecić? Czy ten który wkleiłem jest ok?

PS. A do czego i kiedy Sidolux? O sidoluksie słyszałem już różne opowieści, ale w sumie do czego go używać? Zamiast jakiegoś lakieru?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H101 do pędzla odradzam. Może się da, ale na pewno trzeba wprawy. 

Jak nie masz aerografu to Sidolux będzie chyba najlepszym substytutem akrylowego lakieru błyszczącego. Nakładasz bez rozcieńczania z butelki.

Odnośnik do komentarza