Skocz do zawartości

Airbus A 321 Austrian - Millennium


Łukasz

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

 

Bardzo efektowny model! Świetnie wygląda z tymi kalkami

 

Mam pytanie odnośnie silników... Czy mógłbyś napisać jakie kolory do nich zastosowałeś? Chodzi mi zarówno o zewnętrzne jaki wewnętrzne elementy. Właśnie kleję Airbusa A320, a jako że nie znam się na "cywilach" proszę o podpowiedź.

 

Jeszcze raz winszuję wykonania!

 

Pozdrawiam Ipkinss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już odpowiadam Wirnik pomalowałem mieszanką Exhaust (1406 Model Master) i Gold (1551 Model Master). Wnętrze silnika to beżowy (SM 371 Revella). Składa się one z trzech wyraźnie widocznych pasów. Pomalowałem je na Steel (1780 Model Master) i nieco przyciemniłem brązem. Przy wirniku jest obręcz, którą pomalowałem przyciemnionym kremowym. Natomiast z zewnątrz silnik pomalowałem białą z połyskiem (Revell 04). Nałożyłem trzy cienkie warstwy. Biały został pokryty cienka warstwą Gloss Cote Humbrola. Tą ostatnią dość mocno rozcieńczyłem i nałożyłem cienką warstwę. Gondola silnikowa to znowu beżowy. Dyszę wylotową pomalowałem mieszanką Burn Metal (1415 MM) i Exhaust (1406 MM). Między białą obudową silnika, a dyszą jest jeszcze inna część, która pomalowałem przyciemnionym i zmatowionym aluminium. Obręcz wlotu powietrza to aluminium (1401 MM). Specjalnie nie pokrywałem jej bezbarwną, żeby nie straciła metalicznego błysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O chytrusie królu... Razem z Falconem z jednej strony zachęcacie [bo takie fajowe te pasażery], z drugiej zniechęcacie [bo takie za fajowe to wykonanie]. Model super -SUPER- piękne silniki, kalki [ Jak takie płachty położyć!!!] , ale na mnie podwozie zrobiło wrażenie... tak jak i porady instruktażowe, choć trochę mię podłamały, bo myślałem, że pędzlem malując mam szansę na fajny efekt. I pytanie - czemu linii na silnikach się nie zaznacza? Tam chyba dość brudno być powinno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym brudem to różnie bywa. Zazwyczaj pasażery są dość czyste. To też zależy od pory roku. Ja na samym początku zdecydowałem, że mój pasażer będzie czysty. Silniki swojego airbusa możesz troszkę pobrudzić od spodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba pty silnikach najwięcej poświęciłeś czasu czytając wcześniej i wnioskując po ilości kolorów Dobry pomysł z tym MM1401 na obręczy wlotu do silnika Ja się bałem używać tak jasnych metalizerów ze względu na polerowanie i maskowanie ich co mi jeszcze nie wychodzi dobrze, ale muszę kiedyś spróbować zamiast zwykłego srebrnego

Jeszcze z wielką ciekawością zapytam o farbkę jakiej użyłeś na górną powierzchnię skrzydła? Chodzi mi o ten ciemny szary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie, ładnie to wyrzeźbiłeś Łukaszu!!!

Zrób jeszcze kilka fotek przy świetle dziennym, to ujawnisz prawdziwą game kolorów, bo te są lekko wypaczone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falconie, ten ciemnoszary to US Compass Grey (1741 MM).

Grześ, masz rację z tymi zdjęciami. Następnym razem postaram się fotografować model przy świetle dziennym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłeś, że sklejasz model samolotu.............

.......i teraz Ci wierzę...........

.......do czego mogę się dopierniczyć to szpara w miejscu łączenia silnika ze skrzydłem........

silnik010.jpg

........przenosząc to na skalę, w prawdziwym samolocie wyszłaby niezła szczelina. Ale jakieś błędy robić trzeba.

Napisz coś więcej o nakładaniu kalek, naprawdę wywarło to na mnie wrażenie....... i widać okienka

Może faktycznie lekko przyciemnić linie na silnikach

Efekt końcowy jak już napisali moi "przedpiscy" jest jednak bardzo dobry, podstawka rewelacja. Z niecierpliwością czekam na "bisa"........

......znaczy na prawdziwy model samolotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kalkomania z obu stron kadłuba była podzielona na trzy części: część przednią, środkową i tylną. Pierwszego wieczoru udało mi się położyć tylko jedną stronę kadłuba. Było ciężko, oj było ... Poszło mnóstwo płynu set i sol. Zmęczony i zdenerwowany poszedłem spać. Następny wieczór to już druga strona. Też było gorąco Pozwijała mi się jedna z kalkomanii. Nie nadawała się już do nałożenia na model. Użyłem kilku niecenzuralnych słów Na szczęście miałem drugi model i brakującą kalkomanię. Tym razem było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autobus jak autobus.... Ale kaleczki i malowanie robią wrażenie. Gratuluję cierpliwości

Teraz (tak jak Marek pisał) pora na jakiś prawdziwy model samolotu ;> Mam nadzieję, że ten bis zagości niedługo w dziale warsztat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panoczku Falcon, jakby cuś, to jestem tuż obok, podam topór czy innego morgenszterna , tyś mi wzorem, kompasem, szablonem

kaleczki
zrobimy kaleczki z wrogów jak malowanie Cośta się stało , chłopaky, nigdy DC-6 nie popełnicie? Nawet w agresywnie wojskowym malowaniu?

Ja też tak rok temu myślałem ;D

Cały czas nie wiem , co z kalkomanią w tych rozmiarach. Bardzo trzeba się staraćprzy nakładaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LordDisneyLand, nie wiem, jak to jest z kalkomaniami innych modeli Revella, ale na pewno nałożenie kalki na A 321 Millennium wymaga szczególnej ostrożności i cierpliwości. Myślę, że podobnie też będzie z A 340 Wiener Philharmoniken, którego mam w planach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.