Skocz do zawartości

[RELACJA Z BUDOWY] Golden Hind 1:200 Heller


mike1986

Rekomendowane odpowiedzi

hlr829.jpg

 

 

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem początkujący w sklejaniu modeli a właściwie to będzie pewnie jednorazowa przygoda. Niemniej jednak chciałem podzielić się z Wami efektami mojej pracy i prosić o jakieś rady lub wskazówki. Bardzo chętnie dowiem się jak lepiej malować czy też na co zwracać szczególną uwagę.

 

Model: żaglowiec Golden Hind marki Heller

Materiał: plastik

Skala: 1:200

Farby: Humbrol

Pędzle: Ilateri 10, 04, 000

Klej: Humbrol Precision Poly

Inne narzędzia:

- rozcieńczalnik (benzyna ekstrakcyjna) do czyszczenia pędzli i odtłuszczania powierzchni przed malowaniem

- nożyk Excel

- plastelina

- pęseta

- papier ścierny 150, 220, 400

 

Będę na bieżąco wzbogacał pierwszego posta lecz najpierw najświeższe zdjęcia z dotychczasowych postępów.

 

[30.12.2009]

Model kupiony w Krakowie wraz z niezbędnymi materiałami. Zapoznałem się dokładnie z instrukcją, powycinałem pierwsze elementy

i obrobiłem. Póki co, nie ma się czym chwalić ;)

 

[05/01/2010]

Zdjęcia przedstawiają pokład. Łódki celowo nie przyklejałem i chyba nie przykleję na stałe. Wszystkie elementy były malowana podwójnie oprócz pokładu ponieważ boję się, że kolejna warstwa farby przykryje drobną manufakturę pokładu i będzie za grubo. Z drugiej strony w niektórych miejscach są widoczne mazy jednak w rzeczywistości trzeba się naprawdę dobrze przyjrzeć, żeby je zobaczyć.

 

imag0041u.th.jpgimag0038u.th.jpgimag0036w.th.jpgimag0040s.th.jpgimag0039p.th.jpg

 

[W TRAKCIE]