arhtus Napisano 2 Maja 2022 Share Napisano 2 Maja 2022 Jakbyś nie miał tej uszczelki, to tym aerografem by się nie dało w ogóle malować, farba by cały czas spływała w stronę komory spustu itd.. A sam aerograf był praktycznie nowy, dosłownie parę razy użyty, bardziej na próbę i nigdy nie rozkręcony do tego stopnia. Może Ci uszczelka została w korpusie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tlb Napisano 2 Maja 2022 Share Napisano 2 Maja 2022 (edytowane) Możliwe, że została, muszę przeczyścić raz jeszcze. Jak jest w środku farba to niewiele widać. No nic, kupię te uszczelki i zobaczymy co będzie. Ogólnie tym aero mi się dobrze maluję, tylko ta farba podchodzi pod spust, a wczoraj było apogeum. Możliwe, że ja cis spierdzielilem. Edytowane 2 Maja 2022 przez tlb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arhtus Napisano 2 Maja 2022 Share Napisano 2 Maja 2022 (edytowane) Ta uszczelka to jeden z ważniejszych elementów w aerografie i bez niej farba by się po prostu żywcem wylewała ze zbiornika, zwłaszcza podczas podciągania iglicy do tyłu. Z czasem ta uszczelka się wyrabia i może przepuszczać już farbę i wtedy trzeba tą nakrętkę, którą pokazałeś na zdjęciu nieco bardziej dokręcić, ale oczywiście też z wyczuciem. Uszczelka się wtedy nieco zgniata i lepiej uszczelnia iglice. Generalnie nie powinno się dopuszczać do momentu gdy za tą uszczelką pojawia się farba, a raczej od razu na taki sygnał reagować bo farba wtedy może dostać się do zaworu powietrznego pod spustem i wywołać kolejne problemy z aerografem. PS Obstawiam, że jeśli miałeś to miejsce zalane farbą to ta uszczelka przykleiła się do korpusu i tam sobie już została. Po jej odzyskaniu bądź dokupieniu nowej dobrze wyczyść ten aerograf wewnątrz do "gołej blachy" i dopiero zacznij go na nowo skręcać i regulować. Przy czym wrzucenie aerografu do acetonu nie będzie dobrym pomysłem. Patyczki higieniczne, wykałaczki oraz trochę waty lepiej się sprawdzi. Edytowane 2 Maja 2022 przez arhtus 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psar77 Napisano 18 Września 2022 Share Napisano 18 Września 2022 (edytowane) Wreszcie znalqzlem powód cofania sie farby aż do zaworu powietrza i u mnie. No i koniecznie muszę wypróbować tą mieszankę. A powiedzcie mi jeszcze czy mogę bezkarnie wymienić osłonę dyszy w Ultrze na taką dzieloną jak w Infinity ? To są te same średnice? Chciałem swoją trochę w ten sposób stjuningować Edytowane 18 Września 2022 przez Psar77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.