Skocz do zawartości

StuG 40 Revell 1:72


grzesioj

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Odważyłem się zamieścić swój skromny modelik pośród modeli Mistrzów Gatunku, do których, zdaję sobie sprawę, jeszcze bardzo mi daleko . Sam jestem totalnym amatorem i samoukiem. Jak w tytule tematu - model Revell'a 1:72 StuG 40, klasyka w swoim gatunku, szkoda, że już praktyczne - nie wiem z jakich powodów - nieosiągalny. Model wykonany prosto z pudełka, w całości malowany pędzelkiem (bo tylko tak maluję - niestety) lakierami Humbrol, z małymi dodatkami z żywicy (skrzynki, wiaderka, brezent). Co do zgodności z oryginałem samego modelu jak i malowania - nie wnikam w takie szczegóły (co zapewne doprowadzi do pasji niektórych z Was ), dla mnie ważna jest frajda przy budowie modelu, jak również zadowolenie z niego w trakcie zabawy mojego dziewięcioletniego syna. A więc do rzeczy - zdjęcia robione w różnych warunkach z mniejszym lub większym powodzeniem. Proszę o obiektywna ocenę.

 

stug40ausfgrevell01.jpg

 

stug40ausfgrevell02.jpg

 

stug40ausfgrevell03.jpg

 

stug40ausfgrevell04.jpg

 

stug40ausfgrevell05.jpg

 

stug40ausfgrevell06.jpg

 

stug40ausfgrevell07.jpg

 

pozdrawiam

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnie pomalowany, jaką techniką malowałeś plamki kamuflarzu? Uderzałeś pędzlem pionowo, czy malowałeś bardzo rozrzedzoną farbą?

 

Z wad to tylko to, że odrobinę zbyt się świeci, i gdzie niegdzie za duże obicia.

 

Generalnie modelik jest świetny. Czekam na kolejne prace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli on jest malowany pędzlami i to w kamuflażu trójbarwnym to mi się po prostu nie chce w to wierzyć!

Co do obić to ciut za duże. Karabin i lewarek pomalowany na srebno to na minus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wad to tylko to, że odrobinę zbyt się świeci, i gdzie niegdzie za duże obicia.
Co do obić to ciut za duże.