Marek K Napisano 12 Listopada Autor Share Napisano 12 Listopada Wypada pokazać dalsze postępy z V od spita. Miała być jedna szt. ale przez moje gapiostwo wychodzi całe stado. 2 zawodnik gotowy do kalek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek K Napisano 12 Listopada Autor Share Napisano 12 Listopada Jeszcze 1 , jak ktoś będzie robił V z tego pudełka powinien przejrzeć instrukcję. Eduadr przy wznowieniu zrobił poprawkę . Kadłuby i malowanie -) . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek K Napisano 13 Listopada Autor Share Napisano 13 Listopada Jeszcze 1 pytanie do znawcow tematu , czy na samolotach z Afryki były jakieś napisy eksploatacyjne . Eduard nie pokazał nic w tym temacie, jest tylko ogolny opis co i gdzie. Proszę o szybką odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greatgonzo Napisano 13 Listopada Share Napisano 13 Listopada Były. Albo nie były. W zasadzie, jeśli kamuflaż był fabryczny, to napisy były. Jeśli samolot przemalowywano, to napisy mogły być pominięte i mogły być naniesione, zależnie od okoliczności. Ogólnie zdjęcia pokazują obie wersje. Na zdjęciach EP 689 widać, że napisy są, ale większość z nich nominalnie znajduje się w miejscach niewidocznych na tych, znanych mi fotkach. Zatem czy wszystkie? Ja bym postawił na opcję, że skoro są, to są. Ale nie wiem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek K Napisano 13 Listopada Autor Share Napisano 13 Listopada (edytowane) No to kalkujemy te napisy , i znowu zonk. N prawej stronie kadłuba ( tam gdzie nie ma drzwi) , jest napis FUEL 87 OKTANE lub FUEL 100 OKTANE ktory wklejać. ??? Czy jest gdzieś zdjęcie tego samolotu z tej strony , układ liter UF-X też w eduardzie dziwnie wygląda . Edytowane 13 Listopada przez Marek K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek K Napisano 13 Listopada Autor Share Napisano 13 Listopada 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greatgonzo Napisano 13 Listopada Share Napisano 13 Listopada (edytowane) Zdjęcia sterburty nie znam. Ale układ liter był raczej stały dla dywizjonu w okresie, więc można spróbować się posiłkować fotkami innych samolotów. Mogli jeszcze dodać 130 i 150 :). To jednak bardzo późna historia, a dla odmiany, 87 to bardzo wczesna. Tutaj 100 octane only. Mam nadzieję, że na kalkomanii jest przez 'c'. Ale napis umieszczano przy wlewie paliwa przed wiatrochronem, prostopadle do osi podłużnej samolotu. Edytowane 13 Listopada przez greatgonzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek K Napisano 14 Listopada Autor Share Napisano 14 Listopada ` 22 godziny temu, greatgonzo napisał: Zdjęcia sterburty nie znam. Ale układ liter był raczej stały dla dywizjonu w okresie, więc można spróbować się posiłkować fotkami innych samolotów. Mogli jeszcze dodać 130 i 150 :). To jednak bardzo późna historia, a dla odmiany, 87 to bardzo wczesna. Tutaj 100 octane only. Mam nadzieję, że na kalkomanii jest przez 'c'. Ale napis umieszczano przy wlewie paliwa przed wiatrochronem, prostopadle do osi podłużnej samolotu. Dzięki za pomoc, naoglądałem się zdjęć i chyba eduard miał rację z tą literowką. Jeszcze 1 pytanie jak przebiegała linka anteny w tym samolocie , o ile była . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 14 Listopada Share Napisano 14 Listopada 38 minut temu, Marek K napisał: Dzięki za pomoc, naoglądałem się zdjęć i chyba eduard miał rację z tą literowką. Jeszcze 1 pytanie jak przebiegała linka anteny w tym samolocie , o ile była . Nie było linki anteny. Patrząc na okapotowanie silnika od dołu i oświetlony słońcem fragment osłony podwozia, wydaje się że spód miał jednak ciemniejszy odcień niż u ciebie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek K Napisano 14 Listopada Autor Share Napisano 14 Listopada Z czarno białych zdjęć ciężko jest dojść prawdy. Zrobiłem według edkowej rozpiski i malunek farbami AK z seria RC . Obecnie to chyba najlepiej oddające kolory farby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 14 Listopada Share Napisano 14 Listopada 22 minuty temu, Marek K napisał: Z czarno białych zdjęć ciężko jest dojść prawdy. Zrobiłem według edkowej rozpiski i malunek farbami AK z seria RC . Obecnie to chyba najlepiej oddające kolory farby. Ja nie przeczę odnośnie jakości farb AK, tylko że samoloty działające na MTO malowano od spodu nie tylko kolorem Azure Blue jak podaje instrukcja. Generalnie instrukcja to ostatnia rzecz w kwestii malowania której należy ufać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek K Napisano 14 Listopada Autor Share Napisano 14 Listopada W kwestii instrukcji zgadzam się w 100 % , angolskie samoloty to nie moja bajka ale Gonzo zmobilizował mnie do zagłębienia tematu. Trochę zdjęć z 601 squadron , warsztatow i dyskusji przejrzałem . Przemalowanie spodu to żaden problem ( kalki jeszcze nie położone ) i pokrywa silnika do przyklejenia . Wymyśliłem sobie kręcące się śmigiełko , a spasowanie tej części takie sobie . Problem jest w tym że myślę że azurek jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek K Napisano Środa o 10:36 Autor Share Napisano Środa o 10:36 Ciągle uczę się tych nowych kalek eduarda , są strasznie upierdliwe. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek K Napisano Piątek o 12:53 Autor Share Napisano Piątek o 12:53 Stan obecny , i pytanie czy nie przesadziłem z kopciem z rur wydechowych. Wszystko może zostać starte bez uszczerbku dla modelu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek d Napisano Piątek o 17:45 Share Napisano Piątek o 17:45 Można znaleźć podobne: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek K Napisano Sobota o 15:33 Autor Share Napisano Sobota o 15:33 Dzięki za zdjęcie, też szukałem. Rozbieżność jest duża , zdjęcie samolotu Skalskiego prawie bez kopcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greatgonzo Napisano Sobota o 16:00 Share Napisano Sobota o 16:00 No ale rozbieżność intensywności okopceń z wydechów jest przecież oczywista. Przynajmniej do punktu, gdzie zaczyna się awaria silnika. Zasadniczym problemem do rozwiązania jest realistyczna forma ich przedstawienia. Fakt, że im bardziej intensywny efekt, tym problem większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek K Napisano Niedziela o 13:00 Autor Share Napisano Niedziela o 13:00 Chcesz powiedzieć że jak nie było awarii silnika to w spitach nie powinno być kopcia ? W modelu skrzydła dostają coraz więcej mazania. Nowy pomysł na kopeć, poprzednie jakieś za tłuste były. Ciekawostką jest to że używałem do tego specyfiku z AK w obu przypadkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greatgonzo Napisano Niedziela o 13:59 Share Napisano Niedziela o 13:59 (edytowane) Nie, dlaczego? edyta: Za to mogę powiedzieć, że walk away lines masz dla Spitfire z silnikami serii 60 (Mk VIII, IX...). I jeszcze w zasadzie kokardy malowano na tych liniach, bez przerw linia/kokarda. Edytowane Niedziela o 14:04 przez greatgonzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek K Napisano Niedziela o 14:01 Autor Share Napisano Niedziela o 14:01 Czy taki kopciuch daje radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.