Skocz do zawartości

MiG-21PF Innex 1/72


Leszek.Sz.

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji tego, że na moim warsztacie dominuje pancerka, nigdy nie przymierzałem się dopasować tego koloru do Humbrola.

Co do koloru, to z mojej strony mogę stwierdzić, że chodząc po płatowcach co najmniej trzech tak pomalowanych samolotów nigdy nie przyszło mi do głowy, że są pomalowane na biało-podobny kolor.

 

PS. Spróbuję jutro przejrzeć katalog i zapasy Humbrola to coś zaproponuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 87
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Co do koloru, to z mojej strony mogę stwierdzić, że chodząc po płatowcach co najmniej trzech tak pomalowanych samolotów nigdy nie przyszło mi do głowy, że są pomalowane na biało-podobny kolor.

 

Może, ten kolor na zdjęciu to efekt ewentualnego wypłowienia? I tu przydałby się właśnie jakiś punkt zaczepienia w postaci dawno zapamiętanego koloru ;)

Może też być tak, że eRy były malowane jeszcze innym odcieniem niż MF-y i PF-y z Łasku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...
Witam. Bombki poleciały do kosza( od ił-28 wygladały nieciekawie), w zamian będą R-3S na belkach APU-13 z zestwu Zviezdy(po bisie). Co do klap to chyba wrócą na swoje miejsce jako schowane. Pomyślę jeszcze jak sensownie je zamocować w pozycji wysunięte. Myślę że po zamknięciu połówek kadłuba powinno być juz z górki. Przerobiłem przednią goleń podwozia żeby wpasować tam żywiczne koło z Pavli.

100_4430.jpg

100_4434.jpg

 

Witam widzę pomalowane R3S-nie wiem czy to malowanie do lotu czy do postoju, jeżeli do postoju to OK,jeżeli do lotu to osłony czujnika podczerwieni

sa przeżroczyste Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam-jężeli chodzi o PF-y to kabiny oryginalne były malowane na szaro

byłem osprzętowcem i doskonale to pamiętam,szare były wnęki podwozia

golenie główne i goleń przednia,co do PFM SPS to pamiętam jak przyleciały fabrycznie nowe i kabiny w nich też były szare,jeżeli chodzi o F13 -to ten

który był u nas w Oleśnicy na cyklu też mial szarą kabinę.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha zapomniałem dodać że wszystkie maszyny z mojego pułku miały

naturalny kolor duralu,plus troszeczkę zmian było po lakierze,gdyż były tylko lakierowane,natomiast zbiorniki integralne w skrzydłach,jak też zbiornik

nadkadłubowy miały zupełnie inny odcień gdyż były wykonane z innego stopu.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Zdjęcie kabiny które pokazałeś jest czeskie i dotyczy czeskiego Mig-a. Czesi produkowali sami Migi 21 i zapewnie stosowali jeden (późniejsze - zielony kolor). Nasze Migi-21 PF i PFM pochodziły z ZSRR. Wszystkie PFM-y w których siedziałem były szare, i te oryginalne i te po remoncie w NRD.

 

witam

a przgoda czechów z produkcją "żelazka" to przypadkiem nie skończyła się na F-13

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co innego produkcja a co innego remonty główne (zwykle dwa).

Samolot po remoncie mógł wyglądać inaczej niż ten oryginalny z SZRR.

Kolega "emeryt" tylko potwierdził moje własne spostrzeżenia co do szarego wnętrza kabiny oryginalnych PF i PFM-ów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wyraźną prośbę użytkownika Patyk temat zostaje zamknięty z racji zakończenia warsztatu. Wszelkie apelację proszę składać do mnie na pw.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.