Jump to content

PrzemoLPP

Members
  • Content Count

    120
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

PrzemoLPP last won the day on July 5

PrzemoLPP had the most liked content!

Community Reputation

49 Excellent

1 Follower

Personal Information

  • Location
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przepiękny!!! Wygląda jak jakiś niedoszły Wingnut w 1:32...
  2. Dzięki, Arthus. Dzięki, Mikołaju. Wiesz przecież jak to jest na konkursach. Po pierwsze to trochę jak konkurs piękności. Jedni lubią brunetki, inni blondynki. Choćby tu, jak tu porównać model wodnopłatu z modelem śmigłowca? Poza tym zawsze trzeba się liczyć z tym, że ktoś wystawi lepszy model, wystarczy jeden, i już po ptokach (tak jak zawsze mi mówi Andrzej Ziober). A w tym konkursie dodatkowym smaczkiem było to, że zupełnie nie było wiadomo, jakie jeszcze zgłoszono modele. Tak więc z tych wszystkich powodów zawsze będę zdziwiony (i rzecz jasna ucieszony) po wygranej.😉
  3. Dzięki za miłe słowa. Kolory kadłuba i płata to moje na oko robione mieszanki różnych akryli. Szarozielony to mix Vallejo Gris Oliva i Pactry Light Grey. Szary to mix ww Pactry i Light Ghost Grey Pactry. Natomiast srebrzanka to Duraluminium Vallejo Metallic z dodatkiem Light Grey Pactry.
  4. Dzięki, Koledzy. W międzyczasie najpierw dostałem powiadomienie o przyjęciu modelu do konkursu GBLM, a po trzech dniach przyszła niesamowita wieść, że Lublin wygrał ten konkurs. Wielki zaszczyt i ogromna radocha! https://www.wojsko-polskie.pl/blmw/articles/aktualnosci-w/2020-07-08f-konkurs-modelarsko-fotograficzny-rozstrzygniety/
  5. Dzięki wszystkim za miłe słowa. Podstawki nie planuję, ewentualnie jakąś imitację betonu, jest takie zdjęcie 707ki na postoju. Zastrzały faktycznie nie siadły wszędzie, tak jakbym chciał. Na konkurs fotki wysłałem, ale nie mam potwierdzenia odbioru, więc nie wiem, czy biorę udział.
  6. Zdaje się, że po ponad roku prowadzonej z przerwami budowy, właśnie zdążyłem na 100-lecie polskiego lotnictwa morskiego. Lublin R.XIIIG nr 714 z początkowego okresu służby (1935-1939) - bo z dużym białym numerem burtowym, Z wielkim podziękowaniem dla Dziadka Jacka i całej ekipy Lukgraphu!
  7. Śledziłem warsztat z dużym zainteresowaniem. Efekt końcowy - jak zwykle - rewelacja. Pomysł z niepomalowaniem - też na wyróżnienie!
  8. Na fakty to sobie możemy czekać do końca świata. Podejrzewam, że wszyscy zwolnieni musieli podpisać klauzulę, że nie będą zdradzać żadnych tajemnic. Także takich - jaki model był planowany pod tajemniczym numerem 32075. Ekipa została zwolniona, ale firma formalnie istnieje. I taką istniejąca firmę prawdopodobnie ktoś kupi, w całości albo w kawałkach. I w takiej sytuacji można dostać lepszą ofertę niż przy pozbywaniu się masy upadłościowej. Czy to nieuczciwe? Każdy sobie może mieć swoje zdanie na ten temat.
  9. Niestety, ewentualny wzrost zakupów w Europie, czy USA im już nie pomoże. To co jest aktualnie w sklepach, gdzie jeszcze można robić zakupy, to już dawno zapłacone, a z ich własnego sklepu w NZ nie można teraz kupować, bo mają lockdown i nie ma komu realizować zamówień. Poza tym całą załogę, w tym projektantów, już zwolnili w minioną środę. Aktualnie nie wiadomo zupełnie, kto zarządza ciągle jeszcze istniejącą stroną www, na której obiecują, że wcześniej złożone zamówienia będą kiedyś zrealizowane - nie wiadomo kiedy i przez kogo. Podejrzewa się, że jedynym powodem, dla którego nie ma nigdzie oficjalnej informacji o upadku firmy i wystawieniu form, projektów, itp. na sprzedaż, jest troska o PR sir Petera Jacksona. Dla niego to było tylko hobby, drobny element imperium finansowego, podobnie jak Vintage Aviator (też zwolniono większość załogi, zaprzestano wszelkiej pracy projektowej, ograniczają się jedynie do utrzymania stanu posiadania zbudowanych replik). Podejrzewa się, że ma on w tej chwili ogromne kłopoty związane z jego głównym źródłem dochodów, czyli branżą filmową. Więc każdy kwiatek o upadku jakiejkolwiek jego firmy, choćby hobbystycznie traktowanej, nie jest mile widziany.
  10. Te formy pewnie właśnie są w Chinach, bo tam od wielu już lat były wtryskiwane ramki WNW.
  11. Niestety, Dave Wilson - administrator forum ww1aircraftmodelling, gdzie pojawiła się informacja o ostatecznym zamknięciu WNW, jest na pewno dobrze poinformowany. Znam to forum bardzo dobrze, DW nigdy nie pisał niesprawdzonych informacji. Jeśli pisze, że Richard Alexander, obecnie już były szef WNW, poinfirmował go, że firma znika, to ja mu wierzę. Z wielkim smutkiem...
  12. Jak chcesz od razu więcej takich modeli obejrzeć, to gorąco zapraszam tu: warsztaty: https://forum.ww1aircraftmodels.com/index.php?board=3.0 galerie https://forum.ww1aircraftmodels.com/index.php?board=5.0 Po angielsku, ale to chyba nie problem...
  13. No tak, u mnie na ekranie jest to 3 razy większe niż w oryginale. Cóż, lepiej nie umiałem, ale będę się starał, jeszcze sporo drewnianych modeli czeka w kolejce 🙂
  14. Dzięki, Jason83. Miło mi, że się spodobała moja praca. 🙂
  15. Ech, nawet na tych fotkach widać pewne niedociągnięcia geometrii. Marku, też bym chciał wyjść z domu 🙂 Może jeszcze kiedyś się uda, a może nawet na jakiś konkurs się wybrać...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.