Skocz do zawartości

Leopard 2a7 meng


Kudacior

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem Mateusz i jestem początkującym modelarzem. Dzisiaj prezentuję model leoparda 2a7. Od razu informuję, że jest to pierwszy model, który pomalowałem aerografem mimo kilku komplikacji które wynikły podczas pracy z aerografem i kompresorem. Coż model nie jest skończony bo co prawda użyłem tylko washa, nie robiłem weatheringu oraz model ma parę skaz takich jak błyszczące się kalki, brak anten, zamalowane światła i wizjery (nie miałem żadnej maski jeszcze). Mimo to z obecnego efektu jestem całkiem zadowolony gdyż jest to dopiero mój pierwszy pomalowany model. Jestem otwarty na krytykę i porady.

2483C0B5-D216-4476-A191-EFAD9527BFDE.jpeg

C1533FAD-9DA5-4833-92B9-F0D57E0120B2.jpeg

494DB31B-84BB-4EEC-B8A0-7A3348101776.jpeg

302FA620-D2D6-4247-872B-B3C32DD34234.jpeg

8C6502AA-6CF8-442F-AB9F-B0258D62665B.jpeg

38AAA392-6780-4E7D-8E38-FE12B38BC367.jpeg

  • Like 12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na pierwszy model pomalowany aerografem to kamuflaż wyszedł bardzo dobrze. Następnym razem zaopatrz się w taśmę maskującą, celem uniknięcia zamalowania peryskopów. Co do świateł, z tego co pamiętam to w Mengu klosze były przeźroczyste, jeżeli tak jest nadal, to wklej klosze po ukończeniu malowania.

Generalnie model w odbiorze pozytywny! 💪

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bulik58 napisał:

Jak na pierwszy model pomalowany aerografem to wyszlo dobrze . Jakich farb użyleś do malowania? Warto przy składaniu modelu poszukać zdjęc prawdziwego pojazdu , jest bardzo takich stron w sieci albo zapytac na MW zawsze ktos pomoże 

Podkład to szary one shot od ammo mig ale jakoś tak nie przypadł mi do gustu dlatego najbliższy model będę malował mr surfacer 1500 black. Bazowy oraz kamuflaż to tamiya xf 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.02.2023 o 10:54, Kapitan_Kurt napisał: