Jump to content

Volvo Fh16 - 520 betoniarka

tornado
 Share

Recommended Posts

Miodzio Jedrus fotki cos nie ostre. Proponuje zrobic fotke z jakas budowa w tle

Fotki faktycznie są mało ostre, robiłem je pod słońce pod płotem pobliskiego boiska. Niechciało mi się ruszyć poszkać lepszego pleneru, ale jak zrobie podstawę przenośną do fotek modeli, to wyruszę w teren.

Fliper betoniarka jest z deka przybrudzona, popatrz w relacje z budowy.

WOW!!! Model wygląda kapitalnie

PS

Teraz przydałby sie krótki kurs z robienia fotek, bo ustawianie aparatu w plenerze to zupełnie inna bajka Nie wiem jak ty Torni, ale ja żeby pokazać na forum 5 fotek muszę cyknąć conajmniej 50.

Masz rację elefantes, że przydałby mi sie kurs fotograficzny. Na fotografi kompletnie nie znam się, a fotki robię zawsze aparatem ustawionym na "auto". Poza tym jest to nowy aparat i jak dotąd ze 132 stron instrukcji obsługi przeczytałem zaledwie kilka

Edited by Guest

Ciekawe jakby wyglądały obok siebie betoniarka i ten potwór do przewozy żywych zwierzątek?

Specjalnie dla Ciebie gulus zrobiłem tą fotkę:

2cfca4add8e77940.jpg

O żesz Ty ... Dla mnie betoniarka już była potworem, a co dopiero teraz (jednak w oddzielnej relacji, jakoś nie dotarła do mnie wielkość trasportera).

A co dopiero powiedzieć, jakby postawić przy nich jeszcze ponadgabarytową maszynę z innej relacji???

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 11 months later...

Jak wiecie (gdzieś już o tym pisałem ) wdrodze powrotnej z festiwalu w Żywcu miałem małą kraksę, w której to między innymi ucierpiał również model betoniarki. Dzisiaj skończyłem jego remont myślę, że za bardzo nie odbiega od pierwowzoru

tak wygladał po kraksie:

5eabcc948bdcd1aa.jpg

a tak po remoncie:

3ac74c58f25aafd8.jpg

b0e52462468c848b.jpg

695cba78a0e624c3.jpg

Edited by Guest

No widzisz Andrzeju, udało się zrobić poprawki i model nie pujdzie do kasacji , a co z Keniem K- 100 da się coś naprawić.

a co z Keniem K- 100 da się coś naprawić.