Skocz do zawartości

[projekt grupowy] Airbus


Gość KonDi

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety dalej jestem w lesie... musiałem poprawić podkład - siada szpachla :( - więc standart :

- szlifowanie

- mycie

- surfacer

- szlifowanie

- mycie

może jutro podkład...

a tak na marginiesie air france pokazał nowe malowanie swoich samolotów

02e3fa4f608a000b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 682
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

W sumie dużo nie zmienili w tym malowaniu ale zawsze to jakiś powiew świeżości Lot mógłby coś zrobić z malowaniem, bo szczerze powiedziawszy jest już nudne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ dalej nudne czynności przy 321 a jakoś trzeba rozruszać projekt - trochę wieści ze świata przydatnych do następnego projektu "B"

Jak wiecie na koniec roku revell zapowiedział wydanie modelu B787.

Niestety model będzie w barwach z pierwszego toczenia.

Cena podana na stronach Revella to 19,99 e.

 

4d3f04b090305bb0med.jpg

 

(zdjęcie Nexusa z jego pobytu na targach w Norynberdze - polecam całą relację można zobaczyć in-box zvezdy B767-300 - maj'09)

 

Ale jak ktoś chce podejrzeć inne "barwy" min. Lotu zapraszam na film.

 

http://www.3d-aviation.com/download/787_640x360.wmv[/img]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżone malowanie dobrze zrobi

Nie mogę się doczekać tego Boeinga podoba mi się malowanie oryginalne jak i PLL LOT a jak wyglądają do niego kalki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kalki jak pisałem wyżej są tylko takie jak na pudełku

Jeszcze się nie spotkałem aby któryś z potentatów kalkowych wypuściał jakieś.

Ale do premiery modelu jeszcze kilka miesięcy

Proponuję zbierać pieniądze na model B767-300 zvezdy i kalki do niego - tym bardziej że brasdecal robi kalki Lotu.

Cena modelu w japońskich sklepach opiewa na 2880Y - co daje ponad 100zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak Falcon - to chyba nadłuższa "rura" na świecie

Jest dłuży nawet od A380 (o ok. 3m)

Dziś dostałem paczkę z DC-8-73 - to jest dłuuugi model a w rzeczywistości ma tylko ok 57m - a do -600 brakuje mu ponad 18m.

Niestety model jest dostępny tylko jako żywica z BrazModel (właściwie konwersja do modelu Revella)- za jednyne 85f. Jaka długość taka cena Chyba nie jestem gotowy dać za model 450zł

http://www.brazmodels.com/Airbus/A340-600/A340-600kitphoto.htm

 

Falcon - kładłeś już te kalki z BrasDecal ?

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falcon - kładłeś już te kalki z BrasDecal ?

Niestety jeszcze nie. Jeszcze zostały mi trzy drobne malowania i dopiero będę je kładł. czyli znając swoje zdolności i dostęp w czasie to jeszcze ze 2 tygodnie ,ale dam znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pencil37 nie zrozumieliśmy się Jestem ciekaw jak wyglądają kaki bo od niebieskiego w biały przechodzi.

a jak wam idzie projekcik Bo cos ostatnio ucichło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w którym roku mają odebrać pierwszy egzemplarz

Czas projektu nie jest ustalony ale kiedy przewidujecie oddać swój model

 

Tego nie wie nikt. Jeśli się nie mylę LOT dostanie boeinga jako jeden z pierwszych w Europie. Ten rok raczej nierealny.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie lista odbiorców B787 wygląda tak (za forum lotniczym) :

1. ANA

2. ANA

3. Delta

4. Delta

5. Royal Air Maroc

6. Royal Air Maroc

7. ANA

8. Air China

9. ANA

10. Shanghai Airlines

11. China Eastern

12. Grand China Air

13. China Eastern

14. China Southern

15. China Southern

16. Grand China Air

17. Air China

18. ANA

19. China Eastern

20. JAL

21. QANTAS

22. Delta (podobno rezygnują z zamówionych samolotów)

23. Grand China Air

24. QANTAS

25. Air India

26. Ethiopian

27. QANTAS

Widac z powyższego że chyba LOT będzie pierwszy w Europie

Pierwszy lot bodajże jest przewidziany na 21.04.2009

Co do LOT'u - dostawa chyba się opóźni na 4 kwartał 2010r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A taki mix zainteresowań lotniczo-modelarskich

A wracając do airbusa ...

