Skocz do zawartości

Podstawy ale to podstawy malowania.


Rudolf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy ktoś jest w stanie napisac tutorial dla kompletnego nowicjusza jak pomalowac model? Czy malowanie części zaczyna się już w ramkach jak niegdyś słyszałem? Czym robic podkład? I o co w tym wszystkim chodzi... Znaczy o aerograf też pytam, kiedy trzeba go użyc, kiedy lepiej jest go użyc a kiedy można sobie odpuścic.

Generalnie: szykuję się do sklejenia pierwszego modelu, korzystam z tutoriala sklejenia reggy`ego, nie wiem jednak nic o malowaniu...

Jakby pojawił się taki poradnik jak "Podstawowe techniki budowy modelu" ze zdjęciami dotyczący malowania to myślę że wielu żółtodziobom by się przydało!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Podzielam zdanie Rudolf aby ktoś mógł zrobić tutoriala jak malować od a do z. Ja również jestem nowicjuszem w malowaniu i mam zamiar zroić swój pierwszy model i nie wiem naprzykłąd czy farby akrylowe rozcieńczak czy nie przed malowaniem pędzlem.

Temu który zrobi tutorial wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach