siczus Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Dziś ( tj. w tym tygodniu a najprawdopodobniej w łikend) ruszam z drugim już pokładowcem. Na warsztat trafia owy A-6E Intruder od italerki a z racji praktycznie nie do zdobycia w 1.48 (tudzież mojego NIE dla revella) jest on w 1.72 . Na moje młode modelarski oko jakośc wyprasek jest dobra, połówki kadłuba jak i nos po złączeniu bez zbednych szpar i nadlewów. Jak zapowiedzałem przy budowie F-14 kokpit Intrudera bedzie malnięty ( o zgozo). Brak żywic i blach. IN BOX (jaki dzień takie chęci, jakie chęci taki efekt): Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_bladek Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 No No, pokibicować zaś trzeba. Trzymam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ememes Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 W końcu coś w 72 u mnie w szafie leży prowler i czeka na lepsze czasy, może akurat Twoja relacja mnie zmotywuje, a mam takie pytanko, bo na pudełku jest napisane, że to 'limited edition', na czym to niby ma polegać, są jakieś bajery, dodatkowe części czy coś? Pozdrawiam i obserwuję, Marcin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siczus Posted December 8, 2009 Author Share Posted December 8, 2009 Wolałbym w 48 ale jak juz wspomniałem zdobyć go ciężko (drogo). Poguglowałem troche i wywnioskowałem iż jest to wznowienie dawnego Intrudera na nowszych matrycach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal1980 Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 a mam takie pytanko, bo na pudełku jest napisane, że to 'limited edition', na czym to niby ma polegać, są jakieś bajery, dodatkowe części czy coś? No właśnie, czy to jest jakaś wzbogacona wersja? Bo dokładnie taki model złożyłem ponad 13 lat temu, tyle, że bez napisu "Limited..." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szwabu87 Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Wg. moich inf. niczym sie nie wyróżnia od starszego, i tu cytat: "Uwaga: informacja "Limited Edition" oznacza, że model ten będzie krótko w sprzedaży" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siczus Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 "Uwaga: informacja "Limited Edition" oznacza, że model ten będzie krótko w sprzedaży" czyżby italerka szykowała coś nowego na 2010 w tym kierunku? może w .48 ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal1980 Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 "Uwaga: informacja "Limited Edition" oznacza, że model ten będzie krótko w sprzedaży" czyżby italerka szykowała coś nowego na 2010 w tym kierunku? może w .48 ^^ Nie sądzę, żeby rezygnowali z 1/72 dla A-6E. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siczus Posted December 13, 2009 Author Share Posted December 13, 2009 Rezygnować wcale nie muszą ale w .48 pokusić by się mogli ;) Dnia dzisiejszego po 13h spania ruszyłem do boju. Malnięte zostały fotele, tablica, wanienka i wneki kadłuba a także i blat, dostał dziwnych kropek . Plan był taki by w przypadku malowania tablicy posiłkowac się wykonaną niedawno przez p_bladek w swojej A-6 jednak po założeniu okularów okazało sie iż w mojej wersji jest "lekko" inna. Na chwilę obecna jestem bez pstrykacza także brak jpg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_bladek Posted December 13, 2009 Share Posted December 13, 2009 Bo twój to A-6 a mój EA-6 a te tablice diametralnie sie różnią. A6-intuder. Jestem mile zaskoczony że wzorujesz sie na moich modelach, ale ja także potrafię strzelic babola. W dalszym ciągu czekam na zdiecia i rozpoczecie prac mniam.... Pozdrawiam. Przemek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moses Posted December 13, 2009 Share Posted December 13, 2009 Wolałbym w 48 ale jak juz wspomniałem zdobyć go ciężko (drogo).Poguglowałem troche i wywnioskowałem iż jest to wznowienie dawnego Intrudera na nowszych matrycach. Na ebayu mnogo A-6E w 48 od revella i nie drogo można wychaczyc, są też i konwersje Verlindena więc niepanikujmy Może aby odpoczac od Bladkowych armijnych maszyn, zrobisz w malowaniu USMC? