emaks Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Witam. Pierwszy raz startuję w jakimkolwiek konkursie modelarskim. Jestem początkującym modelarzem, ale myślę, że dam sobie radę z Foczką. Do malowania użyję aerografu, którego dopiero się uczę... Jakich farb użyję? Jeszcze nie wiem... Budowa będzie szła mozolnie bo nie mam zbytnio czasu na dłubanie w plastiku. Mam nadzieję, że wyrobie się do zakończenia konkursu! Póki co - fotki In-Box'u! To na tyle... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jachud3 Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 O, Foka! Miałem startować ze swoją, ale będę musiał coś innego wygrzebać Podglądnę sobie co nieco pzdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emaks Posted October 27, 2009 Author Share Posted October 27, 2009 A proszę bardzo. Podglądanie wręcz wskazane! Fajnie byłoby gdyby ktoś podał mi źródło dobrej dokumentacji na www. Mam kilka fotek silnika i kokpitu. Pzdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin93 Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 O właśnie foka . Widzę ładną zawartość pudełka, kolorowe blachy, maski, ładny zestawik kalek. W takim razie zasiadam i przyglądam się relacji, bardzo lubię krótko nosowe foczki . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emaks Posted October 28, 2009 Author Share Posted October 28, 2009 Zestawy Eduard'a są bardzo bogate i stosunkowo niedrogie. Gdybym miał kupić osobno maski i blachy sporo przepłaciłbym. Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę go skubać... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fallstart Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Hej, to jest zestaw "dual combo"? Bo widzę podwójne wypraski. Będziesz robił dwie Foki na raz? I drugie pytanie: co to jest to żółte? (na 5 fotce od dołu) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...