erolo2000 Napisano 6 Grudnia 2015 Share Napisano 6 Grudnia 2015 Witam Waszmościowie Teciak z UM po wczorajszym wolnym dniu gotowyj. 165 częśći i 15 godzinek zabawy. Umiejscowienie w historii - załóżmy ,że będzie to Bitwa pod Lenino X.1943. Od siebie dodam ,że było trochę zadymy - wymsknął mi sie z ręki na glebę przy robieniu pinwasha . (pierwszy taki przypadek w mej karierze ulepiacza amatora) i gąski se rozleciały . No ,ale udało sie to naprawić . I tak właśnie wkroczyłem na dobre ;) w Soviecka pancerkę LWP. Kolejny w kolejce (być może jeszcze w tym roku się uda go ulepić) to SU-76M . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_G Napisano 6 Grudnia 2015 Share Napisano 6 Grudnia 2015 Pozytywnie! Okopcenia przy wydechach dodały mu realności. Skleroza, mogłem wcześniej doradzić, ale to jeszcze można uzupełnić - rozważ dodanie lin holowniczych (tylko raczej nie UM-owych, dość paskudnych gumowych tylko np. coś od Eureki) i dorobienie belki do wyciągania z błota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erolo2000 Napisano 6 Grudnia 2015 Autor Share Napisano 6 Grudnia 2015 Dla mnie też spoko sie prezentuje - biorąc pod uwagę ,że jestem w klasie "amator" . Dzięki za rady ,ale już go nie tykam ... Mam natomiast małego zgryza .Do kolejnego T34/76 typ 1942 mam koła szprychowe z tego modelu co skończony - podmieniłem je w tym Lenino-wym . Posiadam do kolejnego kalki z nr taktycznym 236 "J - Toro" i na podstawie zdjęcia wygląda mi ,że coś pomieszane miał te koła (tzn. 4 pełne jedno "szprychowe" )..Tylko mi nie mów Michał ,że będę musiał dokupić kolejny model z UM by wymienić te cztery - nie wyrobie finansowo - RATUJ . Może ujdzie jak założę mu wszystkie szprychowe - mogło się tak zdarzyć (teoretycznie ),że jeden miał takie a drugie wszystkie jednakowe szprychowe ??? http://wio.ru/tank/for2/t34pol.jpg http://www.toro-model.com.pl/pliki/72d05e.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 6 Grudnia 2015 Share Napisano 6 Grudnia 2015 Elegancko ci wyszedł. Twoja prezentacja modeli jest już bardzo dobra. Najlepsze jest zdjęcie drugie - o coś takiego mi chodziło w kwestii kadrowania. Porównaj je sobie z trzecim i zobaczysz różnicę. Więcej zdjęć jak to drugie i będzie idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taltos1 Napisano 6 Grudnia 2015 Share Napisano 6 Grudnia 2015 Najlepsze jest zdjęcie drugie - o coś takiego mi chodziło w kwestii kadrowania. Porównaj je sobie z trzecim i zobaczysz różnicę. Więcej zdjęć jak to drugie i będzie idealnie. Dokładnie tak, a model bardzo fajny Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_G Napisano 7 Grudnia 2015 Share Napisano 7 Grudnia 2015 Z 236-ką nie ma siły, koła "pełne" niezbędne. Uwaga - 235-ka miała koła z otworami ulgowymi na ostatniej pozycji, jak na fotce do której dałeś linka, za to 236-ka na przedostatniej (zdjęcie również z przeprawy na przyczółek warecko-magnuszewski, czołg z Jeepem na tylnym pancerzu) https://bloghistorycznomilitarny.files.wordpress.com/2015/07/d83946e33afb4265a16efd36d7fef3d3przeprawa-1-bpanc.jpg W sprawie możliwości zdobycia kół "pełnych" wysyłam PW, coś się da zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuwumaster Napisano 8 Grudnia 2015 Share Napisano 8 Grudnia 2015 bardzo fajne szkraby - tak ten 34ty jak i T-70, ta zieleń to jaki kolorek konkretniej? (prod/nr) Niedawno nabyłem kalki PanzerArt-u do pojazdów LWP, także mogę je szczerze polecić. pozdr! ww Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.