Jump to content

slamacek

Members
  • Content Count

    235
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

Personal Information

  • Interests
    Modelarstwo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy ktoś z tu obecnych ma Zero Hasegawy w wersji nocnego myśliwca w skali 1/48? chciałbym przyjrzeć się, jak Hasegawa zrobiła tę część owiewki, z której wystaje lufa działka 20 mm do strzelania w górę
  2. Dzięki za ostrzeżenie - od teraz tylko piłka do żywicy
  3. imadła się jeszcze nie dorobiłem, jest w najbliższych planach zakupowych wraz z giętką przedłużką do Proxxona. Na razie poradziłem sobie zestawem ze zdjęcia powyżej, a kilka części nadciąłem skalpelem i wyłamałem bez większego problemu z żywicznych podstawek. Nie mam jeszcze czym się chwalić, ale powoli prace posuwają się do przodu. Samolot będzie zrobiony bez uzbrojenia w skrzydłach, które według wszelkiego prawdopodobieństwa zostało zdjęte podczas tych prób. I jeszcze jedna informacja – za scalemates – pierwotne formy OTAKE pochodzą z 1972 roku. Czyli temu staruszkowi stuknie w tym roku 48 lat
  4. Myślałem o tej wersji wcześniej, a dzisiaj przypomniał mi o niej Piotr Majewski na fujzbukowej grupie - więc dziękuję i z tego staruszka chcę zrobić takie cudo: czyli będzie to Jaskółka na nartach podczas testów w 1943 roku na lotnisku Obihiro
  5. dzięki Solo Mam takie coś - powinno wystarczyć (i tak będę na mokro piłował)
  6. No dobra, odgrzebuję staruszka z półki - i pytanie do mądrzejszych - jak pozbyć się tej ogromnej żywicznej podstawki? piłką, nożykiem, obcinaczkami, Zeszlifować papierem?
  7. slamacek

    Aerograf cz.2

    Bierz PS289 i od samego początku ucz się jak korzystać z MACa. Będziesz bardzo zadowolony
  8. Odebrałem stojak uniwersalny pod samoloty - jakość wykonania super, rozmowy z ppomka błyskawiczne i wszystko możliwe do uzgodnienia (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku). Znając życie jeszcze coś od kolegi kupię
  9. Mustang P-51c w skali 1/48 pytanie do ludzi rozeznanych w temacie tego latawca – na rynku jest ICM 48121 (i przepak Revella 04872 - jak zdążyłem zauważyć) oraz Tamiya 61047. ICM z Revellem opisują go jako wersję C (co chyba w jakimś stopniu jest jednoznaczne z brytyjskim oznaczeniem Mk. III - z tego co pamiętam), Tamiya swojego konika opisuje wlaśnie jako Mk. III. Zastanawiam się nad kupnem ICM lub Tamiyi - podpowiedzcie, który z nich jest lepiej opracowany proszę. I od razu piszę, że będzie robiony prosto z pudła.
  10. Super pomysł i super wykonanie. Jedyne co mi przeszkadza - ale to dopiero po dłużej chwili - intensywność aotake iro. Mam wrażenie, ze przy tak zerodowanym kamuflażu również i ją przydałoby się ciut przygasić - vide podwozie na zdjęciu z hamerykaninem w kabinie
  11. Trzeba dla tych Twoich samolotów oddzielny temat w lotnictwie założyć 😉 szczęki na podłodze jeszcze nie znalazłem...
  12. slamacek

    Aerograf cz.2

    Procon boy Double action albo lepiej Double action Platinium ściągnięty z Japonii. Będzie ciut droższy od Ultry, ale tez zdecydowanie lepszy
  13. O! Super, konstrukcja z dwiema sprężarkami. Właśnie coś takiego chodziło mi po głowie... możesz coś więcej napisać o podłączeniu dwóch agregatów do napełniania butli i pracy w takim zestawie?
  14. slamacek

    Zakupy... Cz.4

    Się wreszcie doczekałem
  15. slamacek

    Zakupy... Cz.4

    Zabaweczka z hlj przyjechała
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.