em Napisano 1 Listopada 2008 Share Napisano 1 Listopada 2008 Tak, mam oba zestawy Pavli. Ale jest jeszcze trzeci ,moim zdaniem najbardziej nadający się do przeróbki i podwieszenia pod e-Ra, a mianowicie zasobnik typu ,,R,, z zestawu Mastercrafta.Tak,tak chociaż brakuje mu w rzucie z boku ok 1,5 mm wysokości jednak długość i szerokość jest ok. Co do garba, pamiętacie może z połowy lat 90-tych MF w barwach Malborka 8702 przepak firmy z Wrocławia /tej z Hellcatem// to właśnie Condor i w nim jest idealny garb dla wersji R-MF. EM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokol Napisano 4 Listopada 2008 Autor Share Napisano 4 Listopada 2008 Dzięki za zdjęcia paszcz rekina na zasobnikach Przydadzą się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panzer4 Napisano 24 Kwietnia 2009 Share Napisano 24 Kwietnia 2009 sokol robisz samolot (ten 1706), którym zajmował się tata mojej dziewczyny jako inżynier techniczny pułku:D Siadam w pierwszym rzędzie i kibicuję!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekk Napisano 21 Maja 2009 Share Napisano 21 Maja 2009 Dla zainteresowanych chciałbym przypomnieć, że MiG-21R jest pochodną MIG-21 PFM a właściwie PFMA. Tak więc szczegóły podziału blach skrzydeł i kadłuba należy wzorować na PFM-e a nie MF-e. Z MF-em łączy go tylko garb (zbiornik paliwa). PS Panzer4: Co do obsługi 1706 to masz chyba nieścisłe informacje. Do obsługi samoloty przydzielany był technik samolotu a funkcji "inżyniera technicznego pułku” nie było. Szef sekcji inżynieryjno-lotniczej (starszy inżynier pułku) nie mógł obsługiwać samolotu, bo to nie leżało w zakresie jego obowiązków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.