Piotrek.S.
Użytkownicy-
Liczba zawartości
510 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3 NeutralInformacje
-
Skąd
Oborniki
-
Zainteresowania
rury i takie tam
-
Zawód
inżynier
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
[S] Pozostałości po Jak-11, MiG-21, MiG-15 w 1/48, 1/72, Mirage 2000-5 1:48
Piotrek.S. odpowiedział kuki → na temat → Giełda [S] Sprzedam
Biere eMeFa z RV, reszta na priv -
Historia, teraźniejszość i przyszłość- pokazy, wystawy, pikniki lotnicze w Polsce
Piotrek.S. odpowiedział kopernik → na temat → [L]1:1
A rok później w Babich Dołach czasami Su-22 też tak nie zrobiły? Większość ludzi zgromadziła się wzdłuż pasa startowego celem obserwacji startów i lądowań a Suki nadleciały z tyłu. Dopalacze raczej nie były w użyciu ale huk był srogi i płaczących dzieciaków sporo było. To ja jeszcze formalnie wzrzucę gdzie byłem: - Ławica `91, - Babie Doły `95 i `98, - Bydgoszcz `96 i `97, - Radom `00 i `01, - do tego mniejsze imprezy w Mirosławcu, Świdwinie i Siemirowicach. -
Jak hartowała się stal, czyli modelarskie lata PRL
Piotrek.S. odpowiedział kopernik → na temat → Dyskusje ogólne
Mesia kupiłem w Poznaniu w CH podobnie jak Suma, Spita z Lotni i inne. -
[S] Lotnictwo i pojazdy 1/72, literatura lotnicza
Piotrek.S. odpowiedział caughtinthemiddle → na temat → Giełda [S] Sprzedam
Priv wysłany -
Czyli na razie Bileka się nie pozbywam z magazynu.
-
Biorę jak cygan zapomogę. Jaki też mogą być fajne...
-
touche...
-
To Polska właśnie, model za pisiont groszy dla większości też będzie złodziejstwem i próbą dorobienia się na biednych modelarzach. Co do modelu to Aeroplast planując taką wieloletnią inwestycję (bo rozumiem, że ma to być model wysokonakładowy) rzeczywiście dał ciała z kwitami. O ile brakujące 1- 2 mm nie powinny być tak widoczne po sklejeniu to przesunięcie okien a zwłaszcza tylnego panelu ewakuacyjnego (w odniesieniu do krawędzi spływu skrzydła) doskonale widać na pierwszym lepszym zdjęciu Bryzy z boku. Aż dziwne,że tego nie wychwycili na etapie umożliwiającym poprawkę. Sama jakość detali, tworzywa, kalkomanii w pierwszym kontakcie pozytywna, cena w stosunku do otrzymanego produktu akceptowalna (dla mnie). Pustka za kabiną pilotów rozumiem, że ma być polem do popisu (i zarobku) dla firm "aftermarktetowych". Wypływki pomijam bo są naprawdę cienkie a miejsca klejenia i tak trzeba obrabiać. Przychylam się do słów Wojtka o tym ,że Bryza dla modeli żywicznych jest spalona. O ile shortrunowy Orlik (bodajże Astera) był na tyle kiepski i jego cena była nieadekwatna do otrzymanej jakości, że Ardpolowy Orlik był i jest dobrą alternatywą o tyle plastikowa Bryza pomimo błędów jest na takim poziomie, że najwypaśniejsza żywiczna Bryza nie zwróci poniesionych nakładów. Pewnie stąd ból doopy u niektórych. Podsumowując: plusy: - niezłe zdetalowanie - dostępna ilość wersji i malowań minusy: - błędy wymiarowe Dorzuci ktoś coś jeszcze.
-
A Rolls-Royce robi dobry profesjonalny produkt czyli samochód. To jest standard, punkt odniesienia. To inni po prostu odstają in minus od normy. Jeździsz Rollsem czy odstajesz od normy? Jak Tamigawa & spółka zrobią Bryzę to kupię. A ponieważ nie zrobią to kupiłem to co jest. Tak jak ty jeździsz tym co jest dostępne dla ciebie. Amen.
-
Wygląda trochę jak bomba oświetlająca OMAB.
-
P-11 D jedenastka dolnopłat z chowanym podwoziem WHAT IF
Piotrek.S. odpowiedział spiton → na temat → [L]Warsztat
Fajna zabawa, chłodnice mogły zostać mniejsze do oleju. Czy przypadkiem "D" to nie była planowana wersja P.11 dla lotnictwa MW? -
U mnie niestety jak u przedmówców totalny zawód. Kupiłem bo mam wszystkie numery od pierwszego. Dobór tematu co najmniej dziwny. Jeśli np Iskra albo Mi-2 są tematami za obszernymi to może coś lżejszego np Kruk albo Dromader. Polskich konstrukcji nie brakuje. W jednym zdaniu: Numer ssie jak Sasza Szara i tyle...
-
No i się wyjaśniło...czegoś się człek nauczył.
-
"eL" w kwadracie na burcie skrzyni ładunkowej jak mniemam ma świadczyć o użyciu do celów szkolnych.
-
Wczoraj w poznańskim Empiku (Plaza) nie było.