Skocz do zawartości

Trumpeter Soviet Tank Transporter MAZ 537 later


Erni

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 105
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

DZięki za propozycje. Sam chętnie bym wsadził T-55 z Tamki ale jest dość kłopotliwy do dostania w normalnej cenia a nie takiej z ALE Drogo . Jak narazie moim faworytem jest t-72 ze Zvezdy czyli EX Dragon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Erni w sklepie alibi w gliwicach jest za 125 zł t-55 z tamki

http://www.alibi-modele.com.pl/

Tiaaaa, do tego blaszki z Edka do T-55 oraz Friulki, i razem 'modelik' będzie 600 pln kosztował

Co do SKiFa, to niech Cię Erwin 'ręka boska broni' to coś kupować! Ja niestety zrobiłem ten błąd - masakra po prostu. Ten T-55 to ich najgorszy model. O wiele paskudniejszy niż stary bądź co bądź model ItalEsci. O Trampku już nawet nie wspominając. Jak już musisz, to kup tego ostatniego - poprawiony Trumpeter kształtuje się coś w granicach 45 pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że już częściowo sobie poradziłeś.

Tu jeszcze jedna z Kosova, którą odnalazłem w czeluściach mojego komputera:

e66d12a2c50e1acd.jpg

 

No i to z Afganistanu. Mam tylko takie coś ale może się na coś przyda:

10d6c3639fd703e5.jpg

Ciągnika nie widać ale za to daje pojęcie jak się operacja załadunku odbywa.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O w mordę. To pierwsze zdjęcie to chyba naszą wersję produkcyjną przedstawia Erni. Na pewno są odpowiednie błotniki, nie wiem tylko jak z wlotami powietrza, ale wygląda na kwadratowy, a nie skrzela. Co do załadunku, to może się mylę, ale wydaje mi się, że ta naczepa jest pozbawiona przynajmniej jednego najazdu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do załadunku, to może się mylę, ale wydaje mi się, że ta naczepa jest pozbawiona przynajmniej jednego najazdu

 

się nie bój się ruscy mają swoje sposoby u niech nie ma nie ;)

 

 

Ja tam humanista jestem ale to chyba nie od najazdów zalezy ale od środka ciężkości pojazdu (czołgu w tym wypadku). Ostatnio w pracy widziałem ładowanie na podczołgówę spycha (zresztą z zakładów STZ jeszcze) podobnie to wyglądało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prace posuwają sie do przodu. Zaczołem brudzonko od przyczepy -najpierw łosze olejne , filtry a na to wszystko wsadzone pigmenty. Laweta ma być sciorana brudem i czasem . Docelowo na niej wyladuje T-80 .

 

IMG_1727.jpg

IMG_1726.jpg

IMG_1725.jpg

 

 

Jak zwykle wyrażam zgode na komentowanie mojego modelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie od najazdów zalezy ale od środka ciężkości pojazdu

Hmm moim skromnym zdaniem skończyło by się to co najmniej urwaniem siodła...

 

Erni, naczepa wygląda świetnie, taka z charakterkiem jest. Rozumiem, że będziesz jeszcze obijał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie od najazdów zalezy ale od środka ciężkości pojazdu

Hmm moim skromnym zdaniem skończyło by się to co najmniej urwaniem siodła...

 

Erni, naczepa wygląda świetnie, taka z charakterkiem jest. Rozumiem, że będziesz jeszcze obijał?

 

Ja tam humanista jestem, grzebolog zwykły, chodziło mi o środek ciężkości pojazdu który najeżdża na przyczepę. To że przód idzie tak bardzo do góry zależy od kąta natarcia(tak to się nazywa?) najazdów i środka ciężkości pojazdu najeżdżającego, im bardziej z tyłu tym później pojazd opadnie na dół

 

 

Laweta lodzio miodzio poprostu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja domyślam się o środek ciężkości którego pojazdu Ci chodziło. Ale budowa czołgu - silnik na dupie - powoduje, że dłużej stoi dęba i dłużej naciska na koniec naczepy. Jak ktoś znajdzie dane tej naczepy, to zrobimy model matematyczny i zobaczymy co wyjdzie Mała odległość między punktem oparcia (zakładam ostatnią oś) a miejscem przyłożenia ciężaru powoduje bardzo mocną zmianę wysokości przeciwległego końca. Można to łatwo zaobserwować, gdy ułożysz choćby dwa długopisy na krzyż w ten sposób i naciśniesz na koniec. PS kąt podniesienia można obliczyć z funkcji trygonometrycznej znając dwa boki trójkąta o wierzchołkach miejsce styku koła z ziemią - punkt na powierzchni lawety nad tym kołem - koniec naczepy. A później z podobieństwa trójkątów liczymy wysokość dla całej naczepy

 

Erni:

2855150500047363434ReRqoe_fs.jpg

 

Załadunek i jeszcze większy kąt natarcia, ale z najazdami:

78013_149420941_prikolica_cmazp-999.jpg

planetarmor.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No narazie skończyło się spozywanie napojów z Avim i mogłem podgonic MAZA. Narazie pomalowany i przybrudzony ciagnik. Koła w stanie dziewiczym ale co do nich mam inne plany:)Kilka fotek z produkcji.

DSCN0147.jpg

DSCN0143.jpg

DSCN0140.jpg

DSCN0138.jpg

DSCN0134.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.