Skocz do zawartości

F8E (FN)


imt

Rekomendowane odpowiedzi

Tym postem rozpoczynam relacje z budowy modelu Crusadera. Najprawdopodobniej będzie w malowaniu francuskim, choć nie jest to przesądzone. Zaczynam do wnęki podwozia.

Oryginał wygląda tak:

http://frenchnavy.free.fr/aircraft/crusader/images/walk-around/image-00076.jpg

a początek relacji tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ndn3swqsnzbzh14n.html

Jest to przednia ścianka wnęki. Ta ciemno szara o element modelu, natomiast ta jasna to mój wytwór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka skala i firma W jakim zakresie będziesz dokonywał przeróbek, tylko podstawowe błędy czy dodatkowa waloryzacja

Chętnie popatrzę na skracz w Twoim wykonaniu.

 

Nie jestem zwolennikiem rur, chociaż z rurowatych podobają mi się A7, A-10 i F4 Phantom II.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przerwie budowy wnęki podwozia głównego postanowiłem wykonać inny element. Trafiło na usterzenie poziome. Po bliższych oględzinach okazało się, że trzeba zmienić linie podziału. Przyłożyłem do planów i o o. Coś tu nie gra . Niestety jest nie tak. .

 

Okazało się że gra. Patrz niżej

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, czerwona linia to obrys usterzenia poziomego w modelu.

:shock: :shock: :shock: :shock: aż musiałem jeszcze raz wątek od początku przeczytać, żeby przypomnieć sobie jakiej firmy to model.

Wiem, że Hase lubi robić babole i uproszczenia ... ale to woła o pomstę do nieba

Świetnie, poprostu ... brak słów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniesz ciąć upewnij się, że plany są dobre! Przerabiałem to przy pewnym japońskim myśliwcu z II wojny.Model wypuściła firma TAMIYA w skali 1/48. Plany też były japońskie więc myślałem, że są wiarygodne. Aś w koncu znalazłem zdjęcie odrestaurowanego oryginału a przy nim tabliczkę, ze jego renowację sponsorowała firma TAMIYA. i teraz juz wiem, że przy okazji remontu samolotu dokładnie go zwymiarowali i, ze to model jest poprawny a nie jego plany!

 

AWOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...
  • 6 months later...

"Odświeżyli Harnasia" to można by tak odświeżyć i ten temat.

Ostatnio dotarła do mnie kabina (AIRES) więc można by się pokusić o ciąg dalszy. Zstanawiam się czy zrobić w modelu podniesione skrzydło (zmiana kąta zaklinowania) oraz podniesione końcówki skrzydeł. A może tylko jedno z nich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z opuszczonymi skrzydlami wyglada bardziej "kozacko", wiec ja bym na Twoim miejscu ich nie podnosil.

I tak też zrobię. Chociaż jest to element bardzo charakterystyczny dla tego samolotu, to nie podoba mi się. Pozostała jeszcze kwestia podniesionych końcówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co... Tak po namysle stwierdzam, ze moglbys podniesc te skrzydla... Przy okazji popatrzylem sobie na rozne fotki Crusaderow. Zawsze podobaly mi sie obrazki, reki Lou Drendela na ktorych F-8 z podniesionymi skrzydlami tez wyglada fajnie. A tak jak napisales, jest to chyba najbardziej charakterystyczny element tego samolotu, juz na pierwszy rzut oka odrozniajacy go chociazby od A-7.

 

F-8%20Cat%20Shot.jpg

 

F-8%20Crusader.jpg

 

F-8%20VMFA-235.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.