Skocz do zawartości

Airbus A 321 Austrian - Millennium


Łukasz

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

 

Bardzo efektowny model! Świetnie wygląda z tymi kalkami

 

Mam pytanie odnośnie silników... Czy mógłbyś napisać jakie kolory do nich zastosowałeś? Chodzi mi zarówno o zewnętrzne jaki wewnętrzne elementy. Właśnie kleję Airbusa A320, a jako że nie znam się na "cywilach" proszę o podpowiedź.

 

Jeszcze raz winszuję wykonania!

 

Pozdrawiam Ipkinss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już odpowiadam Wirnik pomalowałem mieszanką Exhaust (1406 Model Master) i Gold (1551 Model Master). Wnętrze silnika to beżowy (SM 371 Revella). Składa się one z trzech wyraźnie widocznych pasów. Pomalowałem je na Steel (1780 Model Master) i nieco przyciemniłem brązem. Przy wirniku jest obręcz, którą pomalowałem przyciemnionym kremowym. Natomiast z zewnątrz silnik pomalowałem białą z połyskiem (Revell 04). Nałożyłem trzy cienkie warstwy. Biały został pokryty cienka warstwą Gloss Cote Humbrola. Tą ostatnią dość mocno rozcieńczyłem i nałożyłem cienką warstwę. Gondola silnikowa to znowu beżowy. Dyszę wylotową pomalowałem mieszanką Burn Metal (1415 MM) i Exhaust (1406 MM). Między białą obudową silnika, a dyszą jest jeszcze inna część, która pomalowałem przyciemnionym i zmatowionym aluminium. Obręcz wlotu powietrza to aluminium (1401 MM). Specjalnie nie pokrywałem jej bezbarwną, żeby nie straciła metalicznego błysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O chytrusie królu... Razem z Falconem z jednej strony zachęcacie [bo takie fajowe te pasażery], z drugiej zniechęcacie [bo takie za fajowe to wykonanie]. Model super -SUPER- piękne silniki, kalki [ Jak takie płachty położyć!!!] , ale na mnie podwozie zrobiło wrażenie... tak jak i porady instruktażowe, choć trochę mię podłamały, bo myślałem, że pędzlem malując mam szansę na fajny efekt. I pytanie - czemu linii na silnikach się nie zaznacza? Tam chyba dość brudno być powinno?

Odnośnik do komentarza