Umyty w płynie do mycia naczyń + mycie denaturatem + podkład ze śnieżki - jak nic nie wypadnie jutro powinień trafić do malowania...

Na zdjęciu po środku projekt "Airbus" otoczoy innymi oczekuącymi projektami

 

d52b83855432fe50med.jpg

 

Co prawda mycie mojego modelu tak nie wyglądało - ale AN-124 też mam w planach - więc kto wie...

 

59ca4b3e7bb8e4ccmed.jpg

 

Projekt się mi z lekka ślimaczy a dziś przyszła paczka z następnymi modelami - druga połowa patrząc na ilość modeli w szafce zapytała się czy to lokata kapitału

Ale najważniejsze że przyszły długo oczekiwanie konwersje z Braz'a.

No kubaszon555 - czas na testy

4ee61b9eb932e2fdmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi z malowanie troszkę zejdzie. W czwartek położę białą warstwę a może w poniedziałek położę kolejną

pencil37 ja tam widzę Arbuza i 2 DC a te obok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa DC ? hmmm... a te na dole?

Nie - to jest jeden DC-10-30 (po prawiej) a ten drugi to inny model : Lockheed L-1011 Tristar (obydwa to airfix czyli szpachla+papier scierny, choć jak na modele z przed wielu lat nie jest najgorzej

U góry po prawej to B707-300 (revell model z chyba z połowy lat 70 - to jest dopiero wynalazek hehe) a po lewej to B737-300 z Daco... Najnowsze dziecko rynku modelarskiego - dostał nawet nagrodę europejską - ale doszliśmy do wniosku z kubaszonem555 że jednak skleja się go nie najlepiej :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda skyline zapowiadał się nieźle, ładne linie, czyste wykonanie no i przemyślane części, jednak bańka pękła podczas sklejania połówek kadłuba i skrzydeł, a w moim przypadku dodatkowa kula w klatę wynikała z faktu, że postanowiłem wykonać wersję ze szklaną kabiną. Po wycięciu plastikowej kabiny szklana nijak pasuje ale wszystko się zrobi I teraz się zastanawiam, chciałem nabyć 737-300, 400 i jeszcze jeden 500 by wykonać je z wingletami (zestaw je posiada), jednak chyba dorobię te nieszczęsne rozpraszacze wirów sam i założę je na model minicrafta. A 500 i tak muszę drugą kupić Niestety w moim arbuzie od przedwczoraj nic nie zrobiłem, mam nadzieję, że dziś trochę podłubię Pencil, tych testów już się nie mogę doczekać

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konwersja do MD80 z Minicraftu na MD90.

Przedmiotem konwersji są inne silniki, przedłużka kadłuba oraz statecznik pionowy.

Pozostałe konwersje to :

- VC-10 na SCV-10 (dwie przedłużki kadłuba, silniki i elementy skrzydeł)

- B757-200 na 300 (dłuższy przód kadłuba, przedłużka kadłuba i nowy ogon)

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pencil jednak się pomyliłem z nazwami samolotów A jak je skończysz jakąś galerię wystawisz

Ja w następnym miesiącu może nabędę B737-800 z wingletami do projektu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie jakieś techniki przy maskowanie (np. Skrzydła na inny kolor więc kadłub zamaskować) by jak pomalujecie i oderwiecie taśmę był ładna równa linia a niebyło żadnych małych nierówności(wiecie o co mi chodzi )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.