Jump to content

jason83

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

Personal Information

  • Location
    Gdynia
  • Interests
    modelarstwo, fotografia, komputery

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Od początku śledziłem warsztat i nadal nie mogę wyjść z podziwu... Piękna robota!! Pozostaje jedynie pogratulować precyzji, kunsztu i wytrwałości! Brawo!!!
  2. Świetna faktura drewna i malowanie poszycia! Gratulacje!
  3. Zamek w tle to Mont Saint-Michel, obecnie we Francji 😉
  4. Nie można się napatrzeć! Świetne malowanie skrzydeł, koła rewelacja! Czekam z niecierpliwością na końcowy efekt i zbieram szczękę z podłogi...
  5. Zgadzam się z przedmówcami - uzgodnienia rzetelne i przyjazne, a realizacja zamówienia bardzo szybka. Stojak złożony prezentuje się zacnie! Tylko dokupiłem sobie motylki do wszystkich śrub 😉
  6. Jestem pod wrażeniem!! Z pewnością będę tu zaglądał
  7. dokładnie tak... przy jednej kalce został mi nieładny ślad (kolor bazowy bez lakieru) dookoła. wydaje mi się, że stosowałem się do tych instrukcji... miałem w temperaturze pokojowej i wstrząsałem nim dość długo (nie patrzałem na zegarek, ale ze 2 minuty na pewno), do tego mieszałem jeszcze co chwilę podczas malowania.
  8. Miałem podobny problem... chyba ten lakier w sprayu tak ma, ponieważ można znaleźć podobne informacje na zagranicznych forach: Vallejo varnish tacky to the touch Gloss Varnish is sometimes Tacky or lightly Sticky Po ponad tygodniu cały czas był lepki. Trochę mi to sprawiło kłopotów przy nakładaniu kalek... później, przed brudzeniem, pomalowałem lakierem matowym (też spray w puszce od vallejo) i problem zniknął. Model przestał się lepić. Więc chyba taki urok błyszczącego lakieru w sprayu od vallejo. Choć również jestem tylko początkującym modelarzem i mogę się mylić ;)
  9. Dotarła do mnie dzisiaj nowa pozycja do biblioteczki - Samoloty wojskowe w Polsce 1918-1924, A. Morgała! Znalazłem w niej zdjęcie, które zamieściłeś: oraz takowe informacje: "[...] W lotnictwie polskim razem było 46 S-VIIC1 (tabl. A.44), z tego 3 były w oddziałach sformowanych przez Polaków na obczyźnie - w Rosji (rys. 238). W lotnictwie Polski niepodległej używano 43 egz., z tego 18 z eskadry SPA 162, 15 z zakupów we Francji w 1919 r. i 10 nieznanego pochodzenia, w większości jednak zapewne ze zdobyczy na zaborcach. Samoloty nosiły numery seryjne nadane w wytwórniach. Pod
  10. Zainwestuj w igły do strzykawek 😉 dostępne w (prawie) każdej aptece, bez recepty są różne średnice, więc można znaleźć zastosowanie w różnych elementach konstrukcyjnych i różnych skalach.
  11. Czytam/przeglądam już chyba piąty raz rozdział w tej książce, dotyczący "Spad 7C1 i Spad 13C1" i muszę Cię rozczarować... Znalazłem tylko bardzo lakoniczną informację dotyczącą interesującego Cię numeru: "[...] W polskim systemie numeracji typów Spady 7C1 otrzymały numer 15, Spady 13C1 - numer 24. Podobnie, jak w przypadku innych samolotów, numerację stosowano niezbyt konsekwentnie. Wydaje się, że większość samolotów Spad 7C1 nie miała malowanych numerów polskich (znany wyjątek: 15.3), na niektórych nawet po remontach malowano na kadłubie dawny numer francuski. [...]" Na zdjęciach/ry
  12. Piękny majstersztyk! Do tego "sąsiad" 😉Gratuluję chirurgicznej precyzji! Pozdrawiam!
  13. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i podpowiedzi. Niebawem zaczynam z nowym modelem na warsztacie. Pozdrawiam!
  14. Niestety o SPAD VII 15.2/15.3 nic nie znalazłem... W publikacjach znalazłem jednak kilka interesujących malowań, zdjęć i schematów. Między innymi rysunek z różnicą pomiędzy wersjami XIII early i laty. Raczej niewiele pomogłem w temacie, ale z ciekawości warto zobaczyć. 😉 Po kliknięciu w obrazek wyświetli się galeria. Część to zdjęcia z książek, inne screeny z elektronicznych skanów książek. Gdyby była potrzeba, to zdjęcia z książek mogę wrzucić na skaner, aby uzyskać lepszą jakość. Pozdrawiam!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.