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_bladek Posted December 13, 2009 Share Posted December 13, 2009 Może aby odpoczac od Bladkowych armijnych maszyn, zrobisz w malowaniu USMC? A kysz siło nieczysta do złego namawiać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moses Posted December 13, 2009 Share Posted December 13, 2009 do jakiego złego, złe było by kolejne malowanie US Navy BTW Marine - My Ass Ride In Navy Equipment Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_bladek Posted December 13, 2009 Share Posted December 13, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siczus Posted December 14, 2009 Author Share Posted December 14, 2009 Wiedziałem że o czymś zapomniałem bedac w m-zonie..... Zapomniałem kupić farbke -_-' Różnica to tylko kalki ;P kolory są takie same ;) btw, A-6 marins raczej nie "odpoczywały" ze złożonymi skrzydłami ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moses Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Stacjonowały na tych samych lotniskowcach co te z Navy, wedle tego co napisałem wcześniej Więc odpoczywały sobie ze złożonymi skrzydełkami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siczus Posted December 15, 2009 Author Share Posted December 15, 2009 No to jak dojde do etapu kalek to się zobaczy ^^ Na chwilę obecna zapowiadane JPGi. Jest to moje pierwsze alowanie kabiny, fotele dostaną brakujący element a tablica pojdzie do poprawki z racji sześciu jajek imitujacych wskaźniki ;x Wnętrze kadłuba zostało również pryśnięte kolorem wanny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artoor_k Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Wnętrze mi się podoba ale te dwa ślady po wypychaczach na elemencie za fotelami to możnaby usunąć ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siczus Posted December 20, 2009 Author Share Posted December 20, 2009 Kadłub prawie zamknięty... prawie "gdyż ponieważ że" italerka zostawiła sporo miejsca przy pasowaniu wanny z kadłubem ~1mm będzie wymagana szpachla. Rzecz sie ma inaczej przy dolnym pasie okazało sie za mało miejsca - popiłowałem conieco i weszło. Szpachli rzecz jasna bedzie więcej niz tylko w tych 2ch przypadkach jak tylko przypomne sobie gdzie schowałem zapas papieru ściernego ;P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siczus Posted December 29, 2009 Author Share Posted December 29, 2009 Czas płynie, temat ląduje na drugiej stronie a najlepsze kasztany są .... Święta święta a czasu i tak brak. Projekt małymi kroczkami idzię przed siebie. Obecnie rzecz ma się tak: Ogniska zapalne: Akt desperacji: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_bladek Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 (edited) Takie szpary to nie szpary, szkoda że nie pokazałem swoich przy budowie swojej wersji intrudera . Co by nie było aktów desperacji polecam zaopatrzyc sie w odrobine plasteliny i cieżarki do spławików w sklepie wedkarskim z oznaczeniem gramatury sprawdzaja sie bajecznie. Linki przy fotelach powinny byc czarne w żółte pasy a nie czerwone. Pozdrawiam. Edited December 29, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jachud3 Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 Takie szpary to nie szpary Święte słowa Sklej sobie kolego siczus MasterSrafta, tam to dostaniesz palpitacji A Intruder jak na razie fajny pzdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siczus Posted December 29, 2009 Author Share Posted December 29, 2009 Linki przy fotelach powinny byc czarne w żółte pasy a nie czerwone. Pozdrawiam. Wiedziałem że o czymś zapomniałem wspomnieć Co odwiedzam sklep obiecuje sobie iż kupie zółta farbke.... i tak juz 2 miesiące. Dopisałem do listy sklep wędkarski. Co do Revella to wiem troche ;P A z "MasterSrafta" brat kupił F-16 xD Skończyło się na wycięciu wanny i pasowaniu kadłuba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzejo Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Cześć Zwróć uwagę aby zewnętrzne pylony uzbrojenia przykleić przy samej krawędzi zgiętego skrzydła. Italerka dała je odsunięte jakieś 2 mm do środka co jest błędem. Ja przy swoim za późno się zorientowałem i dokonywałem destrukcji na już pomalowanym modelu ;-). Obciążenie w sam raz. Z drobnych kruczków, co pamiętam tak na szybko u mnie to mi trafiło się dość średnio spasowane przednie oszklenie. Trzymam kciuki za dalsze postępy - piękna to w swojej brzydocie maszyna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siczus Posted January 1, 2010 Author Share Posted January 1, 2010 Ok , postaram sie o tym wszystkim pamiętać. Z oszklenia to sprawdzałem tylko owiewke pod kątem zasłonienia szpar w pasowaniu wanna-kadłub. OT: http://www.mojaglowa.pl/ :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.