Skocz do zawartości

Polski T34/76 - UM 1:72


erolo2000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Waszmościowie

 

Teciak z UM po wczorajszym wolnym dniu gotowyj. 165 częśći i 15 godzinek zabawy. Umiejscowienie w historii - załóżmy ,że będzie to Bitwa pod Lenino X.1943. Od siebie dodam ,że było trochę zadymy - wymsknął mi sie z ręki na glebę przy robieniu pinwasha . (pierwszy taki przypadek w mej karierze ulepiacza amatora) i gąski se rozleciały . No ,ale udało sie to naprawić .

 

 

 

17.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

k_fYM__Kq9ImFju_caYR26ufAKk3I05UUd3br2mk03zrdPy12uF9=w640-h480-no

 

 

 

 

T34%25282%2529.jpg

 

 

 

 

T34%25283%2529.jpg

 

 

 

 

T34%25285%2529.jpg

 

 

 

T34%25286%2529.jpg

 

 

 

I tak właśnie wkroczyłem na dobre ;) w Soviecka pancerkę LWP. Kolejny w kolejce (być może jeszcze w tym roku się uda go ulepić) to SU-76M .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozytywnie! Okopcenia przy wydechach dodały mu realności. Skleroza, mogłem wcześniej doradzić, ale to jeszcze można uzupełnić - rozważ dodanie lin holowniczych (tylko raczej nie UM-owych, dość paskudnych gumowych tylko np. coś od Eureki) i dorobienie belki do wyciągania z błota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie też spoko sie prezentuje - biorąc pod uwagę ,że jestem w klasie "amator" . Dzięki za rady ,ale już go nie tykam ... Mam natomiast małego zgryza .Do kolejnego T34/76 typ 1942 mam koła szprychowe z tego modelu co skończony - podmieniłem je w tym Lenino-wym . Posiadam do kolejnego kalki z nr taktycznym 236 "J - Toro" i na podstawie zdjęcia wygląda mi ,że coś pomieszane miał te koła (tzn. 4 pełne jedno "szprychowe" )..Tylko mi nie mów Michał ,że będę musiał dokupić kolejny model z UM by wymienić te cztery - nie wyrobie finansowo - RATUJ . Może ujdzie jak założę mu wszystkie szprychowe - mogło się tak zdarzyć (teoretycznie ),że jeden miał takie a drugie wszystkie jednakowe szprychowe ???

 

http://wio.ru/tank/for2/t34pol.jpg

 

http://www.toro-model.com.pl/pliki/72d05e.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elegancko ci wyszedł. Twoja prezentacja modeli jest już bardzo dobra. Najlepsze jest zdjęcie drugie - o coś takiego mi chodziło w kwestii kadrowania. Porównaj je sobie z trzecim i zobaczysz różnicę. Więcej zdjęć jak to drugie i będzie idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze jest zdjęcie drugie - o coś takiego mi chodziło w kwestii kadrowania. Porównaj je sobie z trzecim i zobaczysz różnicę. Więcej zdjęć jak to drugie i będzie idealnie.

Dokładnie tak, a model bardzo fajny

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 236-ką nie ma siły, koła "pełne" niezbędne. Uwaga - 235-ka miała koła z otworami ulgowymi na ostatniej pozycji, jak na fotce do której dałeś linka, za to 236-ka na przedostatniej (zdjęcie również z przeprawy na przyczółek warecko-magnuszewski, czołg z Jeepem na tylnym pancerzu)

https://bloghistorycznomilitarny.files.wordpress.com/2015/07/d83946e33afb4265a16efd36d7fef3d3przeprawa-1-bpanc.jpg

W sprawie możliwości zdobycia kół "pełnych" wysyłam PW, coś się da zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo fajne szkraby - tak ten 34ty jak i T-70,

ta zieleń to jaki kolorek konkretniej? (prod/nr)

 

Niedawno nabyłem kalki PanzerArt-u do pojazdów LWP, także mogę je szczerze polecić.

 

pozdr!

ww

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.