Kalor Napisano 27 Października Autor Share Napisano 27 Października 5 minut temu, AchtungCancer napisał: A wiadomo, co w tym australijskim jest oryginalne a co to swobodna twórczość Buszmakowa? Skrzynię biegów ma z Neu, patrząc po korozji na niektórych płytach, to to co jest gładkie i nie ma wżerów to raczej dorabiane. Linkuje całkiem dobre oryginalne książki serwisowe i instrukcje: https://bushmakow.com/project/sd-kfz-250-3-ausf-a/ ale nie opisuje zmian i stanu początkowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiterATS Napisano 27 Października Share Napisano 27 Października 5 godzin temu, Kalor napisał: Wrażenie detalu, oko widzi tam równe kropki: okay oko widzi tam nierówno docięte kropki: coś jest nie tak. A to się rzuca w oczy. To docinasz i przyklejasz te kropki i potem wszystkie na raz szlifujesz papierem ściernym przyklejonym na kawałku czegoś długiego lub iglakiem. Od lat robię śruby w ten sposób, nawet w sekcjach gdzie jest ich kilka czy kilkanaście obok siebie. Wszystkie mają jednakową wysokość, kwestia wprawy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał B Napisano 28 Października Share Napisano 28 Października 10 godzin temu, PiterATS napisał: To docinasz i przyklejasz te kropki i potem wszystkie na raz szlifujesz papierem ściernym przyklejonym na kawałku czegoś długiego lub iglakiem. Od lat robię śruby w ten sposób, nawet w sekcjach gdzie jest ich kilka czy kilkanaście obok siebie. Wszystkie mają jednakową wysokość, kwestia wprawy Otóż to ...ale jak już autor napisał : 16 godzin temu, Kalor napisał: Nieistotny detal nie wart zachodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalor Napisano 28 Października Autor Share Napisano 28 Października 6min vs 1h którą mogę poświęcić na coś ciekawszego, na przykład na dopasowanie mechanizmu napinającego gąski. Tak to wygląda na egzemplarzu z Pilicy, blokadę obrotu trzeba opuścić i ewidentnie oś obrotu wahacza jest do przesunięcia inaczej mechanizm się nie zmieści. I jeszcze mechanizm musi pozostać w miarę ustawialny żeby gąski naciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalor Napisano 10 Listopada Autor Share Napisano 10 Listopada Wymieniłem fragmenty dachu na 0.25mm hips żeby były bardziej w skali i przygotowałem część gąsienicową zawieszenia: Ogarnąłem wizjery i ich brakujące elementy, radio przykleiłem odwrotnie Mechanizm napinający gąski; przesunąłem oś obrotu wahacza ale wciąż coś mi nie pasuje w ułożeniu całości ale nie będę wnikał, szkoda nerwów. Opuściłem blokadę obrotu i przewierciłem to co powinno być przewiercone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalor Napisano Wtorek o 21:02 Autor Share Napisano Wtorek o 21:02 Wajchy od hamulców: Wajchy były połączone hydraulicznie z przekładnią kierownicy i załączały się przy większym skręcie kół 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.