Skocz do zawartości

Volvo VN 780 Italeri 1/24


Messer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Z racji tego ze Bantam już prawie skończony ( pozostało mu winietkę dorobić) zakładam drugi wątek warsztatowy

Tym razem coś z cywili. Ciężarówka jest naprawdę sporych rozmiarów, a co za tym idzie jest dużo miejsca do malowania

Mam już obmyślony pomysł na grafiki, ale jaki to zobaczycie jak je namaluję

Mogę tylko powiedzieć że Volvo będzie nosiło na sobie kolorek - niebieski metalic

 

Obowiązkowy in box:

8e49b4c270adc305med.jpg

fbb124da9f662879med.jpg

 

Nie ukrywam że liczę na waszą pomoc, gdyż jak już wcześniej pisałem jestem zielony w cywilach.

Dodam ze w Volvo zamierzam zrobić poprawną ramę ( ceownik) i zostanie dodane oświetlenie

 

Pozdrawiam

Messer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 195
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No nie bedę pisał więc o oświetleniu bo już to napisałeś.Model spory więc można w nim pokombinować.Np kanapy z pościelą radio CB TV itp.Napewno masz już jakieś pomysły więc nie bedę się na ten temat rozpisywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hohoho ... Coś czuję żę znowu fajny modelik sie szykuję Będę tu często zaglądał Powodzenia

 

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzisiaj niewielkie postępy.

Rama zamknięta w ceownik, wklejona zawiecha.

Rama była prostowana za pomocą suszarki i niestety podczas tego zabiegu ucierpiał jeden element - poprzeczka na której są osadzone poduszki. Musiałem ja zrobić od podstaw. Chyba nieźle wyszło

Zrobiłem również poprzeczki.

6c0b17e9060fb64amed.jpg

7fd07e653d6626c2med.jpg

I porównanie ze zdeformowaną i pękniętą częścią.

f1a632a9c55eea03med.jpg

f1a632a9c55eea03m.jpg

6bbefd83641954edmed.jpg

6bbefd83641954edm.jpg

d2528fb9a70f2c1cmed.jpg

d2528fb9a70f2c1cm.jpg

ecd32d96f1fd422cmed.jpg

77ec710ca8db1854med.jpg

 

Rama będzie jeszcze szpachlowana.

 

Pozdrawiam

Messer